00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
51752204
VYGAST s.r.o.
Nemčianska cesta 102/113, Nemce, 97401, SVK
Tampón stáčaný bez RTG vlákna
tampón, gáza, stáčaný tampón, zdravotnícka gáza, rana, ošetrovanie rán, operačný sál, zdravotnícka pomôcka
Tovar, Služba
|
1. Tampón stáčaný stredný 20x18cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| odsávanie tekutín |
| odsávanie rán |
| dezinfekcia pokožky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| dĺžka prierezu ( tolerancia +/- 2 cm) | cm | 20 | ||
| šírka prierezu ( tolerancia +/- 2 cm) | cm | 18 | ||
| počet kusov v balíku | ks | 100 | ||
| počet balíkov | bal | 250 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | 100% bavlna |
| obal | vrecko z PA zapínacie |
| sterilita | nesterilný |
| možnosť sterilizácie | áno |
| kontrast | bez RTG vlákna |
| počet nití v tkaní gázy | 17 |
| vnútorná gumička | nie |
|
2. Tampón stáčaný veľký 30x25cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| odsávanie tekutín |
| odsávanie rán |
| dezinfekcia pokožky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| dĺžka prierezu ( tolerancia +/- 2 cm) | cm | 30 | ||
| šírka prierezu ( tolerancia +/- 2 cm) | cm | 25 | ||
| počet kusov v balíku | ks | 100 | ||
| počet balíkov | bal | 60 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | 100% bavlna |
| obal | vrecko z PA zapínacie |
| sterilita | nesterilný |
| možnosť sterilzácie | áno |
| kontrast | bez RTG vlákna |
| počet nití v tkaní gázy | 17 |
| vnútorná gumička | nie |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h. |
| Požadujem do 3 pracovných dní predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt . Technický popis musí byť v slovenskom, resp. českom jazyku. |
| Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od vyžiadania. |
| Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa resp., že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy a zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. |
| Ak v priebehu plnenia zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka, a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má objednávateľ právo tovar neprevziať a odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný. |
| Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi. |
| Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ. |
| Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa. |
| Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
| Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. |
| Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
| Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
20.09.2022 14:00
310,00 bal
631,00
631,00
Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2022 15:33
06.09.2022 09:00
06.09.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.09.2022 11:55 - Vstupná ponuka | 631,00 | € | Cena bez DPH |
| 05.09.2022 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 631,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: