• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 11:30

Detail zákazky Z20229950

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 11:30

Základné údaje

Z20229950

OF-260846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6866337

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31698549

GEOPOL PREŠOV, s.r.o.

Masarykova 11, Prešov, 080 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov.

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t.j. zber, preprava, odvoz, spracovanie a likvidácia) odpadov v objektoch pôvodcu odpadu: zber, preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia  zákona o odpadoch a súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu a kontajnerov na NO, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na  zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
13 08 02 - iné emulzie
15 02 02 - Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie,
15 01 10 - Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
18 01 03 - Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy
13 02 05 - nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
13 08 02 - iné emulzie tona 5
15 02 02 - Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie tona 4
15 01 10 - Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami tona 4
13 02 05 - nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje tona 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
iné emulzie kat. číslo 13 08 02
Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie kat. číslo 15 02 02
Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami kat. číslo 15 01 10
nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje kat. číslo 13 02 05
počet, frekvencia 1-krát za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom
zber zber u Objednávateľa - Nitra - Zobor, extravilán Veľké Zálužie
nakládka použitím cisternového vozidla, kontajner 8 m3 Dodávateľa
váženie Dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky nebezpečného odpadu.
prepravné obaly cisternové vozidlo, kontajner
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkovej ceny v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Uvedené množstvo odpadu je orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvo v objednávke v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu.
Množstvo odpadov uvedených v objednávke bude stanovené na základe kvalifikovaného, odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 20 %.
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom.
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomnej objednávky od Objednávateľa v množstve, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Objednávka bude doručovaná mailom. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 3 pracovných dní od nahlásenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód znehodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto).
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH a aj s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ulica 0, extravilán Veľké Zálužie, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

19.09.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00

18,00 tona

5 500,00

5 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.09.2022 13:16

12.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 83
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2022 08:12 - Vstupná ponuka 5 500,00 € Cena bez DPH
12.09.2022 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 5 420,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS