30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36847208
allizo, s.r.o.
Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK
Oprava padákového a výsadkového materiálu
Padák, výškomer, anemometer
Služba
1. Vykonanie opravy výškomera VISO II+ výmenným spôsobom autorizovanou osobu
|
|
---|---|
Funkcia |
oprava výmenným spôsobom autorizovanou osobou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
2. Vykonanie opravy anemometra kestrel 5500 výmenným spôsobom autorizovanou osobou
|
|
---|---|
Funkcia |
oprava výmenným spôsobom autorizovanou osobou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
3. Vykonanie opravy obalu výsadkového padáku s postrojom MIRAGE G3 výmenným spôsobom autorizovanou osobou
|
|
---|---|
Funkcia |
oprava výmenným spôsobom autorizovanou osobou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Prevzatie a odovzdanie materiálu do a po oprave v pracovných dňoch od 07:00 do 15:00. |
Faktúru vyhotoviť v troch výtlačkoch, splatnosť faktúry 30 dní od vystavenia. K faktúre doložiť dodací list, alebo na faktúru uviesť, že slúži zároveň ako dodací list. |
Faktúra nesmie obsahovať cenu za dopravu, avšak musí byť zahrnutá v celkovej cene. |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
14.09.2022 07:00 — 16.09.2022 15:00
1,00 ks
5 641,00
4 701,00
Odovzdanie a prevzatie tovaru k výmene vykonať v pracovných dňoch od 07:00 do 15:00.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2022 11:14
02.09.2022 09:00
02.09.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2022 10:46 - Vstupná ponuka | 5 640,00 | € | Cena s DPH |
24.08.2022 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: