• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20229425

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20229425

OF-260079

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6836836

Objednávateľ

43795773

VPS Vysoké Tatry, s.r.o.

Starý Smokovec 45, Vysoké Tatry, 06201, SVK

Dodávateľ

36574988

EUROVIA - Kameňolomy, s.r.o.

Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie inertného posypového materiálu - hrubé drvené kamenivo frakcia 4/8

inertný posypový materiál, hrubé drvené kamenivo,

  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie inertného posypového materiálu - hrubé drvené kamenivo frakcia 4/8
Funkcia
Prílohou Zmluvy bude certifikát výrobku, alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
inertný posypový materiál tona 600
frakcia mm 4/8
obsah jemných zŕn f 1
tvarový index SI 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ kameniva tvrdé
Dolomit/vápenec nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto určenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru: inertného posypového materiálu na posyp ciest v zimnom období s dopravou a s vyložením na mieste určenia podľa požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť doklady o vlastníctve kameňolomu na predmetný inertný posypový materiál do 3 dní od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ nie je vlastníkom kameňolomu, tieto doklady môžu byť nahradené zmluvou o zabezpečení požadovanej dodávky s vlastníkom alebo prevádzkovateľom kameňolomu, v ktorej bude uvedené číslo zmluvy a celkové požadované množstvo materiálu. Táto zmluva musí byť podpísaná konateľom, ktorý lom vlastní alebo prevádzkuje.
Objednávateľ požaduje objednaný tovar - inertný posypový materiál dodávať suchý s minimálnym obsahom zostatkovej vlhkosti.
Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne parametre. Dopravné náklady v takomto prípade znáša dodávateľ, ktorý je zároveň povinný neodkladne zabezpečiť náhradné plnenie dodávky na vlastné náklady.
Dodávateľ počas celej doby platnosti tejto zmluvy je povinný garantovať pôvod a kvalitu tovaru. Ďalej sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania zmluvy inertný posypový materiál v súlade s predloženým certifikátom alebo vyhlásením o zhode výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zásad zákona č. 56/2018 Z.z. v platnom znení.
Objednávateľ neumožňuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie alebo technických vlastností tovaru ako aj požiadaviek objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia objednávateľom zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane DPH, vrátane nákladov na dopravu (naloženie, vyloženie tovaru) do miesta dodania určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Úhrada za predmet zmluvy, bude na základe vystavenej faktúry dodávateľom. Splatnosť vystavenej faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodanie predmetu Zmluvy sa bude realizovať formou Objednávok v dvoch termínoch tak, ako je to nižšie uvedené.
Dodávateľ sa zaväzuje, že prvá dodávka v množstve min. 300 ton bude realizovaná na základe objednávky Objednávateľa (ktorá bude doručená Dodávateľovi najneskôr do 10 pracovných dní pred termínom dodania predmetu Zmluvy) najneskôr do 15.10.2022. Druhá dodávka z celkového množstva predmetu Zmluvy bude realizovaná v termíne do 15.11.2022 na základe objednávky Objednávateľa (ktorá bude doručená Dodávateľovi najneskôr do 10 pracovných dní pred termínom dodania tovaru.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starý Smokovec 18045, 062 01 Vysoké Tatry, Starý Smokovec, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

06.09.2022 11:00 — 15.11.2022 14:30

600,00 Tona

28 260,00

28 260,00

Verejný obstarávateľ požaduje prvú dodávku v množstve min. 300 ton zrealizovať najneskôr do 15.10.2022. Druhú dodávku z celkového množstva predmetu Zmluvy požaduje zrealizovať v termíne do 15.11.2022.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.08.2022 08:13

05.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2022 09:17 - Vstupná ponuka 12 120,00 € Cena bez DPH
05.09.2022 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 12 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS