• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2022 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 13:50

Detail zákazky Z20229522

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2022 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 13:50

Základné údaje

Z20229522

OF-260427

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6823888

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52657906

GASTRO GLASS TATRY SK, s. r. o.

Nábrežie J. Jánošíka 1920/5, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na chladenie, mrazenie a príslušenstvo

Chladnička, mraznička

  • 39711123-7 - Stojaté chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Goddess RSD0124GW8F-176l   alebo ekvivalent
Funkcia
Voľne stojaca chladnička s mraziacim priestorom hore
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Energetická trieda F Spotreba el. energie 179 kWh/rok Celkový úžitkový objem 190 l Objem chladničky 176 l Objem mrazničky 14 l Hlučnosť 42 dB Trieda mrazenia **** Doba skladovania pri výpadku 11 h Výška 123,2 cm Šírka 55 cm Hĺbka 56,5 cm
 2. Chladiaca skriňa Hendi 1300 L alebo ekvivalent
Funkcia
Dvojdverová chladiaca skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vnútorné a vonkajšie telo vyrobené z vysoko kvalitnej nehrdzavejúcej ocele AISI 430 (zadná vonkajšia stena z pozinkovanej ocele) – Statické chladenie podporované vnútorným ventilátorom so spodným agregátom – Peľový filter – Klimatická trieda: 4 – Komora v štandarde GN 2/1 – Hrúbka izolácie: 60 mm (materiál: C5H10) Samozatváracie, nenastaviteľné dvere vybavené zámkou – Pohodlná profilová rukoväť na otváranie dverí – 4 kolieska - 2 s brzdami – Digitálny displej, elektronický termostat – Bezproblémová prevádzka zariadenia až do teploty okolia 43 ° C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Dodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00, pričom treba dodanie tovaru 1 deň vopred telefonicky oznámiť !
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12.09.2022 12:28 — 14.09.2022 12:28

1,00 zákazka

3 052,50

2 969,15

podľa požiadaviek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.08.2022 12:29

30.08.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2022 15:18 - Vstupná ponuka 2 100,00 € Cena bez DPH
24.08.2022 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS