• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2022 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2022 12:50

Detail zákazky Z20229517

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2022 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2022 12:50

Základné údaje

Z20229517

OF-260401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6842877

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35732431

DOLIS GOEN, s.r.o.

Stará Vajnorská 11, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač všetkého druhu

Obálka s potlačou, obálka na plagáty, plagát, leták, brožúra, nálepky, hlavičkový papier, prezentačná mapa

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79340000-9 - Reklamné a marketingové služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Informácia a propagácia
Funkcia
Tlač propagačného materiálu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Časť A Počet: 27 586 ks
Časť B Počet: 5 545 ks
Špecifikácia  položiek Časť A
1. Leták (9 druhov ) 26 000 ks
Formát: A4     Lom: 2 krát     Rozmery: 210 x 297 mm     Papier: 130 g/m3 natieraný     Farebnosť: 4/4 CMYK •    Variant 1 – 4 000 ks •    Variant 2 – 1 000 ks •    Variant 3 – 3 000 ks, •    Variant 4 – 3 000 ks •    Variant 5 – 3 000 ks •    Variant 6 – 3 000 ks •    Variant 7 – 3 000 ks •    Variant 8 – 3 000 ks •    Variant 9 – 3 000 ks
2. Brožúra
BROŽÚRA         Formát: A5     Rozmery: 148 x 210     Rozsah strán vrátane obálky: 56     Väzba: V1     OBÁLKA: •    Papier: 150 g/m3 ONL •    Farebnosť: 4/4 CMYK     VNÚTRO: •    Papier: 80 g kancelársky •    Farebnosť: 1/1 CMYK 1 500 ks
3. Plagát 6 ks
Formát: A0     Rozmery: 841 x 1189 mm     Papier: 250 g/m3 plagátový papier     Farebnosť: 4/0 CMYK
4. Plagát 20 ks
Formát: A1     Rozmery: 594 x 841 mm     Papier: 250 g/m3 plagátový papier     Farebnosť: 4/0 CMYK
5, Plagát 60 ks
Formát: A2     Rozmery: 420 x 594 mm     Papier: 250 g/m3 plagátový papier     Farebnosť: 4/0 CMYK
Špecifikácia  položiek Časť B
6.  Leták 5 000 ks
Formát: A5     Rozmery: 148 x 210 mm     Papier: 300 g/m3 natieraný lesklý papier     Farebnosť: 4/4 CMYK •    Variant 1 – 500 ks •    Variant 2 – 500 ks •    Variant 3 – 500 ks, •    Variant 4 – 500 ks •    Variant 5 – 500 ks •    Variant 6 – 500 ks •    Variant 7 – 500 ks •    Variant 8 – 500 ks •    Variant 9 – 500 ks •    Variant 10 – 500 ks
7. Plagát 20 ks
Formát: A1     Rozmery: 594 x 841 mm     Papier: 250 g/m3 plagátový papier     Farebnosť: 4/0 CMYK •    Variant 1 – 10 ks •    Variant 2 – 10 ks
8.   X-BANNER s jednoduchým napínacím systémom na očká 3  ks
Rozmery: 800 x 1800 mm     Váha: maximálne do 1,3 kg     Materiál: nepriesvitný BLOCKOUT so šedou zadnou stranou     Vlastnosti: vrátane prenosnej tašky     Farebnosť: 4/0 CMYK •    Variant 1 – 1 ks •    Variant 2 – 1 ks •    Variant 3 – 1 ks
9.  X-BANNER s jednoduchým napínacím systémom na očká 3 ks
Rozmery: 600 x 1600 mm     Váha: maximálne do 1,3 kg     Materiál: nepriesvitný BLOCKOUT so šedou zadnou stranou     Vlastnosti: vrátane prenosnej tašky     Farebnosť: 4/0 CMYK •    Variant 1 – 1 ks •    Variant 2 – 1 ks •    Variant 3 – 1 ks
10.    Rollup MINI A4 10 ks ks
Rozmery: 100 x 80 x 300 mm     Formát: A4     Váha: maximálne do 0,5 kg     Materiál: nepriesvitný BLOCKOUT so šedou zadnou stranou     Vlastnosti: vrátane prenosnej tašky     Farebnosť: 4/0 CMYK •    Variant 1 – 1 ks •    Variant 2 – 1 ks •    Variant 3 – 1 ks •    Variant 4 – 1 ks •    Variant 5 – 1 ks •    Variant 6 – 1 ks •    Variant 7 – 1 ks •    Variant 8 – 1 ks •    Variant 9 – 2 ks
11.    Rollup MINI A3 3 ks
Rozmery: 100 x 80 x 400 mm     Formát: A3     Váha: maximálne do 0,5 kg     Materiál: nepriesvitný BLOCKOUT so šedou zadnou stranou     Vlastnosti: vrátane prenosnej tašky     Farebnosť: 4/0 CMYK •    Variant 1 – 1 ks •    Variant 2 – 2 ks
12.    Vizitky vrstvené 500 ks
Rozmery: 90 x 50 mm     Vonkajšia vrstva: Ultra hladká biela     Vnútorná vrstva: Biela     Gramáž: 920 g/m2 Lamino predná strana: lesklá Lamino zadná strana: lesklá     Farebnosť: 4/4 CMYK •    Variant 1 – 100 ks •    Variant 2 – 100 ks •    Variant 3 – 100 ks •    Variant 4 – 100 ks •    Variant 5 – 100 ks
13.  3D logo 2 ks
Rozmery: 800 x 800 x 10 mm     Materiál: PVC     Tlačená fólia na povrchu     Farebnosť: 4/0 CMYK
14. 3 D logo 2 ks
Rozmery: 600 x 800 x 10 mm     Materiál: PVC     Tlačená fólia na povrchu     Farebnosť: 4/0 CMYK
15.  3D logo 2 ks
Rozmery: 800 x 200 x 10 mm     Materiál: PVC     Tlačená fólia na povrchu     Farebnosť: 4/0 CMYK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy
Objednávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

19.09.2022 14:35

1,00 kpl

5 978,60

4 982,17

Podľa osobitných požiadaviek na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2022 12:56

06.09.2022 11:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2022 11:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 446
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2022 09:39 - Vstupná ponuka 5 976,00 € Cena s DPH
06.09.2022 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 5 964,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS