• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 12:50

Detail zákazky Z20229416

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 12:50

Základné údaje

Z20229416

OF-260213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6831924

Objednávateľ

42355613

Štátny veterinárny a potravinový ústav

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

50674137

Aloquence, s. r. o.

Martina Benku 6, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laminárny box

Laminárny box

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laminárny box typu Biohazard II
Funkcia
Laminárny box typu Biohazard II / bezpečnostný biologický kabinet (BSC) II. triedy zabezpečujúce ochranu pracovného procesu, spracovávaného produktu alebo materiálu pred bakteriologickou alebo časticovou kontamináciou z vonkajšieho prostredia a súčasne ochranu obsluhy pred prípadnými škodlivými vplyvmi spracovávaných látok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laminárny box ks 1
Elektricky ovládané motory ks 3
Vonkajšie rozmery zariadenia - šírka mm 1350
Vonkajšie rozmery zariadenia - hĺbka mm 800
Vonkajšie rozmery zariadenia - výška s rámom mm 2100
Vonkajšie rozmery zariadenia - výška pracovnej dosky mm 760
Pracovný priestor - šírka pracovnej dosky mm 1250
Pracovný priestor - výška mm 710
Pracovný priestor - hĺbka mm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám komory z uzavretých profilov pre výšku komory 750 mm, pre pracovnú dosku 785 mm
Pracovná doska plná, nerozdelená, odnímateľná
Štylistické prvky oranžové RAL 2000
Motorizované predné sklo nastavenie troch úrovní zdvihnutia
Trvalo namontovaná UV lampa umiestnená v hornej časti pracovnej plochy spredu
Ovládač zariadenia vybavený programom umožňujúcim dekontamináciu komory
Tri elektrické zásuvky v pracovnej oblasti z ktorých dve sú na ľavej a jedna na pravej strane komory
Port ktorý umožňuje vykonať test DOP na filtroch ULPA
ULPA filtre požadujeme
Komunikačný protokol MODBUS RTU umožňujúci spoluprácu s BMS (Building Management System)
Komunikačný port RS-485 ktorý umožňuje pripojenie viacerých komôr do jednej zbernice, aby sa centrálne zhromažďovali informácie o ich činnosti a alarmoch
USB konektor na aktualizáciu softvéru
Hodiny v reálnom čase
Kontrast displeja je možné nastaviť
Verzia s UPS a výškovo nastaviteľným podstavcom (pneumatický podstavec)
Hladina akustického tlaku 37 - 48 dB (v závislosti od modelu a prevádzkového režimu)
Mechanické vibrácie EN ISO 5349 ≤ 0,005 mm
Osvetlenie 800 až 1700 lux (v závislosti od modelu a použitého svetelného zdroja)
Napájanie 1N 230V / 50 Hz
Ochrana elektrickej zásuvky 10 A
Spotreba elektriny v priemere asi 140 W (režim SUSPEND bez osvetlenia 34 W)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nové, doposiaľ nepoužité zariadenie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Inštalácia zariadenia kvalifikovaným personálom na mieste plnenia.
Odborné zaškolenie personálu u verejného obstarávateľa v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodanie pracovného manuálu v slovenskom alebo českom jazyku.
Záručnú dobu požadujeme 24 mesiacov.
Dodávateľ musí vedieť zabezpečiť záručný a pozáručný servis na predmet zákazky, a to najneskôr do 48 hodín od obdržania objednávky, riadne zaškoleným servisným technikom na daný systém.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje do 30 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy - s uvedením výrobcu predmetu zmluvy, katalógového čísla, opisu alebo fotografiami dodávaného laboratórneho zariadenia, ktoré dokazujú splnenie požiadaviek týkajúcich sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v opisnom formulári a v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z priadanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

26.09.2022 08:00 — 30.12.2022 13:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

10 839,60

9 033,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy na kontaktný email uvedený v časti kontaktné údaje - s uvedením výrobcu predmetu zmluvy, katalógového čísla, opisu alebo fotografiami dodávaného tovaru, ktoré dokazujú splnenie požiadaviek týkajúcich sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.08.2022 12:20

02.09.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 621
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2022 14:08 - Vstupná ponuka 10 839,60 € Cena s DPH
22.08.2022 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 10 839,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS