• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2022 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20229617

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2022 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20229617

OF-260260

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6836848

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31643434

INTECO PLUS, spol. s r.o.

Pribinove sady 15, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zariadení na určovanie polohy

systém, zariadenie, GPS, prijímač, určovanie polohy

  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný bezdrôtový GPS/GLONASS prijímač Garmin GLO 2 (PN: 010-02184-01 alebo ekvivalent)
Funkcia
Zisťovanie polohy, navigácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: Kombinovaný GPS/GLONASS prijímač s Bluetooth technológiou na prepojenie so zariadeniami iPad, iPhone a Android.
Technológie: GPS + GLONASS, Bluetooth, WAAS
Frekvencia aktualizácie: Min 10 Hz
Presnosť: Odchýlka prípustná v hodnote najviac 3 m
Kapacita batérie / výdrž: Min 1150 mAh,10 hod. pri bežnom použití, vymeniteľná
Menovitý rozsah pracovnej rýchlosti: 0 – 800 kts (411 m/s)
Prevádzková teplota: - 20 °C až 60 °C
Hmotnosť: Max. 100g
Obsah dodávky: Min. - satelitný prijímač - nabíjateľná Li-ion batéria 1150mAh - napájací kábel do auta - mini USB kábel
Záručná doba: Ročná (1-ročná) obmedzená záruka výrobcu zariadenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania je sídlo Objednávateľa: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.
I.2 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie tovaru predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky
I.3 Predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení, vyrobený od výrobcu príslušnej značky.
I.4 Predmet zákazky musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.6 Dodávateľ je povinný dodať Predmet zákazky v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 15 (pätnásť) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na dopravu, ktoré sú predmetom zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet Plnenia. Prijaté jednotkové ceny sú záväzné pre uzatvorenie Zmluvy, stanovené v súlade s ponukou uchádzača z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS"). Táto jednotková cena pokrýva všetky zmluvné záväzky
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet Plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu Plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.3 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len: „Zákon o DPH“). Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, dodatku, objednávky, popis plnenia v zmysle predmetu Zmluvy, bankové spojenie v zmysle Zmluvy...
...Ak faktúra nebude obsahovať vyššie uvedené údaje Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. Na účely fakturácie sa za deň dodania predmetu Zmluvy považuje deň podpísania dodacieho listu alebo preberacieho protokolu Objednávateľom, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu Plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny predmetu Plnenia denne.
IV.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V. 3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
V.5 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14 , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

08.09.2022 08:00 — 23.09.2022 15:00

15,00 ks

1 304,63

1 304,63

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.08.2022 15:47

05.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2022 09:59 - Vstupná ponuka 1 304,00 € Cena bez DPH
05.09.2022 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 304,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS