31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
35801484
GAMA HOLDING Slovakia, s.r.o.
Valová 16, Piešťany, 92101, SVK
Výdajné ohrevné pojazdné pulty
pult, nerez, antikor
Tovar, Služba
|
1. Výdajné ohrevné pojazdné pulty
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Výdajný ohrevný pojazdný pult 4GN | ks | 22 | ||
| - kapacita | GN | 4 | ||
| - príkon | kW | 2 | 4 | |
| - napätie | V | 230 | ||
| - počet koliesok | ks | 4 | ||
| - rozmer kolies | mm | 125 | ||
| - rozmer | mm | 1700x750x950 | ||
| - rozsah regulácie teploty | °C | 30 | 90 | |
| - polica pod vozíkom | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| delená vaňa | áno |
| suché špirály | áno |
| výpustný ventil každej vane | áno |
| brzdenie dvoch kolies | áno |
| celonerezové | áno |
| ovládanie na dlhšej strane | áno |
| samostatný ohrev na každej strane | áno |
| Názov |
| Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú výdajné ohrevné pojazdné pulty, celkovo 22 kusov, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| Predmetom zmluvy nový, nepoužívaný a nerepasovaný tovar. |
| Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky. |
| Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach. |
| Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude splňať minimálne alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
| - aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, súčet cien požadovaného počtu kusov v EUR bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
| Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť |
| Záruka 24 mesiacov. |
| Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín. |
| Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 10 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. Dodávateľ predloží iba jednu vzorku k danej položke. |
| Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
| Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13 , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
23.09.2022 13:22 — 28.10.2022 13:22
22,00 ks
31 000,00
31 000,00
Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2022 13:35
19.09.2022 13:20
19.09.2022 13:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.09.2022 22:30 - Vstupná ponuka | 31 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 19.09.2022 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 900,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: