• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2022 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 10:41
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 11:50

Detail zákazky Z20229635

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2022 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 10:41
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 11:50

Základné údaje

Z20229635

OF-260333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6860346

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné pracovné rukavice

rukavice, ochranné prostriedky, pracovné rukavice

  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové, zdravotnícke, vyšetrovacie, vinylové, nepudrované rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové, zdravotnícke, vyšetrovacie, vinylové, nepudrované rukavice ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•    materiál nitrilové, nepudrované, dobrá chemická rezistencia, spĺňa minimálne normu EN455-2 •    vysoká odolnosť voči biologickému materiálu, mechanická pevnosť materiálu, •    v balení 100ks, resp. 200ks, veľkosť S
 2. Jednorazové, zdravotnícke, vyšetrovacie, vinylové, nepudrované rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové, zdravotnícke, vyšetrovacie, vinylové, nepudrované rukavice ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•    materiál nitrilové, nepudrované, dobrá chemická rezistencia, spĺňa minimálne normu EN455-2 •    vysoká odolnosť voči biologickému materiálu, mechanická pevnosť materiálu, •    v balení 100ks, resp. 200ks, veľkosť M
 3. Jednorazové, zdravotnícke, vyšetrovacie, vinylové, nepudrované rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové, zdravotnícke, vyšetrovacie, vinylové, nepudrované rukavice ks 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•    materiál nitrilové, nepudrované, dobrá chemická rezistencia, spĺňa minimálne normu EN455-2 •    vysoká odolnosť voči biologickému materiálu, mechanická pevnosť materiálu, •    v balení 100ks, resp. 200ks, veľkosť L
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodanie potvrdiť mailom/telefonicky min.24 hodín vopred. Dodanie tovaru je možné len v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 24 hodín od uzavretia zmluvy a technický list výrobku, ktorý obsahuje (popis výrobku, fyzikálne vlastnosti, označenie výrobku, výrobné a bezpečnostné štandardy, skladovanie)
Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia tovaru
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenie a celkovú cenu za položku
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode a CE certifikát e-mailom do 2 dní od uzatvorenia zmluvy
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Faktúra musí všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12.09.2022 09:42 — 23.09.2022 09:42

1,00 kompletná objednávka

330,00

325,66

prosím konzultovať alternatívy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2022 08:34

09.09.2022 10:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2022 10:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 53
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2022 11:40 - Vstupná ponuka 330,00 € Cena bez DPH
08.09.2022 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS