30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46854550
AIRFITTING s.r.o.
Hurbanova 11, Piešťany, 92101, SVK
Opravy, ošetrovanie a kontroly klimatizácií okrem osobných motorových vozidiel
čistenie klimatizácií, klimatizácia, servis
Tovar, Služba
1. Servis nástennej klimatizácie (1 vnútorná + 1 vonkajšia jednotka)
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis klimatizácie obsahuje tieto úkony: - celková kontrola klimatizácie - rozobranie vnútornej jednotky klimatizácie - vyčistenie filtrov a plastových častí klimatizácie - vyčistenie vane klimatizácie - vyčistenie vrtule ventilátora klimatizácie - dezinfekcia vnútorných častí klimatizácie - kontrola el. časti klimatizácie - nastavenie ovládača klimatizácie - skúška klimatizácie - skontrolovanie množstva chladiva v klimatizácii - skontrolovanie tlaku v okruhu klimatizácie - vyčistenie chladiča vonk. jednotky, - diagnostika poruchy na klimatizácii - nacenenie prípadnej opravy klimatizácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
miesto plnenia | Veliteľstvo pozemných síl, Posádkový klub a 71.prpv - Trenčín |
Názov |
V cene musí byť zahrnutá montáž, demontáž, čistenie na mieste plnenia. (Veliteľstvo pozemných síl Trenčín, Martina Rázusa 7, 911 27 Trenčín a 71.prpv, Železničná 3, 911 01 Trenčín) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. |
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste (71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín) |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek. |
V prípade, ak bude zistené, že náhradné dielce nezodpovedajú zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo náhradné dielce neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
14.09.2022 08:30 — 07.10.2022 15:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
983,00
982,70
Požiadam Vás, aby ste ma kontaktovali minimálne deň vopred pred plánovaným vykonaním služby.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2022 08:24
12.09.2022 11:00
12.09.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2022 15:17 - Vstupná ponuka | 982,80 | € | Cena s DPH |
09.09.2022 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 982,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: