• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2022 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2022 15:15

Detail zákazky Z20229811

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2022 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2022 15:15

Základné údaje

Z20229811

OF-260307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6873304

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na chladenie, mrazenie a príslušenstvo

voľne stojaca chladnička s mrazničkou, voľne stojaca chladnička

  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 39711110-3 - Chladničky s mrazničkou
  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička s mrazničkou  BEKO RDSA180K30WN  alebo ekvivalentný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem chladničky l 130
Objem mrazničky l 46
Hlučnosť dB 42
Výška cm 60
Šírka cm 59
Hĺbka cm 60
Množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základné parametre Farba - biela, typ chladničky - dvojdverová, energetická trieda - F, počet políc chladničky - 4, počet priehradiek mrazničky - 2
 2. Chladnička HISENSE RR121D4AWF alebo ekvivalentný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem chladničky l 94
Hlučnosť dB 39
Výška cm 84,2
Šírka cm 47,5
Hĺbka cm 44,8
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základné parametre Farba - biela, typ chladničky - jednodverová , energetická trieda - F, počet políc chladničky - 2, počet priehradiek chladničky - 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 1 pracovný den vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky, resp. ekvivalent musí byť odsúhlasený odberateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík delostrelcov 1, 08001 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.09.2022 12:00 — 07.10.2022 13:23

6,00 ks

1 173,00

977,50

Pri vlastnom návrhu plnenia požaduje obstarávateľ presný typ, značku a špecifikáciu daného materiálu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2022 10:21

13.09.2022 14:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2022 14:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 447
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2022 11:33 - Vstupná ponuka 1 173,00 € Cena s DPH
13.09.2022 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 173,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS