• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2022 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2022 15:15

Detail zákazky Z20229478

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2022 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2022 15:15

Základné údaje

Z20229478

OF-259140

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6842873

Objednávateľ

36064041

Kancelária verejného ochrancu práv

Grösslingová 2461/35, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

32191391

Ing. Dalibor Hladík - ALPHA TECH

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačový sever v prevedení rack s licenciou na OS

server, raid, rack, 1U, 2U, MS Windows Server 2022

  • 48822000-6 - Počítačové servery
  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačový server
Funkcia
Počítačový sever v prevedení 19“ rack 1U alebo 2U s licenciou na operačný systém MS Windows Server 2022 Standard, ktorá pokrýva všetky jadrá inštalovaných CPU. Požaduje sa dodať len server t.j. bez monitora, klávesnice a myši.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie počítača server, prevedenie 19“ rack 1U alebo 19“ rack 2U, bez monitora, klávesnice a bez myši
Procesor procesor typu 64, (min 16 jadier/procesor, podpora HT, frekvencia min 2,3 GHz)
CPU Benchmark min. 22 000 bodov https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
Počet osaditeľných procesorov min 2 (požaduje sa možnosť rozšíriť požadovanú konfiguráciu o ďalší procesor, súčasťou dodávky je 1 procesor)
Operačná pamäť požadovaná min 256 GB, DDR4 Pamäťový subsystém založený na DDR4, minimálny počet pamäťových slotov v serveri 24, z toho voľných pre ďalšie rozširovanie minimálne 16 slotov.
Sieťové pripojenie Minimálne 4 x 1Gb/s a 2 x 10Gb/s SFP+ Ethernet porty
Disky 1 x RAID radič s podporou RAID 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60 disponujúci min. 2GB cache pamäte zálohovanou flash, batériou alebo inou obdobnou technológiou pre pripojenie minimálne 10 HDD
Kapacita a parametre dodaných diskov inštalovaných aj s rámikmi v serveri 10ks HDD minimálne 2.4TB SAS 12G 10K, prevedenie „HotSwap“ osadených do serveru s digitálne podpísaným firmware,
Príslušenstvo všetky potrebné komunikačná a napájacie káble, montážna súprava
Zdroj Minimálne 2 x redundantné napájacie zdroje, prevedenie „HotSwap“ s výkonom 800W až 1400W v redundantnom zapojení s 94% účinnosťou a všetky potrebné napájacie káble.
Redundantný zdroj ÁÁno, vyžaduje sa aj redundantný zdroj v serveri (t.j. v serveri budú fyzicky dva zdroje) pre prípad zlyhania hlavného zdroja.
Operačný systém MS Windows Server 2022 s podporou virtualizácie MS Hyper-V, licencia musí pokrývať všetky CPU jadrá nainštalovaných CPU pri dodaní serveru
Optická mechanika voliteľná, nie je povinná
Požadovaná konektivita Minimálne 2 x USB 3.0, Display port/VGAport/HDMI port, LAN pre diaľkovú správu štandardu IPMI, interné porty 2 x PCIe 3.0
Management a vzdialená správa Servisný procesor alebo karta pre systémový manažment servera nezávislý na operačnom systéme poskytujúci manažment funkcie a vlastnosti: web GUI (grafické rozhranie) a ...
Management a vzdialená správa (pokr.) a dedikovaná IP adresa a separátnym RJ45 portom, logovanie udalostí do separátnej pamäťovej oblasti a možnosť využiť ju na driver manažment (zálohovanie a inštalácia ovládačov),
Management a vzdialená správa (pokr.) sledovanie hardvérových senzorov (teplota, napätie, stav, chybové senzory), IPMI funkcionalita, prístup na obraz vzdialenej plochy servera aj bez spusteného OS
OS Podpora HW kompatibilný s virtualizačným prostredím MS hyper-v na MS Windows Server 2022
Záručná doba Minimálne 3 roky, nástup na odstránenie závad najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa od nahlásenia v mieste inštalácie, 24 hodín denne, 365 dní v roku,
Záručná doba (pokr.) súčasťou servisného pokrytia musí byť aj nárok na upgrade Firmware.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kontaktnú osobu/zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy v rozsahu min. meno a priezvisko, telefonický a emailový kontakt.
Objednávateľ požaduje dodávku nových, doposiaľ nepoužívaných tovarov v originálnom balení od výrobcu, nie repasované, používané, vystavované alebo testované.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 3. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa predložil:
- podrobnú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, minimálne v rozsahu typ a značka a porovnanie parametrov s technickou špecifikáciou zákazky (viď nižšie)
- ceny bez DPH, DPH (%, EUR), ceny s DPH - vrátane jednotkových cien
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou položkovite (t.j. ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru). Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ dodá tovary v súlade s akceptovanou cenovou a technickou špecifikáciou Objednávateľa v zmysle predchádzajúceho bodu.
Tovar má byť určený na slovenský trh, k tovaru je potrebné dodať pri odovzdávaní sprievodnú dokumentáciu a príručku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje dodanie tovarov kompletne, pričom sa neumožňuje čiastkové plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 222/2004 Z. z.) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z.. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Fakturácia bude v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného oboma zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a/alebo jej súčasťou nebude dodací list, riadne potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry plynúť po doručení opravenej alebo doplnenej faktúry. Súčasťou faktúry je aj príloha vo forme dokladu potvrdzujúceho prevzatie služby.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
V prípade, že dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke/kúpnej zmluve (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní min. 36 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Súčasťou dodávky sú služby servisnej podpory na obdobie 36 mesiacov (v režime 24x7), oprava nasledujúci pracovný deň po nahlásení vady. Za týmto účelom dodávateľ poskytne informácie o spôsobe nahlásenia vady a kontaktné údaje na nahlasovanie vád.
Súčasťou servisného pokrytia je aj nárok na bezplatný upgrade Firmware
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie majú prednosť pred ustanoveniami v obchodných podmienkach elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 35, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.09.2022 08:00 — 21.11.2022 12:00

1,00 celok

27 600,00

23 000,00

Požadujeme uviesť výrobcu, značku a typové označenie ponúkaného počítačového servera.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2022 08:00

06.09.2022 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2022 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 448
 83
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2022 09:37 - Vstupná ponuka 27 480,00 € Cena s DPH
06.09.2022 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS