• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2022 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2022 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2022 11:35

Detail zákazky Z20229828

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2022 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2022 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2022 11:35

Základné údaje

Z20229828

OF-260414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6879328

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biela a čierna technika - elektrospotrebiče

elektrospotrebiče, biela technika

  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 39711110-3 - Chladničky s mrazničkou
  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 39715100-8 - Elektrické prietokové alebo zásobníkové ohrievače vody a ponorné ohrievače
  • 39714100-1 - Ventilátory
  • 39715240-1 - Prístroje na elektrické vykurovanie priestoru
  • 39713430-6 - Vysávače prachu
  • 32324000-0 - Televízory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 32344200-8 - Rádioprijímače
  • 31521100-5 - Stolové lampy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Biela a čierna technika - elektrospotrebiče
Funkcia
Rýchlovarná kanvica, kávovar poloautomatický, chladničky, mikrovlnná rúra, vysávač, ventilátory, konvektor, TV prijímač, príslušenstvo k elektrospotrebičom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. RÝCHLOVARNÁ KANVICA * *
množstvo ks 190
objem liter 1,7
príkon W 2200
2. KÁVOVAR POLOAUTOMATICKÝ * *
množstvo ks 11
tlak bar 15
príkon W 1500
objem zásobníka na vodu liter 1
3. CHLADNIČKA S MRAZNIČKOU DVOJDVEROVÁ * *
množstvo ks 50
čistý objem chladničky liter 160
čistý objem mrazničky liter 41
počet políc chladničky ks 3
počet zásuviek v chladničke ks 1
hlučnosť db 45
4. CHLADNIČKA JEDNODVEROVÁ * *
množstvo ks 30
úžitkový objem chladničky liter 103
úžitkový objem mrazničky liter 15
počet políc chladničky ks 2
počet zásuviek v chladničke ks 1
hlučnosť db 45
4. CHLADNIČKA JEDNODVEROVÁ * *
množstvo ks 30
úžitkový objem chladničky liter 103
úžitkový objem mrazničky liter 15
počet políc chladničky ks 2
počet zásuviek v chladničke ks 1
5. CHLADNIČKA pod pracovnú dosku + výparník * *
množstvo ks 30
výška cm 80
šírka cm 58
objem chladničky liter 50
počet políc ks 1
6. MIKROVLNNÁ RÚRA * *
množstvo ks 80
objem liter 17
priemer otočného taniera cm 24,5
mikrovlnný výkon W 700
7. VYSÁVAČ PRACHU PODLAHOVÝ * *
množstvo ks 10
príkon W 900
dĺžka kábla m 4,5
objem nádrže liter 1,4
8. VENTILÁTOR STOLNÝ * *
množstvo ks 70
priemer lopatiek ventilátora cm 23 32
hlučnosť db 50
rýchlosti fúkania vzduchu počet 2
9. VENTILÁTOR STOJANOVÝ * *
množstvo ks 100
priemer lopatiek cm 40
hlučnosť db 50
rýchlosti fúkania vzduchu počet 3
10. KONVEKTOR * *
množstvo ks 30
príkon W 2000
stupne nastavenia počet 3
11. KÁVOVAR PLNOAUTOMATICKÝ * *
množstvo ks 60
tlak bar 15
príkon W 1500
objem zásobníka na vodu liter 1,6
12. RÁDIOPRIJÍMAČ+CD * *
množstvo ks 50
prenosné * *
13. LAMPA halogén * *
množstvo ks 300
Dĺžka ramena min. cm 45
Voľba svietivosti intenzita 2
Príkon V 230 240
* Hz 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. RÝCHLOVARNÁ KANVICA
automatický systém vypínania pri dosiahnutí bodu varu dvojnásobný bezpečnostný systém pri nebezpečí prehriatia, alebo v prípade chodu bez vody
skryté ohrevné teleso pod nerezovým dnom
materiál kanvice nehrdzavejúca oceľ
ukazovateľ hladiny vody priehľadný vodoznak umožňujúci rozpoznať aktuálnu hladinu vody
filter vyberateľný
otočná základňa
2. KÁVOVAR POLOAUTOMATICKÝ
typ náplne kávy (min.) mletá káva
možnosť pripraviť 1 alebo 2 šálky kávy súčasne
systém ohrievania vody pomocou termobloku
nahrievacia plocha na šálky
spôsob prípravy peny parná tryska
odnímateľná nádržka na vodu s indikátorom prázdnej nádržky
odnímateľná miska na odkvapkávanie
systém proti odkvapkávaniu vodný filter
3. CHLADNIČKA S MRAZNIČKOU DVOJDVEROVÁ
voľne stojaca
trieda energetickej účinnosti minimálne A+
farba biela
odmrazovanie chladničky automatické
prevedenie políc v chladničke sklo
4. CHLADNIČKA JEDNODVEROVÁ
voľne stojaca
trieda energetickej účinnosti minimálne A+
odmrazovanie chladničky automatické
prevedenie políc v chladničke sklo
farba biela
5. CHLADNIČKA pod pracovnú dosku
voľne stojaca
trieda energetickej účinnosti minimálne A+
prevedenie políc v chladničke sklo
farba biela
6. MIKROVLNNÁ RÚRA
voľne stojaca
mechanické jednoduché intuitívne ovládanie minimálne 5 nastaviteľných úrovní výkonu; 2 otočné gombíky (výkon; časovač)
funkcia automatického rozmrazovania
farba biela
7. VYSÁVAČ PRACHU PODLAHOVÝ
filter HEPA; umývateľný
viacstupňový stupeň filtrácie
nádoba na prach umývateľná
podlahová hubica univerzálna, s výsuvnou kefkou
navíjanie kábla automatické
8. VENTILÁTOR STOLNÝ
možnosť nastavenia uhla sklonu fúkania vzduchu
možnosť oscilácie
protisklzové nožičky
ochrana proti prehriatiu
kovová ochranná mriežka
farba biela
9. VENTILÁTOR STOJANOVÝ
nastaviteľná výška najnižšia poloha od 100 cm a viac; najvyššia poloha od 120 cm a viac
nastaviteľný uhol sklonu
automatická horizontálna rotácia v uhle 90° s možnosťou vypnutia
ochrana proti prehriatiu
stabilná krížová základňa; protišmykové nožičky
10. KONVEKTOR
stupne nastavenia minimálne 3: 750 W, 1250 W, 2000 W
termostat plynule regulovateľný
ochrana proti prehriatiu
voľne stojaci
11. KÁVOVAR PLNOAUTOMATICKÝ
typ náplne kávy zrnková aj mletá káva
cappuccino systém s nastaviteľným prúdom pary
voľba pre 1 šálku alebo 2 šálky kávy súčasne
vyberateľná nádrž na vodu s indikátorom prázdnej nádržky
voľba teploty
odnímateľná sparovacia jednotka
odnímateľná odkvapkávacia miska
oceľový mlynček s viacerými možnosťami nastavenia
odvápňovací, čistiaci a preplachovací program
vodný filter
12. RÁDIOPRIJÍMAČ +CD
CD prehrávač USB - vstup Sieťové aj batériové napájanie
13. LAMPA halogén
Ohýbateľné rameno Nastavenie uhla ramena v dvoch bodoch
Materiálové prevedenie Plast- kov
Farba Biela, čierna, matná strieborná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky / zmluvy je okrem dodávky bielej a čiernej techniky - elektrospotrebičov uvedenej v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj zabezpečenie služieb súvisiacich s jej dovozom a vykládkou na určené miesto v objekte objednávateľa vrátane dodania návodu určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu.
2. Zmluva má charakter rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovarov v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený.
3. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy. Prílohou cenovej kalkulácie bude zoznam ponúkaného tovaru s označením názvu tovaru (napr. obchodné meno, značku/výrobcu), príp. fotografie ponúkaného tovaru a technické listy resp. iné doklady preukazujúce, že ponúkaný tovar spĺňa parametre uvedené v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy.
4. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta.
5. Celková cena predmetu zmluvy, ceny spolu a jednotkové ceny bielej a čiernej techniky – elektrospotrebičov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kompletizácia, dodávka tovaru, doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, dodanie návodov určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu a množstevné zľavy)
a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy.
6. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
7. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
8. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru).
9. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (39 miest plnenia) v rámci celého územia SR do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve.
10. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, t. j. objednávok vystavených objednávateľom. Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru.
11. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade so zmluvou.
12. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 9. uvedeným vyššie v tejto časti Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku objednávateľa vyhotovenú a doručenú v súlade s touto zmluvou, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy.
13. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu objednávateľa, z ktorej bola objednávka doručená.
14. Lehota na dodanie tovaru je sedem (7) pracovných dní odo dňa potvrdenia prevzatia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 do 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00).
15. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
16. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na emailovú adresu dodávateľa uvedenú v bode 3 vyššie v tejto časti Osobitné požiadavky na plnenie po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád.
17. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný resp. bude v súlade so zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru (resp. vyhlásenia o zhode), ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu.
18. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
19. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.
20. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
21. V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní podľa bodu 14 uvedeného vyššie, objednávateľ uloží dodávateľovi zmluvnú pokuty vo výške 50 EUR za každý 1 pracovný deň omeškania a za každú objednávku zvlášť.
22. V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní podľa bodu 16 uvedeného vyššie, objednávateľ uloží dodávateľovi zmluvnú pokuty vo výške 50 EUR za každý 1 pracovný deň omeškania a za každé porušenie zvlášť.
23. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
24. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
25. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
26. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
27. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

19.09.2022 09:00 — 19.09.2023 09:00

1,00 cena celkom

80 834,06

80 834,06

Vlastný návrh plnenia zákazky sa nepovoľuje. Plnenie na základe opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2022 08:27

14.09.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 830
 239
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2022 09:36 - Vstupná ponuka 80 832,00 € Cena s DPH
13.09.2022 17:51 - Najvýhodnejšia ponuka 80 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS