• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2022 09:40

Detail zákazky Z20229971

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2022 09:40

Základné údaje

Z20229971

OF-260907

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6889310

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač publikácií (FF)

tlačiarenské služby

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač publikácie - Humor ako osobnostná charakteristika
Funkcia
publikácia pre VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač publikácie - Humor ako osobnostná charakteristika ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát 162 x 229 mm
Väzba lepená väzba V2
Náklad 70 ks
Počet strán celkom 124
- z toho farebných x
čísla farebných strán v pdf. x
čísla strán obrázky - odtiene  šedej pdf. x
Papier vnútro 80g/m2 BO
Farebnosť obálka 4 + 0
Papier obálka 250 g NP matný,
Povrchová úprava lesklé lamino 1+0
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf.
Termín dodania 10 kalendárnych dní od dodania podkladov objednávateľom
 2. Tlač publikácie + CD  s farebnou potlačou - Štatistická inferencia pre psychológov. Zbierka úloh
Funkcia
publikácia pre VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač publikácie + CD  s farebnou potlačou - Štatistická inferencia pre psychológov. Zbierka úloh ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát 162 x 229 mm
Väzba lepená väzba V2
Náklad 70 ks
Počet strán celkom 100
- z toho farebných x
čísla farebných strán v pdf. x
Papier vnútro 80 g/m2 Bo
Farebnosť obálka 4 + 0
Papier obálka 250 g/m2, NL matný
Povrchová úprava matné lamino 1+0
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf.
Termín dodania: 10 kalendárnych dní od dodania podkladov objednávateľom
 3. Tlač publikácie - Regionálne dejiny. Metodológie - problémy - praxe
Funkcia
publikácia pre VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač publikácie - - Regionálne dejiny. Metodológie - problémy - praxe ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát B5 176 x 250 mm
Väzba lepená väzba V2
Náklad 70 ks
Počet strán celkom 69
-  z toho farebných 6
čísla farebných strán v pdf.
Papier vnútro 80 g/m2 BO
Farebnosť obálka 4 + 0
Papier obálka 250 g  NP matný
Povrchová úprava matné lamino 1+0
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf.
Termín dodania: 10 kalendárnych dní od dodania podkladov objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz).
Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:         a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
FAKTURÁCIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o  l e h o t e  p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é  porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy  a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane  n e d o d a n i a  predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy ,  je  p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

22.09.2022 07:00 — 29.09.2022 14:00

1,00 súbor definovaných služieb

679,70

679,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.09.2022 08:00

19.09.2022 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2022 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2022 08:13 - Vstupná ponuka 679,00 € Cena bez DPH
12.09.2022 20:59 - Najvýhodnejšia ponuka 306,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS