• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2022 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2022 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2022 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2022 10:30

Detail zákazky Z20229841

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2022 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2022 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2022 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2022 10:30

Základné údaje

Z20229841

OF-260222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6879324

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36326615

Jakub Ilavský, s. r. o.

Záblatská 471, Trenčín, 911 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäsové výrobky

mäsové výrobky, saláma, slanina, klobása

  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15131100-6 - Výrobky z klobásového mäsa
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131210-0 - Údená šunka/slanina
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
Mäsové výrobky určené na prípravu jedál, alebo na priamu konzumáciu pre kuchyňu spoločného stravovania podľa aktuálnej potreby, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania a vyložením dodaného tovaru do skladu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Saláma šunková min. 60% mäsa (bez lepku) kg 180
Saláma jemná/diétna min. 40% mäsa (bez lepku) kg 400
Saláma trvanlivá/suchá min. 84% mäsa (bez lepku) kg 200
Šunka bravčová strojová min. 80% mäsa (bez lepku) kg 450
Šunka hydinová min. 60% mäsa (bez lepku) kg 200
Párky bezlepkové, min. 70% mäsa kg 600
Špekačky (bez lepku) kg 250
Klobása min. 75% mäsa (bez lepku) kg 620
Jaternica domáca min. 25% mäsa, 150 g/ks kg 250
Pečená sekaná min. 60% mäsa kg 180
Tlačenka /bravčová-hydinová/ min. 50% mäsa kg 300
Slanina údená /oravská, na omastenie/ kg 300
Údená slanina na varenie, brav. bok min. 70% mäsa kg 100
Škvarky domáce (bez kože) kg 100
Masť bravčová škvarená 100% tuk kg 600
Pečeňovka /šunková pena/ v črievku 100 g (bez lepku) kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky musí spĺňať Výnos č. 62 Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (ďalej aj ako RD, alebo Zmluva) je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok Dodávateľa (ďalej len "dodávateľ" alebo "predávajúci") dodávať Objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ" alebo "kupujúci") tovar za podmienok stanovených RD v rozsahu čiastkových objednávok vystavených kupujúcim a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu.
Tovarom, ktorý je predmetom tejto RD mäsové výrobky v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie predmetu RD a položkovitého rozpisu sortimentu tovaru s uvedením jednotkových kúpnych cien tovarov (Príloha č. 1 Cenová ponuka), ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto RD.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania a vyložením dodávaného tovaru ku skladu. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré spĺňa požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa premetu RD.
Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými dopravnými prostriedkami a vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu, alebo iným spôsobom než vlastnou dopravou a vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, ako by tovar dodával sám.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, t.j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH, v zmysle ustanovení tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a  v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Kupujúci a predávajúci sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené v čiastkovej objednávke. Objednávky bude kupujúci realizovať zadaním osobne priamo obchodnému zástupcovi predávajúceho, telefonicky alebo elektronicky e-mailom podľa aktuálnej potreby kuchyne výberom zo sortimentu uvedeného v Prílohe Cenová ponuka, a to v periodicite v zmysle nasledovných predpokladaných termínov dodávok : do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky, predpokladané termíny dodávok : každý utorok a piatok (pracovné dni), ojedinele aj podľa aktuálnej potreby v čase od 6.00 hod. do 7.00 hod.
Objednávky kupujúceho nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
Tovar musí spĺňať všetky normy a požiadavky v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s potravinami.
Pri plnení tejto RD je predávajúci povinný dodržiavať požiadavky a postupy uvedené v Potravinovom kódexe Slovenskej republiky, v osobitných predpisoch SR a EÚ, v hygienických a v technických normách, ktoré sa vzťahujú na tovar, ktorý je predmetom tejto RD.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mäsových výrobkov, je hygienicky spôsobilé.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar I. akostnej triedy, v bezchybnom stave, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. Doba spotreby dodaného sortimentu potravín ku dňu dodania tovaru nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Predávajúci garantuje, že tovary, ktoré sú predmetom dodávky majú percentuálne zloženie v rozsahu, ako to vyplýva z technickej špecifikácie príslušného produktu. Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať od predávajúceho preukázanie uvedenej skutočnosti na vybrané tovary predložením originálu, alebo úradne overenej analýzy vykonanej akreditovaným laboratóriom, alebo obdobným dokladom, ktorý tieto údaje potvrdzuje.
V prípade ponúkaných ekvivalentov tovaru podľa technickej špecifikácie, je predávajúci povinný predložiť kupujúcemu vzorky takýchto ponúkaných ekvivalentných tovarov, bez nárokov na úhradu. Kupujúci si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny položiek sortimentu tovaru kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia "akciových" cien tovaru na trhu. a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Predávajúci je oprávnený fakturovať kúpnu cenu dodaného a prevzatého tovaru po každej jednotlivej dodávke, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom systéme fakturácie.
Faktúra je splatná do 30-tich dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou, musí byť čitateľná od jej vydania až do konca obdobia na uchovávanie faktúr a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený kupujúcim. Ak je kupujúci v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny, má predávajúci právo na úrok z omeškania vo výške podľa predpisov obchodného práva.
Predávajúci sa zaväzuje vo všetkých dokladoch, dodacích listoch a faktúrach uvádzať číslo tejto RD a objednávky.
Predávajúci poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom kupujúceho. Kupujúci je oprávnený pri dodávke skontrolovať dodaný tovar. V prípade dodávky tovaru, ktorého technické a úžitkové parametre nezodpovedajú požadovaným hodnotám (dodanie iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami, tovaru s dátumom spotreby presahujúcim prvú tretinu doby spotreby, tovaru s poškodeným obalom) si kupujúci vyhradzuje právo prevzatie tovaru odmietnuť. Za chyby zrejmé už pri prevzatí sa považujú také chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať  bezchybný tovar.
Predávajúci je na základe reklamácie kupujúceho, ktorej obsahom sú iné ako chyby zrejmé, povinný reklamovaný tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 2 dní od reklamovania vady kupujúcim,   Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny reklamovaného (vadného) tovaru vrátenie kúpnej ceny.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Prílohe Cenová ponuka alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu, pričom jednotková cena bude určená dodávateľom a odsúhlasená objednávateľom
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenia zmluvy predávajúcim, po predchádzajúcom písomnom upozornení predávajúceho. Podstatným porušením sa rozumie : a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedenej v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním tovaru, ktorý nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstvu alebo cene dohodnutých v zmluve, resp. objednávke, a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu tovaru, c) predávajúci stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje  možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto RD neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade omeškania predávajúceho s odstránením vád tovaru v termínoch dohodnutých v tej RD má kupujúci právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške  0,5 % z ceny vadného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania.
Predávajúci do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi :
a) vyplnenú Prílohu Cenová ponuka (položkový rozpočet tovarov) v originálnom vyhotovení, podpísanú osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. V Prílohe Cenová ponuka predávajúci vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru. Celková cena predmetu RD v EUR s DPH musí byť rovnaká, ako cena spolu v EUR s DPH uvedená v Prílohe č. 1 (umožňuje sa doručenie podpísaného a naskenovaného dokumentu e-mailom)
b) kontaktné údaje osoby predávajúceho zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a osoby zodpovednej za príjem objednávok
Táto RD je vygenerovaná funkcionalitami EKS a jej neoddeliteľnou súčasťou je podrobný položkový rozpočet tovaru - Cenová ponuka
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

22 995,00

19 162,00

Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní rozpis cien na predmet zákazky v zmysle prílohy č. 1

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2022 08:22

14.09.2022 09:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2022 09:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2022 09:47 - Vstupná ponuka 22 995,00 € Cena s DPH
09.09.2022 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 22 900,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS