• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 13:45

Detail zákazky Z20229553

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 13:45

Základné údaje

Z20229553

OF-260399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6866205

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a spotrebný materiál Xerox
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Xerox 006R90357 4 ks
HP CE285A 30 ks
HP CF280X 20 ks
HP 6ZC70AE/963 Multi pack 4 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov/cartridgov daného výrobcu, musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, požadovaná záruka min. 24 mesiacov
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych tonerov, na základe negatívnych predchádzajúcich skúsenosti či už s repasovanými alebo kompatibilnými tonermi, kde sa vo vysokej miere vyskytovali chyby tlače, menšia výdatnosť na počet výtlačkov, netesnosť tonerov a tým spôsobené znečistenie tlačiarne, či dokonca nenačítanie čipu toneru tlačiarňou a tým znemožnenie používania tlačiarne. Všetky uvedené chyby sa nedajú zistiť pri dodaní ale až po vložení konkrétneho toneru do zariadenia
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných tonerov/cartridgov
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý
Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej zákazky naraz, nepripúšťa sa čiastkové plnenie

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Tonery a spotrebný materiál Xerox

Obrátkový tovar - Renovované tonery

Xerox nie je výrobcom originálnych tonerových kaziet pre modely HP, iba pre prvú položku - 006R90357. Xerox vyrába neoriginálne tonerové kazety pod značkou Xerox pre Vami uvedené typy tonerových kaziet - CE285A, CF280X, 963 Multi-pack

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.09.2022 10:00

58,00 kus podľa technickej špecifikácie

5 520,00

4 600,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.08.2022 08:32

12.09.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 62
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.09.2022 09:35 - Vstupná ponuka 5 520,00 € Cena s DPH
09.09.2022 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka 5 519,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS