• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 13:12
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 14:10

Detail zákazky Z20229602

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 13:12
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 14:10

Základné údaje

Z20229602

OF-260455

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6860348

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiaci a hygienický materiál

čistiace prostriedky, mydlá ,mop, vrecia na odpad

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie čistiaceho a hygienického materiálu.
Funkcia
104 položiek  hygienického a čistiaceho materiálu , rozpis položiek predmetu zákazky je uvedený v prílohe.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Požadujeme dodať originálny tovar, alebo ekvivalent.: dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Objednávateľ požaduje , aby dodávateľ predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek do 3 pracovných dní bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis položiek predmetu zákazky s uvedením ceny a sadzby DPH .Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v prílohe ( vyplniť prílohu).
Objednávateľ prezrie tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom . Ak dodávateľ nedodá bezchybný tovar uvedené sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, objednávateľ si vyhradzuje právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Lehota splatnosti faktúr je 21 dni odo dňa doručenia.
Za omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu je objednávateľ oprávnený žiadať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z hodnoty predmetu zákazky za každý deň z omeškania.
Za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny má dodávateľ nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05% z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.
Objednávateľ si vyhradzuje zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ verejného obstarávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks spolu v prílohe

42 000,00

35 000,00

Dodržanie predmetu zákazky v zmysle prílohy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2022 11:33

09.09.2022 13:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2022 13:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2022 06:20 - Vstupná ponuka 42 000,00 € Cena s DPH
09.09.2022 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 41 994,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS