• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2022 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 10:50

Detail zákazky Z20229883

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2022 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 10:50

Základné údaje

Z20229883

OF-258891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945493

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Študentské mikroskopy

Študentské mikroskopy

  • 38510000-3 - Mikroskopy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Študentské mikroskopy
Funkcia
Výučbový študentský mikroskop.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie kovový stabilný statív s karuselom pre minimálne 4 objektívy; Integrovaná rukoväť, umožňujúca bezpečné prenášanie jednou alebo obomi rukami; antibakteriálna Ag úprava povrchu dotykových častí
tubus binokulárny tubus so sklonom 45° (+/- 5°) a nastaviteľnou medziočnou vzdialenosťou, v rozsahu min. 52-75 mm; možnosť rotácie tubusu o 360° bez nutnosti aretácie
okuláre integrované 10x okuláre zabraňujúce vytiahnutiu, s minimálnou šírkou zorného poľa 20mm; gumové očnice okulárov s možnosťou zhrnutia/odobratia
Plan Achromatické objektívy 4x/NA min. 0.10; 10x/NA min. 0.22; 40x/NA min. 0.65; 100x olejový/NA min. 1.25; nekonečná Plan Achromatická optika so zorným poľom s priemerom min. 20 mm
ostrenie hrubé a jemné ostrenie s kovovými prevodmi
osvetlenie LED osvetlenie so životnosťou min. 25000 hodín s plynulým nastavením intenzity
kondenzor prednastavený, predcentrovaný Abbeho kondenzor s drážkou na zásuvné vložky pre použitie kontrastných metód;
zásuvná kondenzorová vložka pre reliéfny kontrast s minimálne tromi voliteľnými úrovňami kontrastného svietenia
apertúrna clona plynule nastaviteľná
držiak skiel s možnosťou jednoručného vkladania
stolík pracovný stolík so zaoblenými hranami nepresahujúcimi šírku tela mikroskopu
Stabilná robustná konštrukcia s hmotnosťou max. 12 kg
Možnosť rozšírenia mikroskopu o integrovanú kameru s Wi-Fi pripojením a systém online učebne
Možnosť rozšírenia mikroskopu o multikanálovú fluorescenciu
Objednávateľ požaduje inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Objednávateľ požaduje vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby.
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
5. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. Ak dodávateľ ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mánesova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

06.10.2022 08:00 — 03.11.2022 14:00

16,00 ks

21 450,00

17 875,00

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2022 13:42

03.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2022 07:55 - Vstupná ponuka 20 722,80 € Cena s DPH
03.10.2022 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 20 722,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS