00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
35813393
A-Z STAV, s.r.o.
Biskupická 36 A, Bratislava, 82106, SVK
Zhodnotenie objemného odpadu
zhodnotenie, objemný odpad
Služba
1. Zhodnotenie objemného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie objemného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o odpadoch") ako aj v zmysle Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z.z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
katalógové číslo odpadu 200307 – objemný odpad | t | 1650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kategória odpadu | O |
Názov |
1. Predmet zmluvy |
1.1 Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronickej platformy verzie 1.1 účinnej odo dňa 14.04.2022 je odber a zhodnotenie objemného odpadu, katalógové číslo odpadu: 200307 (ďalej len "Odpad") v predpokladanom množstve uvedenom vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu tejto Dohody (ďalej len Dohoda"). |
1.2 Rozsah predmetu plnenia Dohody je určený pre predpokladané množstvo Odpadu za dvanásť (12) mesiacov od uzatvorenia tejto Dohody, alebo do vyčerpania predpokladaného objemu v zmysle položky č. 1 tejto Dohody. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Dohoda je rámcovou dohodou a Objednávateľ nie je povinný dodať Odpad Dodávateľovi v celom uvedenom množstve. Skutočný rozsah predmetu plnenia Dohody bude upravený v rozsahu zodpovedajúcom aktuálnym podmienkam Objednávateľa, t.j. v menšom, alebo väčšom rozsahu. |
2. Čas plnenia |
2.1 Dodávateľ priamo alebo prostredníctvom iného miesta na zhodnotenie spĺňajúceho povinnosti upravené v tejto Dohode zabezpečí preberanie Odpadu na mieste zhodnotenia v pracovných dňoch od 07:00 hod. do 16:00 hod., v sobotu od 07:00 hod. do 12:00 hod. Objednávateľ sa zaväzuje dopravovať na miesto zhodnotenia Odpad vo veľkokapacitných kontajneroch (ďalej len "VKK") Objednávateľa. |
3. Miesto plnenia |
3.1 Zhodnotenie Odpadu bude realizované v mieste určenom Dodávateľom v zmysle platných rozhodnutí/povolení a na vlastné náklady Dodávateľa. |
4. Podmienky poskytovania služby |
4.1 Dodávateľ sa bez vyzvania Objednávateľa zaväzuje predložiť do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody doklad potvrdzujúci súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie Odpadu podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona o odpadoch - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov pre katalógové číslo odpadu, ktoré je predmetom Dohody a kódom nakladania zhodnocovaním R5 alebo R12 a R13 pre Odpad a množstvo Odpadu uvedené v časti funkčná a technická špecifikácia tejto Dohody. |
4.2 Pre vylúčenie pochybností Objednávateľ nebude akceptovať rozhodnutie vydané na mobilné zariadenie. |
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať právoplatnosť všetkých zákonom stanovených povolení, rozhodnutí v predpísanej forme a rozsahu počas celej doby trvania tejto Dohody. |
4.4 V prípade, ak Dodávateľ využije pri plnení tejto Dohody technické a odborné kapacity tretej osoby, Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi zmluvu, prípadne zmluvu o budúcej zmluve s treťou osobou ako doklad, že Dodávateľ je spôsobilý na plnenie tejto Dohody prostredníctvom tretej osoby, pričom Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi Rozhodnutie na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov tejto tretej osoby v zmysle bodu 4.1 tejto Dohody. |
4.5 Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou Odpadu) a ekologických dopadov (navýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce Odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť miesta na zhodnotenie Odpadu do 30 km od Námestia Slovenského národného povstania v Bratislave pre cestu tam a 30 km pre cestu späť (30 km + 30 km). |
4.6 Na účely určenia vzdialenosti bude vzdialenosť vypočítaná podľa google.sk/maps metódou najkratšia možná trasa pre Objednávateľom používané motorové vozidlá prevážajúce odpad, ktorá sa nachádza na území Slovenskej republiky. |
4.7 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenia do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody, ktorý musí obsahovať okrem iného aj podrobný štruktúrovaný rozpočet. Podrobný štruktúrovaný rozpočet zahŕňa cenu za tonu v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu tejto Dohody. V predloženom návrhu plnenia je Dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu tejto Dohody. |
4.8 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody presnú adresu miesta na zhodnotenie Odpadu, ktorá bude určená na zhodnotenie Odpadu podľa tejto Dohody. |
4.9 Dodávateľ je povinný udržiavať všetky príjazdové cesty, cesty vo vnútri areálu miesta zhodnotenia Odpadu spevnené a miesto vysypania/vykládky Odpadu bolo v stave predchádzajúcom vzniku škody na vozidlách Objednávateľa. |
4.10 Dodávateľ zabezpečí odber najneskôr do tridsať (30) minút po príchode vozidla Objednávateľa k vstupnému vážnemu zariadeniu určenému na váženie vozidiel prevážajúcich odpad. |
4.11 Dodávateľ je povinný prevziať Odpad od Objednávateľa v zmysle tejto Dohody, následne ho protokolárne odvážiť a vystaviť vážny list s potvrdením o prevzatí Odpadu v dvoch (2) vyhotoveniach. |
4.12 Vážny list vystavený Dodávateľom musí zahŕňať tieto údaje: a) Objednávateľa, b) miesto odovzdania dodaného Odpadu, c) druh a kód dodaného Odpadu, d) hmotnosť dodaného Odpadu, e) dátum a čas prevzatia Odpadu, f) evidenčné číslo motorového vozidla, ktorým bol Odpad dovezený. |
4.13 Osoba poverená Objednávateľom na prevoz a vykládku Odpadu skontroluje údaje uvedené na vážnom liste a odsúhlasí svojím podpisom. Podpísaný vážny list bude podkladom pre vystavenie faktúry a fotokópie vážnych listov vytvorených za príslušný mesiac budú tvoriť neoddeliteľnú prílohu každej faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľovi. |
4.14 Dodávateľ sa zaväzuje, že faktúry za zhodnotenie Odpadu bude Objednávateľovi vystavovať mesačne, sumárne za celý príslušný mesiac, vždy k poslednému dňu v mesiaci. |
4.15 V prípade, ak faktúra doručená Dodávateľom Objednávateľovi nebude obsahovať všetky náležitosti a prílohy stanovené v bode 4.13 a 4.14 tejto Dohody, je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi na prepracovanie, alebo doplnenie. |
4.16 V prípade, ak Dodávateľ neprevezme Odpad od Objednávateľa, prípadne preklasifikuje katalógové číslo odpadu, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť oznámiť Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín od momentu prevzatia Odpadu a písomne odôvodniť priloženou fotodokumentáciou. |
4.17 Dodávateľ je oprávnený zmeniť miesto odovzdania Odpadu len s písomným súhlasom Objednávateľa, o ktorý je povinný Dodávateľ požiadať Objednávateľa minimálne tri (3) dni pred plánovaním dovezením Odpadu. Miesto odovzdania Odpadu, ktorým Dodávateľ žiada nahradiť pôvodné miesto odovzdania Odpadu, musí spĺňať všetky relevantné požiadavky uvedené v tejto Dohode. V prípade, ak by nové miesto odovzdania Odpadu bolo ďalej než 30 km od Námestia Slovenského národného povstania v Bratislave, Dodávateľ je povinný uhradiť náklady na dopravu Odpadu za km nad rámec Objednávateľovi. |
5. Platobné podmienky |
5.1. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
6. Spoločné ustanovenia |
6.1 Nedodržanie akýchkoľvek podmienok a požiadaviek Objednávateľa uvedených v tejto Dohode sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok Dodávateľom s možnosťou odstúpiť od Dohody Objednávateľom. |
6.2 Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek vypovedať Dohodu písomne a bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď Dodávateľovi doručená. |
6.3 Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Dohody podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa. |
6.4 Dodávateľ výslovne súhlasí s tým, aby Objednávateľ vykonával kontroly plnenia tejto Dohody kedykoľvek počas platnosti tejto Dohody v mieste zhodnotenia Odpadu a/alebo v mieste odovzdania Odpadu. Kontrolou Dodávateľa sa na účely tejto Dohody rozumie kontrola dodržiavania Zákona o odpadoch a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisoch pri zhodnotení Odpadu Objednávateľa vykonávaná zamestnancom alebo poverenou osobou Objednávateľa, teda najmä vyhodnotenie súladu medzi prevádzkovým poriadkom a vykonávaním povolenej činnosti. |
Z kontroly bude vykonaný zápis, ktorého kópia bude odovzdaná Dodávateľovi na mieste kontroly. Dodávateľ týmto výslovne súhlasí so vstupom Objednávateľa na miesta zhodnotenia alebo odovzdania Odpadu a vyhotovením fotodokumentácie a/alebo audiovizuálneho záznamu, pričom Objednávateľ dodrží všetky BOZP pravidlá v mieste zhodnotenia Odpadu. |
Slovenská republika
12
1 650,00 t
179 850,00
179 850,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2022 10:50
23.09.2022 12:00
23.09.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2022 09:40 - Vstupná ponuka | 179 840,00 | € | Cena bez DPH |
23.09.2022 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 840,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: