30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46167145
Veríme v Zábavu, s.r.o.
Pod Brezinou 3745/86, Trenčín, 91101, SVK
Športové a rekreačné vybavenie
Športové a rekreačné vybavenie, work out zostava
Tovar, Služba
1. workout zostava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
workout zostava | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet užívateľov | min. 15 |
rozmer plochy pre zostavu | 10x20m |
doručit s technickým listom | zhodné s STN / ČSN normou - certifikované |
min vybavenie ktoré musí zostava obsahovať: | |
11x hrazda | 2x ručkovanie - môže byt aj šikmé |
1x rebrík | 1x lavica šikmá, 1x lavica rovná |
2x polbradlá | 2x vzpera |
záručná doba: | |
120 mesiacov záruka na plastové diely ako napr. bariéry, telá pružinových hojdačiek, čelá kĺzačiek a pod., ktoré sú vyrobené zvysokotlakového celo farbeného polyetylénu HDPE a HPL 60 mesiacov záruka na nosné časti konštrukcie hracích prvkov- nevzťahuje sa na povrchovú úpravu, zinkovanie farbenie, lakovanie 60 mesiacov záruka na kovové časti hracích prvkov- nevzťahuje sa na povrchovú úpravu, zinkovanie farbenie lakovanie 24 mesiacov záruka na lakované farbené zinkované a vrstvené materiály, kĺzačky, pružiny, ložiská a na materiály inde nemenované. | 20 rokov záruka na nerezové konštrukcie. 6 mesiacov záruka na pohyblivé časti fitness strojov. 24 mesiacov na ostatné nešpecifikované časti. |
profili min. požiadavky: Kovový profil , stĺpiky: 100x100x4 mm, Profil hrázd, rebríkov: 40 x 4mm Profil bradiel: 40 x 4mm | Nosná konštrukcia je vyrobená z konštrukčnej ocele |
povrchová uprava - zinkovanie | |
farba - pohode s objednávateľom | |
Všetky dosky lavíc sú vyrobené z vysoko kvalitného plastu HDPE (vysokotlakový, celofarbený polyetylén, ktorý sa vyznačuje vysokou farebnou stálosťou, odolnou proti UV žiareniu | Všetok spojovací materiál je pozinkovaný alebo nerezový. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie ČL. XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
24.10.2022 09:40 — 11.11.2022 09:41
1,00 zákazka
12 257,51
9 806,01
Tovar dodať podľa opisného formuláru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2022 08:59
20.09.2022 09:42
20.09.2022 09:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2022 14:16 - Vstupná ponuka | 12 210,54 | € | Cena s DPH |
20.09.2022 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: