• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2022 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2022 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2022 11:45

Detail zákazky Z20229645

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2022 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2022 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2022 11:45

Základné údaje

Z20229645

OF-260365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6853092

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina, ryby, kuracie mäso, polotovary

kuracie prsia, kuracie stehná kalibrované, losos filety bez kože, aljašská treska porcovaná, kačacie stehná, rybie prsty, hranolky, pirohy bryndzové, zeleninová zmes polievková, špenát pretlak, tekvica, krájané šampióny, tvarohové knedle, hranolky, zemiakové šúľance, americké zemiaky

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlbokozmrazené hydinové mäso, ryby, zelenina, polotovary
Funkcia
Opakované dodávky mrazenej zeleniny, rýb, kuracieho mäsa, múčnych polotovarov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Americké zemiaky kg 20
Bretónska zmes (karfiol, mrkva, brokolica) kg 150
Brokolica ružičková 1 kg 80 ks 80
Čínska zeleninová zmes (mrkva, pór, huby, karfiol,paprika, kapusta) kg 40
Hranolky, rez min. 10x 10 mm kg 40
Hrášok kg 60
Kačacie stehná v kalibrácii od 250g do 350 g kg 50
Karfiol ružičkový kg 150
Kel rezaný kg 50
Tvarohové knedle plnené ovocnou zložkou kg 150
Zemiakové knedle plnené údeninou kg 40
Krájané šampiňóny kg 100
Kuracia polievková zmes kg 80
Kuracie prsia nesolené bez pridanej vody kg 400
Kuracie stehná kalibrované 200g kg 250
Kuracie stehná kalibrované 220g kg 450
Losos filety bez kože, glazúra max. 10% kg 60
Aljašská treska porcovaná, ks 120g, glazúra max. 10% kg 60
Aljašská treska porcovaná, ks 150g, glazúra max. 5% kg 60
Pirohy bryndzové kg 150
Rybie prsty tyčinky 25g, min. 50% rybie mäso kg 30
Špenát pretlak kg 60
Tekvica strúhaná kg 40
Zeleninová zmes mexická (kukurica,zelený hrášok, kápia) kg 100
Zeleninová zmes polievková (mrkva, karfiol, fazuľové struky, pór, petržlén, zeler) kg 350
Zeleninová zmes s kukuricou (mrkva, kukurica, zelený hrášok) kg 150
Zemiakové šúľance bez plnky kg 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 2 x týždenne). Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa.
Tovar musí spĺňať všetky normy a požiadavky v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s potravinami.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Pri plnení rámcovej dohody je dodávateľ povinný dodržiavať požiadavky a postupy uvedené v Potravinovom kódexe Slovenskej republiky, v osobitných predpisoch SR a EÚ, v hygienických a v technických normách, ktoré sa vzťahujú na tovar, ktorý je jej predmetom .
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených  dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ garantuje, že tovary, ktoré sú predmetom dodávky majú percentuálne zloženie v rozsahu, ako to vyplýva z technickej špecifikácie príslušného produktu. Objednávateľ  si vyhradzuje právo požadovať od dodávateľa  preukázanie uvedenej skutočnosti na vybrané tovary predložením originálu, alebo úradne overenej analýzy vykonanej akreditovaným laboratóriom, alebo obdobným dokladom, ktorý tieto údaje potvrdzuje.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je verejný obstarávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať.
Pri opakovaných vadných dodávkach, v prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa, nevystaviť ďalšiu objednávku a odstúpiť od dodávok zmysle Čl. XVIII VZP.
Doba platnosti rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky, t .j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar I. akostnej triedy, v bezchybnom stave, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. Doba spotreby dodaného sortimentu potravín ku dňu dodania tovaru nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je definovaný v bode 1. - Technické vlastnosti. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, respektíve faktúry a fakturovaný po každej dodávke (prípadne dohodou). Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, musí byť uvedené množstvo odberu, merná jednotka, cena za mernú jednotku bez DPH, cena bez DPH/odobraté množstva, výška DPH, cena s DPH/odobraté množstvo.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy - objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z , bude vyhotovená referencia do 30 dní odo dňa skončenia plnenia podľa zmluvy ,ktorá spĺňa požiadavku funkčného celku.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

14 446,02

12 038,35

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2022 14:59

08.09.2022 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2022 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2022 11:39 - Vstupná ponuka 14 446,02 € Cena s DPH
07.09.2022 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 14 446,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS