30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Technická podpora pre súčasne používané licencie Oracle Java SE
Technická podpora, Oracle Java
Služba
1. Technická podpora pre súčasne používané (existujúce) licencie Oracle Java SE Desktop Subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie technickej podpory pre súčasne používané (existujúce) licencie Oracle Java Standard Edition Desktop Subscription |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická podpora pre Oracle Java SE Desktop Subscription od 1.10.2022 do 30.09.2024 | počet počítačov | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet licencií sa rovná počtu počítačov | 500 |
2. Technická podpora pre súčasne používané (existujúce) licencie Oracle Java SE Subscription pre VMware prostredie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie technickej podpory pre súčasne používané (existujúce) licencie Oracle Java SE Subscription pre VMware prostredie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická podpora pre súčasne používané (existujúce) licencie Oracle Java SE Subscription pre VMware prostredie pozostávajúce z HP serverov na báze procesorov Intel od 1.10.2022 do 30.09.2024 | počet licencií | 208 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet licencií sa rovná počtu jadier procesorov serverov infraštruktúry virtuálneho prostredia krát „Core Processor Licensing Factor“ rovný hodnote 0,5, vychádzajúc z cenníka Oracle Java SE Subscription a "Oracle Processor Core Factor Table" | 416 x 0,5 = 208 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne objednávateľovi rozpis jednotkových cien každej položky predmetu plnenia, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za poskytnute až po tom, ako budú zaregistrované na zákazníckom účte Objednávateľa vedeného v spoločnosti Oracle, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti Oracle. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
4. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú oznámi Objednávateľovi v zmysle bodu 10. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu Objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
5. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
6. Za deň doručenia elektronickej faktúry Objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu. |
7. Ak Objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail Dodávateľa. V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
10. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti Oracle a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 4., na ktorých môže Objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
11. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
12. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 4., prostredníctvom ktorých môže Dodávateľ komunikovať s Objednávateľom pri plnení služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
13. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. (verzia 1.1 účinná odo dňa 14.04.2022) (ďalej len „OPEP“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPEP. |
14. Porušenie povinnosti podľa bodu 1., 2., 3., 4., 5., 7., 8., 9. alebo 10. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.10.2022 00:01 — 30.09.2024 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
143 964,00
143 964,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2022 12:45
09.09.2022 13:00
09.09.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2022 11:59 - Vstupná ponuka | 143 964,00 | € | Cena bez DPH |
08.09.2022 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 143 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: