• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2022 09:42
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2022 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2022 10:35

Detail zákazky Z20229844

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2022 09:42
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2022 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2022 10:35

Základné údaje

Z20229844

OF-260761

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6895091

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46167145

Veríme v Zábavu, s.r.o.

Pod Brezinou 3745/86, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športové a rekreačné vybavenie

Športové a rekreačné vybavenie, work out zostava

  • 37410000-5 - Výbava pre športy vo voľnej prírode alebo na ihrisku
  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 37450000-7 - Vybavenie na vonkajšie a halové športy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. workout zostava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
workout zostava ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet užívateľov min. 15
rozmer plochy pre zostavu 10x20m
doručit s technickým listom zhodné s STN / ČSN normou - certifikované
min vybavenie ktoré musí zostava obsahovať:
11x hrazda 2x ručkovanie - môže byt aj šikmé
1x rebrík 1x lavica šikmá, 1x lavica rovná
2x polbradlá 2x vzpera
záručná doba:
120 mesiacov záruka na plastové diely ako napr. bariéry, telá pružinových hojdačiek, čelá kĺzačiek a pod., ktoré sú vyrobené zvysokotlakového celo farbeného polyetylénu HDPE a HPL  60 mesiacov záruka na nosné časti konštrukcie hracích prvkov- nevzťahuje sa na povrchovú úpravu, zinkovanie farbenie, lakovanie 60 mesiacov záruka na kovové časti hracích prvkov- nevzťahuje sa na povrchovú úpravu, zinkovanie farbenie lakovanie 24 mesiacov záruka na lakované farbené zinkované a vrstvené materiály, kĺzačky, pružiny, ložiská a na materiály inde nemenované. 20 rokov záruka na nerezové konštrukcie.  6 mesiacov záruka na pohyblivé časti fitness strojov. 24 mesiacov na ostatné nešpecifikované časti.
profili min. požiadavky:                                                                                                                                                        Kovový profil , stĺpiky: 100x100x4 mm,                                                                                                                                        Profil hrázd, rebríkov: 40 x 4mm Profil bradiel: 40 x 4mm Nosná konštrukcia je vyrobená z konštrukčnej ocele
povrchová uprava - zinkovanie
farba - pohode s objednávateľom
Všetky dosky lavíc sú vyrobené z vysoko kvalitného plastu HDPE (vysokotlakový, celofarbený polyetylén, ktorý sa vyznačuje vysokou farebnou stálosťou, odolnou proti UV žiareniu Všetok spojovací materiál je pozinkovaný alebo nerezový.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie ČL. XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.10.2022 09:40 — 11.11.2022 09:41

1,00 zákazka

12 257,51

9 806,01

Tovar dodať podľa opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.09.2022 08:59

20.09.2022 09:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2022 09:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2022 14:16 - Vstupná ponuka 12 210,54 € Cena s DPH
20.09.2022 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka 12 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS