00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Elektro zariadenia pre vybavenie oddelení a kliník
chladnička, chladnička s mrazničkou, mikrovlnná rúra, TV, TV držiak nástenný rýchlo varná kanvica, kávovar, držiak TV,
Tovar, Služba
1. Chladnička s mrazničkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar učený pre oddelenia a kliniky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička s mrazničkou | ks | 8 | ||
celkový vnútorný objem : | l | 120 | ||
1.objem chladničky | l | 105 | ||
2. objem mrazničky | l | 15 | ||
police | ks | 2 | ||
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu | ks | 1 | ||
priehradka na dverách | ks | 3 | ||
hlučnosť | dB | 45 | ||
výška chladničky | cm | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatické odmrazovanie | požaduje sa |
osvetlenie chladničky | požaduje sa |
smer otvárania dverí | možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová |
mraziarenský box | integrovaný vo vnútri chladničky, tvorí ho jedna zásuvka |
úsporná energetická trieda | F |
ovládania teploty | pomocou mechanicky otočného kolieska |
typ chladničky | WHIRPOOL W55VM 1110 W1 biela alebo ekvivalent |
2. Chladnička
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladnička |
Tovar učený pre oddelenia a kliniky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička | ks | 1 | ||
celkový vnútorný objem - úžitkový objem | l | 220 | ||
police | ks | 5 | ||
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu | ks | 1 | ||
priehradka na dverách | ks | 4 | ||
hlučnosť | dB | 45 | ||
výška | cm | 140 | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatické odmrazovanie | požaduje sa |
monoklimatická chladnička | požaduje sa |
mechanické ovládanie termostatu | áno |
osvetlenie chladničky | úsporné LED osvetlenie |
smer otvárania dverí | možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová |
úsporná energetická trieda | F |
typ chladničky | AMICA VJ 1432 AW alebo ekvivalent |
3. Mikrovlnná rúra
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar učený pre oddelenia a kliniky a pre potreby vybavenia pacientských izieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mikrovlnná rúra | ks | 4 | ||
objem | l | 20 | ||
výkon | W | 680 | ||
hlučnosť | dB | 65 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stupne výkonu mikrovlnnej rúry | min. 5 + 1 funkcia rozmrazovania |
ovládanie | mechanické |
časovač nastaviteľný do min. 20 min. | požaduje sa |
zvuková signalizácia po vypnutí resp. ukončení prevádzky | požaduje sa |
v mikrovlnnej rúre - súčasť otočný tanier | požaduje sa |
vnútorné osvetlenie | požaduje sa |
automatické vypnutie pri otvorení dvierok | požaduje sa |
typ mikrovlnnej rúry | Gallet FMOM 205W alebo ekvivalent |
4. Smart televízor s operačným systémom Android s držiakom nástenným na stenu
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar učený pre vybavenie pacientskych izieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Smart televízor | ks | 5 | ||
LED obrazovka s uhlopriečkou (min.32 palcov) | cm | 80 | ||
Držiak na stenu k Smart televízoru | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4-jadrový procesor prinášajúci plynulosť obrazu | požaduje sa |
možnosť spárovania s telefónom, ktorý môže slúžiť ako náhrada diaľkového ovládača (napr.) | požaduje sa |
možnosť montáže na stenu | požaduje sa |
USB prehrávač (foto, video, audio) | požaduje sa |
pripojenie na Wifi, Bluetooth | požaduje sa |
internetový prehliadač | požaduje sa |
podpora titulkov | požaduje sa |
automatické vyhľadávanie kanálov | požaduje sa |
časovač vypnutia a zapnutia | požaduje sa |
teletext | požaduje sa |
ekvalizér | požaduje sa |
elektronický programový sprievodca | požaduje sa |
súčasťou balenia: káble na pripojenie, diaľkový ovládač, | požaduje sa |
typ Smart televízora | Thomson 32HE5606 alebo ekvivalent |
4.1. Držiak nástenný k Smart televízoru (dodávateľ je povinný dodať ku každému ks Smart televízoru zároveň držiak na stenu, ktorý započíta do ceny televízora) | požaduje sa |
- umiestnenie držiaka | nástenný |
- určený pre uhlopriečky do 86 cm (v prípade, že dodávateľ dodá Smart TV vo väčšej uhlopriečke je povinný dodať adekvátny držiak na stenu k TV) | požaduje sa |
- univerzálny s výklopným držiakom | požaduje sa |
- nosnosť držiaka min. 45 kg | požaduje sa |
-typ držiaka na stenu | držiak na TV GoGen XL, výklopný |
5. Rychlovarná kanvica
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar určený pre potreby oddelení a kliník. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rychlovarná kanvica | ks | 2 | ||
objem kanvice | l | 1,5 | ||
príkon | W | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veko kanvice otvorením tlačidla | požaduje sa |
funkcia automatického vypnutia | požaduje sa |
možnosť kontroly vody v kanvici | požaduje sa |
svetelná signalizácia, ktorá signalizuje aktívnu prevádzku kanvice | požaduje sa |
umývateľný filter | požaduje sa |
prevedenie | nerez |
typ | Sencor SWK 1720BK alebo ekvivalent |
Názov |
1. Predmetom tejto kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú nové, nepoužívané, nevystavované, nerepasované chladničky s mrazničkou, chladničky, Smart televízory s držiakmi na stenu, mikrovlnné rúry, rýchlovarných kanvíc a kávovaru, ktorých špecifikácia je uvedená v tejto zmluve. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPET. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte .PDF |
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" do 3 pracovných dní zašle elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe dodávateľa informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého "návrhu plnenia dodávateľa". Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať návrh plnenia predložený dodávateľov v prípade, ak návrh nespĺňa min. technické požiadavky verejného obstarávateľa. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo |
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zmluvy ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy a |
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
3.1 Dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť tovaru. V prípade, že predložený ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom: |
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za položku bez DPH, jednotkovú cenu za položku s DPH, cenu spolu bez DPH za jednotlivé položky, cenu celkom s DPH za jednotlivé položky, celkovú cenu za predmet zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. |
Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND. Kalkulácia ceny predmetu zmluvy je Prílohou č. 1 EKS |
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym dodaním predmetu zmluvy t.j. dodávka tovaru, doprava, vykládka, rozbalenie z obalu (ak je tovar zabelený), a pod. Dodávateľ je povinný do celkovej ceny zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu zmluvy. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom; |
c) manuál resp. návod na použitie/obsluhu ku každej položke predmetu zmluvy v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku; Dodávateľ je oprávnený e-mailom zaslať čestné vyhlásenie, že návod na použite/obsluhu tovaru doručí spoločne s tovarom, ktorý dodá. |
5. V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
6. Lehota dodania predmetu zmluvy je 30 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
7. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Prílohou faktúry je dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi, v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
7.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa v prípade, že dodávateľ faktúru nedoručil spolu s dodaným tovarom. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry, e-mailom v čitateľnom formáte . PDF na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
7.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia zmluvy. |
7.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení zmluvy alebo v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná celková cena je konečná a nemenná. |
8. Dodávateľ doručí tovar, ktorí je spôsobí na okamžité použitie. |
9. Dodávateľ prehlasuje, že predmet zmluvy je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán. |
10. Miestom dodania predmetu zmluvy sú pracoviská objednávateľa: Technický sklad, Rastislavova 43, 041 90 Košice a Technický sklad, Tr. SNP 1, 040 11 Košice. Presný rozpis dodania tovaru podľa určenia, zašle objednávateľ dodávateľovi 7 kalendárnych dní pred plánovaným dodaním tovaru dodávateľom. Dodávateľ je povinný 2 dni pred samotnou dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa (predpokladaný dátum a čas dodania). |
10.1 Dodanie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný zabezpečiť v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod. |
11. Dodávateľ ručí za predmet zmluvy t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
12. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia objednávateľom (odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami). |
12.1 Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť bezodkladne objednávateľovi bezplatne záručný servis. Na záručný servis je dodávateľ povinný nastúpiť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia e-mailovej požiadavky o reklamácií tovaru. V prípade, že je vadu možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru, dodávateľ vadu odstráni bezodkladne, bezplatne. |
12.2 Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť opravou alebo výmenou vadnej časti na tovare, dodávateľ je povinný opravu vykonať v mieste umiestnenia tovaru, na pracovisku objednávateľa. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške. |
12.3 Ak ide o vadu na tovare, ktorú nie je možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru (pracovisko objednávateľa), dodávateľ je povinný odstrániť vadu na tovare do 14 kalendárnych dní a doručiť tovar na miesto, kde bol umiestnený (pracovisko objednávateľa). V tomto prípade, je dodávateľ povinný prevziať tovar od objednávateľa na vlastné náklady. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške. |
12.4 Ak vadu na tovare nie je možné odstrániť, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový tovar. V tomto prípade platí, že záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. |
12.5 V prípade, ak dodávateľ neodstráni vady predmetu zmluvy v záručnej dobe, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 13. tejto zmluvy. |
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto zmluvy. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán t.j. Ministerstvo zdravotníctva SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody. |
16. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 041 90 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
16.09.2022 09:00 — 16.10.2022 09:00
1,00 celok
3 109,04
3 109,04
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPET. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte .PDF
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2022 15:48
13.09.2022 15:20
13.09.2022 15:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2022 17:00 - Vstupná ponuka | 3 109,04 | € | Cena bez DPH |
13.09.2022 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 590,82 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: