• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2022 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 11:10

Detail zákazky Z20229514

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2022 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 11:10

Základné údaje

Z20229514

OF-260293

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6860344

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu

FFP2, bez výdychového ventilu, tvárová maska, respirátor

  • 18400000-3 - Špeciálne odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Respirátor zachytáva netoxické alebo stredne toxické aerosóly v tekutom alebo tuhom skupenstve v koncentráciách, použitie aj do 12 násobku NPK-P/PEL. Ochrana pred vysokými koncentr. prach. a aerosólov, vhodné pre prac. kategoriu: kontakt s vírusmi a baktériami. Respirátor  určený pre zdravotnícky personál v zdravotníckom zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu ks 240 000
Počet gumičiek na respirátore ks 2
Stupeň filtrácie % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pásik pre utesnenie nosa Kovový/plastový formovateľný pásik
Vytvarovanie Vytvarovaný nosový diel pre konpatibilitu s ochrannými okuliarmi
Efektívny výkon So sníženým odporom pri dýchaní
Materiál Textília, plast.
Znášanlivosť s pokožkou Materiály, ktoré môžu prísť do styku s pokožkou užívateľa, nesmú vyvolávať žiadne podráždenie alebo nijaké iné nežiadúce zdravotné vplyvy
Veľkosť Univerzálna
Uchytenie Gumičkami na uši
Priliehavosť Respirátor musí priliehať k tvári
Zorné pole Musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
Farba Biela
Použitie Jednorázové
Použitie Vhodné pre zdravotnícke zariadenie
Balenie Samostatné hygienické po 1 kuse
V zhode s európskou normou EN149:2001+A1:2009
Označenie Označenie normy EN 149:2001+A1:2009 (ak je to možné priamo na výrobku (tovare), ak nie, na obale)
Označenie Označenie značkou CE so štvormiestným číslom notifikačnej osoby (ak je to možné priamo na výrobku (tovare), ak nie, na obale)
Pre respirátor sa požaduje EÚ vyhlásenie o zhode (pre konkrétny typ/model) podľa nariadenia EÚ 2016/425
Pre respirátor sa požaduje Certifikát EÚ skúšky typu
Balenie musí obsahovať Návod na obsluhu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (vrátane balenia, nakladania, vykladania a ostatnej manipulácie).
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar do skladu MTZ na -2 poschodie (suterén) v sídle objednávateľa, v dodacej lehote 3 pracovné dní od potvrdenia objednávky dodávateľom. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00.
3. Nový, doposiaľ nepoužívaný tovar. Tovar musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
4. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok na trhu.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s minimálnou dobou použiteľnosti (resp. expirácie) 24 mesiacov odo dňa ich dodania objednávateľovi. Tovar ktorý nebude mať dobu expirácie minimálne 24 mesiacov bude predávajúcemu vrátený.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy.
7. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
8. V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodoberať žiadne množstvo tovaru.
9. Dodávateľ je povinný doručiť dodací list súčasne s dodávkou tovaru.
10. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania tejto zmluvy.
11. Cena musí obsahovať všetky náklady (akékoľvek interné či externé náklady a výdavky) spojené s dodaním tovaru. Cena je pevná, konečná a nemenná počas celej doby platnosti tejto zmluvy.
12. Vo faktúre alebo dodacom liste je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy.
13. Splatnosť faktúry do 60 dní od jej doručenia.
14. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jej riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia v minimálne 5 kusoch, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať o predloženie certifikácu EÚ skúšky typu, EÚ vyhlásenie o zhode a technickú dokumentáciu k tovaru podľa nariadenia EÚ 2016/425.Termín doručenia dokumentov je do 3 pracovných dní odo dňa ich vyžiadania.
17. Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením uvedie podrobnú štruktúru ceny t.j. jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH jednotkovej ceny, jednotkovú cenu s DPH, celkovou cenou bez DPH, sadzbou DPH celkovej ceny, celkovú cenu s DPH.
18. Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením požaduje predložiť typové označenie respirátora.
19. Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením požaduje podrobný technický opis tovaru tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
20. Všetky predložené doklady musia byť v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
21. V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípadných subdodávateľov dodávateľa. To sa vzťahuje na celé obdobie platnosti zmluvy.
22. V prípade ak dodávateľ má v úmysle plniť predmet alebo časť predmetu zákazky subdodávateľom, má dodávateľ povinnosť preukázať splnenie podmienok v zmysle ČL. IV, bodu 4.4 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronickej platformy (zápis konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora).
23. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
24. Dodávateľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov.
25. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou-
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
26. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka neplatný.
27. Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
28. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa času / lehoty plnenia uvedenej v tejto zmluve alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva za celý predmet zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

240 000,00 Kus

21 600,00

21 600,00

Dodávateľ uvedie typové označenie ponúkaného respirátora.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.08.2022 13:39

09.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 37
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2022 13:42 - Vstupná ponuka 21 600,00 € Cena bez DPH
01.09.2022 16:59 - Najvýhodnejšia ponuka 21 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS