• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2022 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 11:35

Detail zákazky Z20229512

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2022 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 11:35

Základné údaje

Z20229512

OF-260060

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6866300

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace výrobky

Čistiace výrobky

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pomocný materiál vrátane obalov, dopravy a vykládky do miest určených objednávateľom - do miestnosti na to určenej
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlórový čistič na báze aktívneho chlóru na čistenie plôch, predmetov a na odstránenie pachov 1L : SAVO alebo ekvivalent ks 1326
Univerzálny čistič na každodenné umývanie podláh a odstránenie špiny s vôňou 5 L : AJAX alebo ekvivalent ks 637
Prostriedok na efektívne odstránenie upchatých odpadov 500 g : SIFO alebo ekvivalent ks 609
Koncentrovaný prostriedok na umývanie riadu odstraňujúci mastnotu 900 ml : JAR alebo ekvivalent ks 2718
Prostriedok na čistenie skla s rozprašovačom, obsahuje alkohol a účinne odstraňuje mastnotu 500 ml : CLIN alebo ekvivalent ks 817
Tekutý čistiaci a dezinfekčný prostriedok na WC na odstránenie škvŕn, vodného kameňa a nečistôt 750 ml : SAVO alebo ekvivalent ks 2544
Tekuté mydlo antibakteriálne s glycerínom na bežnú hygienickú starostlivosť, ničí baktérie 5 L : VOUX HYGIENE alebo ekvivalent ks 927
Čistiaci prostriedok do veľkokapacitných umývačiek riadu určený na odstránenie mastnoty a hrubých nečistôt 5 l : OPTIMAX alebo ekvivalent ks 6
Čistiaci prostriedok do umývačky riadu vo forme tabletiek s vysokým čistiacim výkonom na odstránenie odolných škvŕn a nečistôt s aktivátormi nízkych teplôt už od 40°C, 5 - 15% bielidlo na báze kyslíka, 60 ks v balení: SOMAT ALL IN ONE alebo ekvivalent balenie 31
Univerzálny prací prostriedok na bielu a stálofarebnú bielizeň, na efektívne odstránenie škvŕn pre všetky druhy práčok 10 kg : LANZA alebo ekvivalent ks 30
Účinný čistiaci prostriedok na čistenie toaletných mís, umývadiel, bidetov, výleviek, kohútikov a batérií, ktorý odstraňuje vodný kameň, hrdzu a nečistotu. 5-15 % kyselina fosforečná, menej ako 5% neiónový tenzid, zahusťovadlo, vonná látka 500 ml : PULIRAPID alebo ekvivalent ks 2758
Prostriedok na čistenie rúr odstraňuje usadené mastné nečistoty a pripáleniny 750 ml : BRIL alebo ekvivalent ks 93
Pasta na umývanie rúk, ktorá ľahko odstraňuje nečistoty z pokožky 500 g : SOLVINA alebo ekvivalent ks 133
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: 8x BA kraj, 12x TT kraj, 8x TN kraj, 12x NR kraj, 11x ZA kraj, 10x BB kraj, 16x PO kraj, 14x KE kraj
Dodávateľ sa zaväzuje dodať pomocný materiál v požadovanom množstve a v mieste až do miestnosti slúžiacej objednávateľovi na uskladnenie čistiacich výrobkov
Dodávateľ je povinný oprávnenej kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky najneskôr 2 pracovní dni vopred oznámiť deň a predpokladaný čas dodania pomocného materiálu na miesto určené objednávateľom.
Dodávka čistiacich výrobkov bude preberaná oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodacie listy potvrdené na miestach plnenia dodávky sú následným podkladom pre fakturáciu a prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby.
Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa na objednávateľa neprechádza zodpovednosť za vady dodaného pomocného materiálu.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť aktualizovaný (položkový) rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zmluvy - presný zoznam miest plnenia, rozpis obsahu jednotlivých dodávok spolu s príslušnými kontaktnými osobami.
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky – technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) Zákona o verejnom obstarávaní
Dodávateľovi sa umožňuje dodanie ekvivalentu požadovaného predmetu zákazky, ale len v prípade, že ide o produkt s rovnakými, respektíve lepšími parametrami ako sú požadované parametre.
Do ceny je možné započítať iba ekonomicky oprávnené nákladady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Zmena ceny nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavkové platby.
Lehota dodania: do 30 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy
Všetky ceny dodávateľ uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

16.09.2022 10:00 — 16.10.2022 10:00

1,00 súbor

21 898,09

18 248,41

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2022 08:17

12.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 117
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2022 09:41 - Vstupná ponuka 21 898,09 € Cena s DPH
12.09.2022 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 21 890,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS