• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2022 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 11:05

Detail zákazky Z20229432

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2022 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 11:05

Základné údaje

Z20229432

OF-260257

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6900439

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

28297211

Bruker s.r.o.

Pražákova 1000/60, Brno, 61900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade softwaru hmotnostného spektrometra a jeho súčastí

softvér, spektrometer

  • 48461000-7 - Analytický alebo vedecký softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade softvéru hmotnostného spektrometra a jeho súčastí
Funkcia
1. Minimálne požiadavky: Upgrade softvéru hmotnostného spektrometra ultrafleXtreme MALDI-MS Systém od výrobcu BRUKER, ktorým pracovisko disponuje a tiež jeho súčastí za účelom zabezpečenia kontinuálnej funkčnosti zariadenia vrátane jeho súčastí.
2. Minimálne požiadavky: Požadujeme upgrade na aktuálne platnú verziu softvéru.
3. Minimálne požiadavky: Z dôvodu zabezpečenia fungovania hmotnostného spektrometra a jeho súčastí požadujeme ako súčasť plnenia zákazky aj výmenu zastaraných komponentov hardvérovej časti a upgrade kit existujúceho ultrafleXtreme™ systému na aktuálne platný operačný systém a Compass™1.4 pre Flex softvér balík spolu s licenciami na flexControl a flexAnalysis programy. Súčasťou aj dátový systém s opätovným použitím existujúceho digitizera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upgrade softvéru hmotnostného spektrometra a jeho súčastí komplet 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia pracovníkov Objednávateľa.
Záruka a servis v trvaní 12 mesiacov od dátumu poskytnutia služby.
Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje poskytnutie ekvivalentných služieb spĺňajúcich všetky minimálne požiadavky Funkčnej a Technickej špecifikácie a požadovanú kompatibilitu predmetu zákazky.
V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, kompatibilitu, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná a Technická špecifikácia predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných funkčných a technických požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodne požadovanou alebo inou službou spĺňajúcou minimálne funkčné a technické požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkanej služby, za účelom posúdenia, či je ponúkaná služba v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ poskytnúť, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať službu, ktorá nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri zámene služby, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
V prípade zistenia závady na poskytnutej službe do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť poskytnúť Objednávateľovi novú službu spĺňajúcu požadované parametre, na náklady Dodávateľa.
Celková cena je konečná, zahŕňa dopravu, inštaláciu, zaškolenie personálu Objednávateľa a všetky ďalšie náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Produkt sa bude považovať za dodaný po vykonaní kontroly funkčnosti systému, súladu poskytnutej služby so zmluvou, po inštalácii, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdením preberacieho protokolu/dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
Zmluvné a platobné podmienky:Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí objednanej služby na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Termín dodania produktu oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.
17. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty;
alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa.
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.09.2022 08:00 — 28.10.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

12 300,00

12 300,00

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať uvedenie názvu tovaru v súlade s požiadavkami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.09.2022 11:13

21.09.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2022 10:59 - Vstupná ponuka 12 300,00 € Cena bez DPH
16.09.2022 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS