• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2022 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 13:20

Detail zákazky Z20229834

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2022 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 13:20

Základné údaje

Z20229834

OF-260115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6910064

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, preprava a zneškodnenie/zhodnotenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti

odpad, zdravotnícky, nebezpečný odpad, likvidácia nemocničného odpadu

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti
Funkcia
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov začlenený do kategórie: nebezpečné a ostatné odpady, skupina č.18 - Odpady zo zdravotnej alebo veterinárnej starostlivosti alebo s nimi súvisiaceho výskumu (okrem kuchynských a reštauračných odpadov, ktoré nevznikli z priamej zdravotnej starostlivosti)
číslo podskupiny a druhu odpadu: 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 08
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy. kg 42 500
18 01 04 Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie nepodliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy. kg 667
Spolu množstvo odpadu 18 01 03 (N) a 18.01.04 (O) kg 43 167
18 01 06 (N) Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky. kg 60
18 01 08 (N) Cytotoxické a cytostatické liečivá. kg 9
Frekvencia poskytovania služieb 18 01 03 (N) a 18 01 04 (N) pri celkovom odbere na 1 x 3 900 kg týždenne 1 -krát 2 - krát
Frekvencia poskytovania služieb 18 01 06 (N) mesačne 1-krát
Frekvencia poskytovania služieb 18 01 08 (N) ročne 2-krát (ročne)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druhy odpadov zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa:
18 01 03 (N) - časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov a chladiaceho zariadenia
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných, plastových vriec, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob
18 01 04 (N) - obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy a plienky zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných, plastových vriec, nie je garantovaná 100% druhová čistota odpadu.
18 01 06 (N) - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa zlieva oddelene do pevného uzatvárateľného obalu resp. pôvodný obal
18 01 08 (N) - cytotoxické a cytostatické liečivá zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov
Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa
a) Vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom pri každom odbere Dodávateľ je povinný si plniť povinnosti pri preprave nebezpečného odpadu v zmysle § 26 Zákona o odpadoch
b) Vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom pri každom odbere a na tlačive SLNO (Sprievodný list nebezpečného odpadu) potvrdiť č.1 -odosielateľa a č. 3 – náklad odovzdaný dopravcovi.
c) Vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom pri každom odbere Od potvrdenia SLNO oboma zmluvnými stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok poskytovateľa služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.
Prevzatie odpadu kategórie O z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa vystaví Preberací protokol odpadu Dodávateľom, ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom.
Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú doklad o mieste vykládky odpadu a potvrdenie o spôsobe nakladania s odpadom, spolu s účtovným dokladom – fakturáciou v termíne do 5 dní od ukončenia mesiaca, v ktorom bol odpad odobratý.
Množstvá odpadu sú predpokladané a obstarávateľ požaduje váženie na úradne overenej váhe a doklad o skutočnom množstve odpadu doložiť ako podklad k fakturácii áno
Nakládka odpadu zo zdravotnej starostlivosti na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami Dodávateľa prípadne podľa možnosti v súčinnosti so zamestnancami Objednávateľa. Za ďalšie nakladanie s týmto odpadom zodpovedá Dodávateľ.
Plnenie služby požaduje objednávateľ dodržať aj počas prípadnej odstávky, nepredvídaných okolností na strane dodávateľa služby počas sviatkov keď pripadnú na deň odberu.
Preprava odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou ADR.
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Trvanie zmluvy na obdobie 2 mesiacov.
2. Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať raz týždenne, resp. dva krát týždenne. Dodávateľ sa zaväzuje uskutočniť odber odpadu v čase od 6,00 do 13,30 hodiny.
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
pokračovanie 3.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
5. Hmotnosť odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení a doklad o skutočnej váhe odpadu bude priložený k fakturácií.
6. Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami prípadne podľa možnosti v súčinnosti so zamestnancami Objednávateľa.
7. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Dodávateľ služby pri každom odbere odpadu kategórie O (ostatný) vystaví Preberací protokol odpadu , ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom.
8. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou v termíne najneskôr do 5 dní od ukončenia mesiaca, v ktorom bol odpad odobratý.
9.Množstvá odpadu sú predpokladané a Objednávateľ požaduje váženie na úradne overenej váhe a doklad o skutočnom množstve odpadu doložiť ako podklad k faktúre. Z dôvodu kontroly váženia požaduje Objednávateľ preváženie dopravného prostriedku Dodávateľa služby pred nakládkou a po nakládke na určenej úradne overenej váhe v mieste sídla Objednávateľa.
10. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
11. Dodávateľ je povinný nakladať s odpadom Objednávateľa takým spôsobom, ktorý neohrozuje zdravie ľudí a nepoškodzuje životné prostredie a je v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
12. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a počas sviatkov, keď pripadnú na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
13.V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre splnenie tejto podmienky účasti predloží zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, ktorý je predmetom zákazky.
14. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady:
14.a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy.
14.b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy N - 18 01 03, 18 01 06 a 18 01 08, ktoré sú predmetom zmluvy.
14.c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou a platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
14.d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
14.e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
14.f) Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy.
- Pri využívaní technickej a odbornej kapacity tretej osoby, predložiť platnú zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, ktorý je predmetom výzvy (zo zmluvy musí byť jasné, ako sa bude tretia osoba zúčastňovať na plnení predmetu výzvy a kde a ako sa reálne s odpadom bude nakladať) a platné súhlasy tretej osoby na službu, ktorú bude zabezpečovať.
- Súhlasy zariadenia inej osoby, ktoré bude zhodnocovať alebo zneškodňovať odpad zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa.
- Osvedčenie o absolvovaní školenia Bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí.
- ADR osvedčenie o školení vodičov na prepravu nebezpečných vecí alebo rovnocenný doklad.
- Čestné vyhlásenie, že preprava nebezpečných vecí bude vykonávaná v súlade s ADR alebo v súlade s rovnocenným dokladom.
- Dodávateľ je povinný byť poistený v súvislosti s vykonávaním predmetu tejto zmluvy platnou poistnou zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu počas platnosti tejto zmluvy.
15. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu zo zdravotnej starostlivosti. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou.
16. Fakturácia za skutočne poskytnutú službu v členení podľa hmotnosti jednotlivých druhov odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie. Splatnosť faktúry bude 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
17. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
18. Nedodržanie akýchkoľvek požiadaviek na predmet zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia predmetu zmluvy zo strany Dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
19a. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou. Písomný súhlas dlžníka (Objednávateľa) s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
19b. V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.
20. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny na cenu zistenú podľa tejto vety. Ak dodávateľ nepristúpi k uzatvoreniu dodatku, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
22. Zmluvné strany sa dohodli, že faktúra bude doručovaná druhej zmluvnej strane elektronickou poštou (e-mailom). Ak sa zmluvné strany dohodli na elektronickom zasielaní faktúr, faktúra musí byť vystavená v slovenskom jazyku v elektronickej forme vo formáte PDF.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.10.2022 00:00 — 30.11.2022 23:59

1,00 celok

44 807,01

44 807,01

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2022 12:18

23.09.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2022 08:51 - Vstupná ponuka 44 798,01 € Cena bez DPH
16.09.2022 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 44 798,01 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS