• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2022 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2022 13:50

Detail zákazky Z20229459

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2022 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2022 13:50

Základné údaje

Z20229459

OF-260003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6819068

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

46520261

SLOVCARE s.r.o.

Sladovnícka 5/2554, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hydraulická zdvíhacia stolička 2ks

pomôcky pre seniorov, nábytok

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydraulická zdvíhacia stolička 2ks
Funkcia
Pojazdné zdvíhacie zariadenie s hydraulickým výškovým nastavením, ktoré slúži pre transfer pacienta do vane a uľahčuje tak personálu prácu pri každodennej hygiene. Slúži na sprchovanie a transport do vane a aj ako toaletné kreslo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydraulická zdvíhacia stolička ks 2
Maximálna nosnosť kg 160
Hmotnosť kg 60
Celková výška mm 1160 1560
Rozsah zdvihu mm 400
Dĺžka podvozku mm 860
Výška podvozku mm 125
Šírka podvozku vpredu mm 540
Šírka podvozku vzadu mm 690
Rozmer sedacej plochy mm 530 x 410
Pracovná výška sedačky nastaviteľná mm 450 - 850
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výškové nastavenie na báze hydrauliky pomocou nožného šliapacieho pedálu áno
Veľmi odolná pozinkovaná konštrukcia áno
Hliníkový zdvíhací piest áno
Ergonomicky vyformovaná mäkká sedačka z polyuretánu áno
Masívna opierka chrbta a hlavy vo frontálnej časti sedačky áno
Snímateľná opierka chrbta na bočnej strane sedačky áno
Sklopné madlá na oboch stranách áno
Predpríprava pre nožný diel, ktorým sa predĺži sedacia plocha pri prejazde cez okraj vane áno
Ergonomické opierky nôh z mäkkého polyuretánu áno
4 rotačné kolieska z toho 2 x brzdené áno
Toaletný otvor s poklopom a vyberateľným vedierkom áno
Bezpečnostný pás áno
Možnosť doplniť o presnú elektronickú kalibrovateľnú váhu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia personálu
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii
Splatnosť faktúry je minimálne 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) a taktiež požadujeme preberací protokol
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy
Požaduje sa predložiť s tovarom technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, taktiež všetky potrebné certifikáty v zmysle platnej legislatívy
Požadujeme  dodanie tovaru spolu s dodacím listom, faktúrou a preberacím protokolom na miesto plnenia
Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky
Záručnú dobu požadujeme najmenej 24 mesiacov
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Víťazný uchádzač je povinný dodržiavať preventívne opatrenia v súvislosti so šírením COVID19, podľa aktuálnej  epidemiologickej situácie. Víťazný uchádzač a jeho zamestnanci sú povinní preventívne  opatrenia dodržiavať. Vstup do zariadenia musí byť nahlásený min. 3 pracovné dni vopred písomne mailom.
Pre prípad nedodržania podmienok tejto zmluvy dohodli zmluvné strany nasledovné zmluvné pokuty a sankcie: a) za omeškanie predávajúceho s dodaním predmetu kúpy pokuta vo výške 0,2 % z hodnoty predmetu kúpy za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok kupujúceho na prípadnú náhradu škody. b) v prípade omeškania so zaplatením faktúry, môže predávajúci kupujúcemu fakturovať úrok z omeškania vo výške 0,2 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Za deň úhrady sa považuje dátum odpisu príslušnej čiastky z účtu kupujúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

02.09.2022 09:05 — 30.09.2022 09:06

2,00 ks

7 530,00

6 834,09

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje dodržať požadovanú špecifikáciu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2022 09:08

26.08.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 537
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2022 10:30 - Vstupná ponuka 7 529,00 € Cena s DPH
24.08.2022 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 7 529,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS