00606987
Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica
Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK
30222915
ELSTROTE, spol. s r.o.
551, Dolná Mariková, 01802, SVK
Pracovná obuv
Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál
Tovar, Služba
1. Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sandále dámske – obuv zdravotnícka 052 10 - biele, uzavretá špička (prsty), zvršok – hovädzinová useň, alebo mikrovlákno, stielka – ortopedická so systémom kontroly potenia, podošva - protišmyková | pár | 150 | ||
Sandále pánske – obuv zdravotnícka 160 10 - biele, zvršok – hovädzinová useň, alebo mikrovlákno, stielka – ortopedická so systémom kontroly potenia, podošva - protišmyková | pár | 30 | ||
Poltopánky 620 1010 S2 - biele, bezpečnostné, protišmykové, nepremokavé, stielka – ortopedická, absorbujúca vlhkosť, nasúvacie s gumou na prispôsobenie sa výške priehlavku pri obúvaní, resp. na suchý zips (nie na šnurovanie) | pár | 50 | ||
Sandále unisex 2016-200 - biele, sandále unisex - vhodné pre mužov aj ženy, otvorená špica, dva remienky cez priehlavok, remienok cez pätu, zvršok: kvalitná koža, alebo mikrovlákno, stielka: anatomicky tvarovaná potiahnutá brúsenou kožou fuzbeta: korková podošva: styrogum PUZZLE, alebo podošva z polyuretánu | pár | 50 |
Názov |
V prípade, že sa jednotlivé položky predmetu zákazky odvolajú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalentný tovar s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a parametrami. |
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. |
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ďalej sa požaduje predložiť do 7 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu. |
Odovzdanie predmetu čiastkových kúpnych zmlúv a spôsob plnenia sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami zmluvných strán v mieste dodania. |
Objednávky sa budú vystavovať podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Predávajúci je povinný dodať predmet čiastkovej kúpnej zmluvy kupujúcemu v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve spresnenom v objednávke. |
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 14 dní od prijatia objednávky. |
Predávajúci sa zaväzuje kupujúceho informovať o termíne dodania tovaru najmenej 24 hodín vopred. |
Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri dodaní tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti, chyby a závady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar nepreberie a vystaví protokol o zistení nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady dodať obratom požadovaný tovar, prípadne oznámiť kupujúcemu najneskôr do nasledujúceho dňa neschopnosť dodať tovar. |
Reklamáciu technických podmienok dodávky tovaru uplatní kupujúci písomnou formou u predávajúceho najneskôr do 30 dní odo dňa dodania reklamovaného tovaru. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. Predávajúci je povinný reklamáciu prešetriť a najneskôr do 15 dní odo dňa obdržania reklamácie písomne oznámiť kupujúcemu, ktorý podal reklamáciu, výsledok šetrenia. Ak bola reklamácia oprávnená, je predávajúci povinný okamžite zjednať nápravu. |
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody. |
Kupujúci neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie čiastkových kúpnych zmlúv. |
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, poštou, prípadne elektronicky. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho. |
Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť na predmet tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov, resp. záruka v trvaní vyznačenom v záručnom liste vzťahujúcom sa na dodaný tovar. |
V prípade, ak predávajúci poruší podmienky stanovené v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený účtovať mu zmluvnú pokutu vo výške 150 EUR za každé porušenie. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tie ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, |
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 pár, viď OF
6 108,64
5 090,53
Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2022 09:13
06.09.2022 10:00
06.09.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2022 10:04 - Vstupná ponuka | 6 108,60 | € | Cena s DPH |
06.09.2022 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 843,16 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: