• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2022 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20229775

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2022 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20229775

OF-260669

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6900449

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis špeciálnych zametacích nadstavieb Z/TK/65M

oprava, servis, servisné prehliadky, posypové nadstavby

  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Servis a opravy posypových nadstavieb
Funkcia
Predmetom zákazky je vykonávanie servisných úkonov a opráv  špeciálnych zametacích nadstavieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pozáručný servis-výmena filtrov a oleja úkon 1 6
2. Výmena ložísk ventilátora úkon 1 2
3. Výmena obežného kolesa ventilátora úkon 1 2
4. Výmena púzdier valcovej kefy úkon 1 2
5. Výmena bočných gúm úkon 1 2
6. Výmena gúm klapky úkon 1 2
7. Výmena dosky L zametača úkon 1 2
8. Výmena teloskopického valca GAGA úkon 1 2
9. Výmena hydraulického valca otvárania vika úkon 1 3
10.Výmena vzduchového filtra primárny úkon 1 3
11. Výmena vzduchového filtra sekundárny úkon 1 3
12. Výmena filtra CRA 21 úkon 1 3
13. Výmena hydraulického valca zatvárania vika úkon 1 3
14. Výmena ventilátora s krytom - komplet úkon 1
15. Výmena - kefa tanierová 400/700 /oceľový výplet/ úkon 1 2
16. Výmena - kefa valcová 875/400 /výplet PP/ úkon 1 2
17. Výmena - kefa valcová 875/400 /výplet PP/oceľ/ úkon 1 2
18. Výmena hriadeľa valcovej kefy /dĺžka 1750 mm/ úkon 1 2
19. Výmena gumy bočného sania /sada 2+2 ks/ úkon 1 2
20. Výmena - koleso bočného vozíka pre vysoké zaťaženie úkon 1 2
21. Výmena - hriadeľ kolesa pre vysoké zaťaženie 250/25K úkon 1 2
22. Výmena - tesnenie bočného sania pr.30 kruhový profil úkon 1 2
23. Výmena - tesnenie sania ventilátora 30x50/2 úkon 1 2
24. Výmena - tryska na vodu k valcovej kefe úkon 1 2
25. Výmena - hydromotor tanierovej kefy úkon 1 2
26. Výmena - hydromotor valcovej kefy úkon 1 2
27. Výmena spojky motora BD-290 úkon 1 2
28. Výmena hriadeľa ventilátora úkon 1 2
29. Výmena pneumatického valca valcovej kefy úkon 1 2
30. Výmena - manometer úkon 1 2
31. Výmena - hubica sacia vozíka - pogumovaná úkon 1 2
32. Výmena - hadica sacia vozíka úkon 1 2
33. Výmena - hadica sacia zadná - 3500 úkon 1 2
34. Výmena - úpravovňa vzduchu úkon 1 3
35. Výmena - hrdlo horné - nerez úkon 1 2
36. Výmena - hrdlo spodné - nerez úkon 1 2
37.  Výmena - rúra sacia pogumovaná - komín úkon 1 2
38. Výmena - plech odrazový úkon 1 2
39. Výmena - regulátor tlaku AR úkon 1 3
40. Výmena pneumatického valca bočného kartača - prítlak úkon 1 2
41. Výmena - valec brzdový membran. 12" HALDEX úkon 1 2
42. Výmena - hadica vzduchová úkon 1 10
43. Výmena - ventil STOP vzduch 6mm, G1/8, zametač úkon 1 2
44. Výmena - blok ventilový pre valec G1/4, SP úkon 1 2
45. Výmena - hadica na rozvod vody úkon 1 10
46. Výmena  - vodné čerpadlo úkon 1
47. Výmena - membrána k vodnému čerpadlu úkon 1 2
48. Výmena - nádobka olejová ZETA úkon 1 2
49. Výmena regulátor vodného tlaku DL úkon 1 2
50. Výmena regulačného elektromagnetu úkon 1
51. Výmena - vzduchový filter valca úkon 1 2
52. Výmena - vzduchová spojka úkon 1 4
53. Výmena - vodný filter úkon 1 2
54. Výmena - vložka vodného filtra úkon 1 3
55. Výmena klinových remeňov ventilátora - 5ks úkon 1 2
56. Výmena napínacej kladky ventilátora úkon 1
57. Výmena ručného rozvádzača hydrauliky úkon 1 2
58. Výmena pneumatického rozvádzača úkon 1 2
59. Výmena hydromotora vodného čerpadla úkon 1 3
60. Výmena motora ovládania plynu na pomocnom motore úkon 1
61. Výmena lišty s tryskami na valcovú kefu úkon 1 2
62. Výmena lišty s tryskami na primetaciu kefu úkon 1 2
63. Výmena krytu ventilátora, vrchná časť + dvierka RVPS úkon 1
64. Výmena konštrukcie-spodná časť ventilátoru RVPS 261-03-02-01 úkon 1
65. Výmena hadice sacej-čierna pr.200x3800 zadná úkon 1 5
66. Diagnostika bez spotreby materiálu úkon 1 10
67. Paušálna náhrada za výjazd (zo sídla dodávateľa na miesto plnenia určeného objednávateľom) výjazd 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh: Výmenná nadstavba špeciálna - zametacia nadstavba pravostranná
Značka: Z/TK/65M
Pohon nadstavby: nadstavbový diesel motor IVECO-AIFO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia poskytnutia služieb t. j. vykonania servisných úkonov a opráv:
2a.)   servisné úkony a opravy menšieho rozsahu (diagnostika, predsezónny servis, výmena olejov, filtrov a pod.), ktoré je možné vykonať v priestoroch objednávateľa sú sú dielenské priestory objednávateľa v Moldave n/Bodvou, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, Michalovciach a Trebišove,
2b.) servisné úkony a opravy väčšieho rozsahu, ktoré nie je možné vykonať v priestoroch objednávateľa sú dielenské priestory dodávateľa; prepravu vozidiel do/z miesta plnenia zabezpečuje objednávateľ na vlastné náklady.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne - prevádzkových priestorov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis a opravy zametacích nadstavieb, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažený právami tretích osôb.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v písomnej forme v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia - požadovaných servisných úkonov a opráv, miesta plnenia, jeho ceny, množstva. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
8. Dodávateľ je povinný v rámci servisných úkonov a opráv (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Rozpis ocenených položiek).
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Termín poskytovania služieb:
11a.) vykonanie diagnostiky chýb vozidla vykázaných palubným počítačom do 24 hodín od písomného nahlásenia (e-mail) v mieste plnenia určenom objednávateľom,
11b.) výmena prevádzkových náplní a predsezónny servis do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky,
11c.) ostatné servisné úkony a opravy do 15 (pätnástich) pracovných dní od prevzatia vozidla v mieste plnenia.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13.Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné úkony a opravy 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných úkonoch a opravách, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 30 (tridsiatich) pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 5- dňovej lehote.
15. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 14. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
17. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od dohody:
17a.) nedodržanie lehoty plnenia,
17b.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných úkonov a opráv,
17c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
17d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
17.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
17.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
18. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

113 251,20

94 376,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2022 13:28

21.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2022 02:10 - Vstupná ponuka 113 251,20 € Cena s DPH
12.09.2022 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 113 251,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS