• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2022 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2022 11:50

Detail zákazky Z20229865

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2022 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2022 11:50

Základné údaje

Z20229865

OF-260760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6879336

Objednávateľ

31797903

Úrad pre verejné obstarávanie

Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zlúčenie, upgrade a predĺženie licencií ESET na Protect Advanced On-Prem alebo ekvivalent

softvérový balík na ochranu pred vírusmi

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zlúčenie, upgrade a predĺženie licencií ESET na Protect Advanced On-Prem alebo "ekvivalent"
Funkcia
Predmetom zákazky je zlúčenie, upgrade a predĺženie licencií ESET na Protect Advanced On-Prem alebo "ekvivalent" na licenčné obdobie 12 mesiacov; počet licencií 500. Licencie sú potrebné z dôvodu ochrany pred vírusmi, spywarom, phishingom, ochrany údajov, pred falošnými webovými stránkami a na eliminovanie všetkých typov hrozieb rootkitov a červov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zlúčenie, Upgrade a predĺženie licencii EAV-0234174386 (ESET PROTECT Essential On-Prem) plus EAV-0200534489 (ESET PROTECT Entry On-Prem) na ESET PROTECT Advanced On-Prem na licenčné obdobie 12 mesiacov. ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verejný obstarávateľ vlastní v súčastnosti licencie ESET PROTECT Essential On-Prem pre ochranu 110 endpointov a ESET PROTECT Entry On-Prem pre ochranu 370 endopointov .
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C‑14/17 z 12. júla 2018).
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za ním ponúkanú službu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre položku č. 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) bez DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) s DPH.
2. Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú priemerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena (cena celkom), ceny spolu, ako aj jednotkové ceny v Cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na  dve (2) desatinné miesta.
5. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u)Všeobecn. zmluvných podm. OPEP.
6. Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
7. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť  objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
8. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a  e-mail kontaktnej osoby objednávateľa.
9. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory, ktorá je predmetom zmluvy, bude akceptačný protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
10. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná fomou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry.  Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená oprávneným zástupcom objednávateľa.
11. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

21.09.2022 00:00 — 21.09.2023 00:00

500,00 licencie

7 330,00

6 108,33

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky; požadovaná špecifikácia je uvedená v osobitných požiadavkách na plnenie. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u)Všeobecn. zmluvných podm. OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2022 10:34

14.09.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2022 11:33 - Vstupná ponuka 7 329,60 € Cena s DPH
13.09.2022 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 4 725,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS