• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2022 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2022 10:55

Detail zákazky Z20229835

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2022 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2022 10:55

Základné údaje

Z20229835

OF-260440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6883669

Objednávateľ

31908969

Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.

Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP

Respirátor FFP2, Overal/Ochranný oblek, Jednorazové návleky

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2
Funkcia
Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu, filtračná polomaska na ochranu dýchacích orgánov proti tuhým a kvapalným časticiam.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Veľkosť univerzálna
2. Materiál: zhotovený z filtračného materiálu; tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa; pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie, hypoalergénny. áno
3. Pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia. áno
4. Zorné pole musí byť zachované, dostatočné zorné pole obsluhy. áno
5. S gumičkami na uchytenie okolo uší alebo gumičkami resp. nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe. áno
6.  Použitie  a označenie trietdy: v prípade jednorazového použitia - označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny. áno (ak relevantné)
7. Použitie a označenie trietdy: v prípade opakovaného použitia - označenie triedy musí byť na výrobku: FFP2 R pri maskách na opakované použitie + priložený návod na čistenie a dezinfekciu. áno (ak relevantné)
8. Nosný klip/spona na utesnenie masky okolo nosa. Bez tesniacej peny. áno
9. Návod na použite. áno
10. Hygienické balenie, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku. áno
11. Najmenšie hygienické balenie: po 1 ks
12. Norma: EN 149:2001+A1:2009
13. Označenie: normou musí byť priamo na výrobku; značkou CE + číslom notifikovanej osoby musí byť priamo na výrobku
14. Bakteriálna filtračná účinnosť, (BFE) filtrácia ≥ 95%
15. Účinnosť filtrácie častíc, (PFE) filtrácia ≥ 95%
 2. Overal/Ochranný oblek
Funkcia
Ľahký ochranný oblek/overal zo špeciálneho materiálu s kapucňou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Množstvo vo veľkosti XL ks 200
2. Množstvo vo veľkosti 2XL ks 200
3. Množstvo vo veľkosti 3XL ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Pružný pásik/gumička pre zakončenie rukávov, nohavíc a okolo tváre áno
2. Krytý zips, samolepiaci uzáver áno
3. Nesterilný, jednorazový, priedušný, vodeodolný áno
4. Materiál: min. 53/63 gsm, antistatický materiál, bez obsahu silikónu, bez alergénov
5. Kategória: III
6 Typ: 5, 6
7. Veľkosť: XL, 2XL, 3XL
8. Ochrana proti prachovým časticiam áno
9. Odolnosť proti postriekaniu kvapalnými chemikáliami áno
10. Balenie: v PE obale po 1 ks
11. Normy: EN 14126:2003+AC2004; EN 13982- 1:2004+A1:2010; EN 13034:2005+A1:2009; EN 13688: 2013
12. Označenie: normou musí byť priamo na výrobku alebo min. na jeho jednotlivom obale
 3. Jednorazové návleky
Funkcia
Jednorazové návleky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal. 1710
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Materiál: polyetylénová fólia (CPE) min. 3 g/m²
2. Rozmery: min. 41x17 cm
3. Pružná gumička pre zakončenie okolo členkov áno
4. Balenie: 100 ks v bal. (50 párov)
5. Na použitie v nemocniciach áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Tovary majú byť nové, nepoužívané a nerepasované.
3. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto plnenia a podpísaním preberacieho protokolu/dodacieho listu.
4. a) Požaduje sa predložiť v elektronickej alebo listinnej forme na adresu objednávateľa, do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný ROZPOČET s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek, s uvedením cien bez DPH aj s DPH;
- ŠPECIFIKÁCIU predmetu zákazky – uvedenie konkrétnej značky a typového označenia tovaru (obchodná značka a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru) , ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky;
- platný CERTIFIKÁT tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode).
4. b) Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa, do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy:
- bezplatné VZORKY tovaru, ktorý sa bude dodávať, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks z každej položky. Vzorky nebudú vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie verejného obstarávania.
5. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných DOKLADOV A VZORIEK, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude spĺňať technickú špecifikáciu predmetu zmluvy.
6. Zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a musí zahŕňať kompletné dodanie na miesto plnenia.
7. Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
9. Faktúra musí byť vystavená v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
10. Náležitosti faktúry: - označenie dodávateľa : názov, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, číslo účtu v tvare IBAN; - označenie objednávateľa : názov, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, číslo účtu v tvare IBAN; - poradové číslo faktúry; - dátum dodania tovaru; - dátum vyhotovenia faktúry; - množstvo a druh dodaného tovaru; - peňažná suma alebo údaj o cene za mernú jednotku a vyjadrenie množstva, jednotková cena bez dane; - základ dane; - sadzba dane; - výška dane spolu; - podpis dodávateľa; - číslo zmluvy; - názov Projektu: Efektívna reakcia na pandémiu COVID-19 v NsP Brezno, n.o.; - kód Projektu: 302021AYJ2.
11. Na účely fakturácie sa za deň dodania predmetu kúpy objednávateľovi považuje deň podpísania preberacieho protokol/dodacieho listu obidvomi zmluvnými stranami v zmysle zmluvy.
12. Objednávateľ pri tejto plnení zákazky bude využívať iný bankový účet, aký má uvedený v profile EKS.
13. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa vystavenia faktúry.
14. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
15. V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
16. Pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banisko 273/1, 977 01 Brezno, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

26.09.2022 00:00 — 31.10.2022 00:00

1,00 podľa množstva v jednotlivých položkách

11 019,83

11 019,83

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.09.2022 13:17

16.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 65
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2022 13:53 - Vstupná ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH
16.09.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 9 988,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS