• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 09:05

Detail zákazky Z20229660

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 09:05

Základné údaje

Z20229660

OF-260359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6831990

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda

Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda, kompót, šalát

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Funkcia
Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Repa červená jemne rezaná (balenie cca 3400g) ks 9
Repa červená (balenie cca 660g) ks 16
Fazuľové struky v slanom náleve (balenie cca 3500g) ks 9
Fazuľové struky v slanom náleve (balenie cca 700g) ks 16
Fazuľa konz. lúpaná  biela, červ. (balenie cca 2500g) ks 6
Feferóny guľaté (balenie cca 330g) ks 10
Feferóny guľaté (balenie cca 670g) ks 10
Hrášok sterilizovaný slaný (balenie cca  700g) ks 30
Kukurica sterilizovaná lahôdková  (balenie cca 425g) ks 20
Chren v sladkokyslom náleve  (balenie cca 650g) ks 8
Paprika červená Kapia rezy (balenie cca  650g) ks 8
Paprika baranie rohy  (balenie cca  660g) ks 16
Olivy zelené bez kôstky  (balenie cca 935g) ks 5
Olivy čierne bez kôstky  (balenie cca 935g) ks 5
Kapusta kvasená sterilizovaná (balenie cca  3500g) ks 15
Kapusta červená sterilizovaná (balenie cca 3500g) ks 9
Čalamáda (balenie cca 3500g) ks 9
Kôpor sterilizovaný (balenie cca 240g) ks 10
Lečo  (balenie cca 720g) ks 50
Paradajkový pretlak  (balenie cca 3600g) ks 10
Paradajkový pretlak (balenie cca 700g) ks 30
Paradajky lúpané (balenie cca 2500g) ks 6
Rajčiny drvené (balenie cca 2000g) ks 8
Šalát sterilizovaný školský (balenie cca 3500g) ks 15
Šalát sterilizovaný mix (balenie cca 720g) ks 20
Šampiony sterilizované (balenie cca 2650g) ks 5
Šampiony sterilizované (balenie cca 800g) ks 10
Uhorky sterilizované 6 -9 cm (balenie cca 3500g) ks 15
Uhorky sterilizované (balenie cca 680g) ks 30
Kompót brusnicový (balenie cca 270g) ks 10
Lekvár slivkový (balenie 4 kg) ks 3
Kompót hruškový (balenie cca 2650g) ks 15
Kompót slivkový vykôstkovaný (balenie cca 3600g) ks 15
Kompót jablkový kúsky (balenie cca 3100g) ks 9
Kompót jablkový strúhaný (balenie cca  3200g) kg 9
Kompót višňový bez kôstky (balenie cca 3500g) ks 9
Kompót višňový bez kôstky (balenie cca 700g) ks 16
Zelenina konzervovaná - SOUS-VIDE - cícer  (balenie cca 620 g) ks 10
Zelenina konzervovaná - SOUS-VIDE - červená fazuľa (balenie cca 2650 g) ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od uzatvorenia zmluvy do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou kúpnou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu kúpnej zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou kúpnej mluvy. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Plnenie kúpnej zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 3 x týždenne počas platnosti kúpnej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a produktov.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v slovenskom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania kúpnej zmluvy podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpise predmetu kúpnej zmluvy potvrdenom oprávnenou osobou Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za 12 mesiacov.
Tovar musí byť označený podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

05.09.2022 07:00 — 30.12.2022 14:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

1 750,00

1 458,30

Plnenie zmluvy na základe čiastkových objednávok, ktoré budú zverejnené na portály https://zmluvy.mosr.sk/index.php?ID=25361.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2022 13:17

02.09.2022 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2022 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2022 15:14 - Vstupná ponuka 1 750,00 € Cena s DPH
31.08.2022 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 750,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS