• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2022 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20229501

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2022 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20229501

OF-259987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6866245

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pomocný materiál

pomocný materiál

  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39542000-3 - Handry
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 39514500-3 - Umývacie žinky
  • 03116300-0 - Latexové produkty
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224320-7 - Špongie
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pomocný materiál vrátane obalov, dopravy a vykládky do miest určených objednávateľom - do miestnosti na to určenej
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drevená násada, dĺžka násady 140 cm ks 24
Prachovka flanelová 35x35 cm ks 1108
Handra na podlahu tkaná vaflová 60x50 cm ks 414
Klasické hubky na riad, 25x81x51 mm (v-š-h), 10ks/bal bal 1591
WC kefa s priemerom 75 mm, so stojanom z plastu určená na vyčistenie toalety ks 603
Gumenný zvon na čistenie sifónu, drevená rukoväť, priemer 10 cm ks 54
Zmeták a lopatka PVC s gumenou lištou - súprava. Zberná plocha lopatky: šírka 20 cm, hĺbka 19 cm, dĺžka vlasu 5,5 cm, celková dĺžka metličky  28cm ks 171
Zmeták so štetinami, drevený s násadou 160 cm, šírka 30 cm ks 85
Metla cestárska - meracrinová 35 cm, tvrdé štetiny s násadou ks 56
Metla ciroková 5 x šitá, šírka metly cca 33 cm s drevenou rúčkou 140 cm ks 97
Vedro PVC 10 l s kovovou rúčkou ks 123
Plochý mop pre bezdotykové vytieranie, šírka 40 cm s hliníkovou násadou dĺžka 140 cm ks 118
Bavlnená násada určená pre plochý mop fixová s mikrofázovými vláknami so šírkou 40 cm ks 526
Bavlnená násada určená pre plochý mop kapsová s mikrofázovými vláknami so šírkou 40 cm ks 635
Náhradná tyč určená k plochému mopu teleskopická ks 88
Kvalitné vedro pre plochý mop pre bezdotykové žmýkanie s košíkom. Rozmery vedra: 29 x 28 x 37,5 cm. ks 63
Držiak na plochý mop 40 cm fixový ks 67
Držiak na plochý mop 40 cm kapsový ks 110
Ochranné gumené rukavice - latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu,protišmykovej štruktúry na dlani a prstoch, farba žltá alebo oranžová veľkosť S pár 209
Ochranné gumené rukavice - latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu,protišmykovej štruktúry na dlani a prstoch, farba žltá alebo oranžová veľkosť M pár 549
Ochranné gumené rukavice - latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu,protišmykovej štruktúry na dlani a prstoch, farba žltá alebo oranžová veľkosť L pár 531
Ochranné gumené rukavice - latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu,protišmykovej štruktúry na dlani a prstoch, farba žltá alebo oranžová veľkosť XL pár 347
Vrece PVC čierne 0,15x700x1100 mm ks 1409
Vrece PVC čierne 0,04x700x1100 mm,120 l, 25 ks/rol rolka 1310
Vrece PVC čierne 0,04x600x700 mm 60 l, 20 ks/rolka rolka 1597
Sáčky do koša PE hrubé 500x600 mm, 30 l,25 ks/rol rolka 1822
Igelitové vrecko na exkrementy 25x35 cm, 15 kusov v rolke rolka 112
Stierka na okná s gumovou lištou 20 cm ks 61
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: 8x BA kraj, 14x TT kraj, 8x TN kraj, 12x NR kraj, 10x ZA kraj, 10x BB kraj, 17x PO kraj, 14x KE kraj,
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f)
Dodávateľ sa zaväzuje dodať pomocný materiál v požadovanom množstve a v mieste až do miestnosti slúžiacej objednávateľovi na uskladnenie pomocného materiálu
Dodávateľ je povinný oprávnenej kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky najneskôr 2 pracovní dni vopred oznámiť deň a predpokladaný čas dodania pomocného materiálu na miesto určené objednávateľom.
Dodávka pomocného materiálu bude preberaná oprávnenými osobami objednávateľa namieste dodania na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodacie listy potvrdené na miestach plnenia dodávky sú následným podkladom pre fakturáciu a prílohu faktúry.
Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavkové platby.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby.
Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Všetky ceny dodávateľ uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Do ceny je možné započítať iba ekonomicky oprávnené nákladady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Zmena ceny nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH.
Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa na objednávateľa neprechádza zodpovednosť za vady dodaného pomocného materiálu.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť aktualizovaný (položkový) rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zmluvy - presný zoznam miest plnenia, rozpis obsahu jednotlivých dodávok spolu s príslušnými kontaktnými osobami.
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky – technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

15.09.2022 09:00 — 15.10.2022 14:00

1,00 súbor

20 987,47

17 489,56

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.09.2022 08:36

12.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 538
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2022 10:11 - Vstupná ponuka 20 987,47 € Cena s DPH
12.09.2022 06:42 - Najvýhodnejšia ponuka 20 784,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS