• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2022 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2022 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2022 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2022 16:40

Detail zákazky Z20229740

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2022 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2022 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2022 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2022 16:40

Základné údaje

Z20229740

OF-260391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6873287

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektro zariadenia pre vybavenie oddelení a kliník

chladnička, chladnička s mrazničkou, mikrovlnná rúra, TV, TV držiak nástenný rýchlo varná kanvica, kávovar, držiak TV,

  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 39711130-9 - Chladničky
  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 39711123-7 - Stojaté chladničky
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 32324100-1 - Farebné televízory
  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička s mrazničkou
Funkcia
Tovar učený pre oddelenia a kliniky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička s mrazničkou ks 8
celkový vnútorný objem : l 120
1.objem chladničky l 105
2. objem mrazničky l 15
police ks 2
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu ks 1
priehradka na dverách ks 3
hlučnosť dB 45
výška chladničky cm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
automatické odmrazovanie požaduje sa
osvetlenie chladničky požaduje sa
smer otvárania dverí možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí,  jednodverová
mraziarenský box integrovaný vo vnútri chladničky, tvorí ho jedna zásuvka
úsporná energetická trieda F
ovládania teploty pomocou mechanicky otočného kolieska
typ chladničky WHIRPOOL W55VM 1110 W1 biela alebo ekvivalent
 2. Chladnička
Funkcia
Chladnička
Tovar učený pre oddelenia a kliniky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička ks 1
celkový vnútorný objem - úžitkový objem l 220
police ks 5
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu ks 1
priehradka na dverách ks 4
hlučnosť dB 45
výška cm 140 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
automatické odmrazovanie požaduje sa
monoklimatická chladnička požaduje sa
mechanické ovládanie termostatu áno
osvetlenie chladničky úsporné LED osvetlenie
smer otvárania dverí možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová
úsporná energetická trieda F
typ chladničky AMICA VJ 1432 AW alebo ekvivalent
 3. Mikrovlnná rúra
Funkcia
Tovar učený pre oddelenia a kliniky a pre potreby vybavenia pacientských izieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikrovlnná rúra ks 4
objem l 20
výkon W 680
hlučnosť dB 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stupne výkonu mikrovlnnej rúry min. 5 + 1 funkcia rozmrazovania
ovládanie mechanické
časovač nastaviteľný do min. 20 min. požaduje sa
zvuková signalizácia po vypnutí resp. ukončení prevádzky požaduje sa
v mikrovlnnej rúre - súčasť otočný tanier požaduje sa
vnútorné osvetlenie požaduje sa
automatické vypnutie pri otvorení dvierok požaduje sa
typ mikrovlnnej rúry Gallet FMOM 205W alebo ekvivalent
 4. Smart televízor s operačným systémom Android s držiakom nástenným na stenu
Funkcia
Tovar učený pre vybavenie pacientskych izieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Smart televízor ks 5
LED obrazovka s uhlopriečkou (min.32 palcov) cm 80
Držiak na stenu k Smart televízoru ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4-jadrový procesor prinášajúci plynulosť obrazu požaduje sa
možnosť spárovania s telefónom, ktorý môže slúžiť ako náhrada diaľkového ovládača (napr.) požaduje sa
možnosť montáže na stenu požaduje sa
USB prehrávač (foto, video, audio) požaduje sa
pripojenie na Wifi, Bluetooth požaduje sa
internetový prehliadač požaduje sa
podpora titulkov požaduje sa
automatické vyhľadávanie kanálov požaduje sa
časovač vypnutia a zapnutia požaduje sa
teletext požaduje sa
ekvalizér požaduje sa
elektronický programový sprievodca požaduje sa
súčasťou balenia: káble na pripojenie, diaľkový ovládač, požaduje sa
typ Smart televízora Thomson 32HE5606 alebo ekvivalent
4.1. Držiak nástenný k Smart televízoru (dodávateľ je povinný dodať ku každému ks Smart televízoru zároveň držiak na stenu, ktorý započíta do ceny televízora) požaduje sa
- umiestnenie držiaka nástenný
- určený pre uhlopriečky do 86 cm (v prípade, že dodávateľ dodá Smart TV vo väčšej uhlopriečke je povinný dodať adekvátny držiak na stenu k TV) požaduje sa
- univerzálny s výklopným držiakom požaduje sa
- nosnosť držiaka min. 45 kg požaduje sa
-typ držiaka na stenu držiak na TV GoGen XL, výklopný
 5. Rychlovarná kanvica
Funkcia
Tovar určený pre potreby oddelení a kliník.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rychlovarná kanvica ks 2
objem kanvice l 1,5
príkon W 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veko kanvice otvorením tlačidla požaduje sa
funkcia automatického vypnutia požaduje sa
možnosť kontroly vody v kanvici požaduje sa
svetelná signalizácia, ktorá signalizuje aktívnu prevádzku kanvice požaduje sa
umývateľný filter požaduje sa
prevedenie nerez
typ Sencor SWK 1720BK alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú nové, nepoužívané, nevystavované, nerepasované chladničky s mrazničkou, chladničky, Smart televízory s držiakmi na stenu, mikrovlnné rúry, rýchlovarných kanvíc a kávovaru,  ktorých špecifikácia je uvedená v tejto zmluve.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPET. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte .PDF
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" do 3 pracovných dní zašle elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe dodávateľa informáciu o  prijatí alebo zamietnutí predloženého "návrhu plnenia dodávateľa". Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať návrh plnenia predložený dodávateľov v prípade, ak návrh nespĺňa min. technické požiadavky verejného obstarávateľa.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo
b)  predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zmluvy ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy a
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
3.1 Dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť tovaru.  V prípade, že predložený ekvivalent  nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy  objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom:
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za položku bez DPH, jednotkovú cenu za položku s DPH, cenu spolu bez DPH za jednotlivé položky, cenu celkom s DPH za jednotlivé položky, celkovú cenu za predmet zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií  musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena.
Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND.  Kalkulácia ceny predmetu zmluvy je Prílohou č. 1 EKS
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym dodaním predmetu zmluvy t.j. dodávka tovaru, doprava, vykládka, rozbalenie z obalu (ak je tovar zabelený),  a pod. Dodávateľ je povinný do celkovej ceny  zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu zmluvy.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom;
c) manuál resp. návod na použitie/obsluhu ku každej položke predmetu zmluvy v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku; Dodávateľ je oprávnený e-mailom zaslať čestné vyhlásenie, že návod na použite/obsluhu tovaru doručí spoločne s tovarom, ktorý dodá.
5. V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
6. Lehota dodania predmetu zmluvy je 30 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy.
7. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po riadnom dodaní predmetu zmluvy.  Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Prílohou faktúry je dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
7.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi, v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
7.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa v prípade, že dodávateľ faktúru nedoručil spolu s dodaným tovarom. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry, e-mailom v čitateľnom formáte . PDF na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.  Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v  elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
7.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia zmluvy.
7.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení zmluvy alebo v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná celková cena je konečná a nemenná.
8. Dodávateľ doručí tovar, ktorí je spôsobí na okamžité použitie.
9. Dodávateľ prehlasuje, že predmet zmluvy je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán.
10. Miestom dodania predmetu zmluvy sú pracoviská objednávateľa: Technický sklad, Rastislavova 43, 041 90  Košice a Technický sklad, Tr. SNP 1, 040 11  Košice. Presný rozpis dodania tovaru podľa určenia, zašle objednávateľ dodávateľovi 7 kalendárnych dní pred plánovaným dodaním tovaru dodávateľom.  Dodávateľ je povinný 2 dni pred samotnou dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa (predpokladaný dátum a čas dodania).
10.1 Dodanie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný zabezpečiť  v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod.
11. Dodávateľ ručí za predmet zmluvy t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia objednávateľom (odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami).
12.1 Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť bezodkladne objednávateľovi bezplatne záručný servis. Na záručný servis je dodávateľ povinný nastúpiť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia e-mailovej požiadavky o reklamácií tovaru. V prípade, že je vadu možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru, dodávateľ vadu odstráni bezodkladne, bezplatne.
12.2 Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť opravou alebo výmenou vadnej časti na tovare, dodávateľ je povinný opravu vykonať v mieste umiestnenia tovaru, na pracovisku objednávateľa. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške.
12.3 Ak ide o vadu na tovare, ktorú nie je možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru (pracovisko objednávateľa), dodávateľ je povinný odstrániť vadu na tovare do 14 kalendárnych dní a doručiť tovar na miesto, kde bol umiestnený (pracovisko objednávateľa). V tomto prípade, je dodávateľ povinný prevziať tovar od objednávateľa na vlastné náklady. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške.
12.4 Ak vadu na tovare nie je možné odstrániť, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový tovar. V tomto prípade platí, že záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom.
12.5 V prípade, ak dodávateľ neodstráni vady predmetu zmluvy v záručnej dobe, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 13. tejto zmluvy.
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v  Osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto zmluvy.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán t.j. Ministerstvo zdravotníctva SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ  oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
16. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

16.09.2022 09:00 — 16.10.2022 09:00

1,00 celok

3 109,04

3 109,04

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPET. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte .PDF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2022 15:48

13.09.2022 15:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2022 15:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 447
 59
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2022 17:00 - Vstupná ponuka 3 109,04 € Cena bez DPH
13.09.2022 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 590,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS