• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20229374

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20229374

OF-259336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6836860

Objednávateľ

36022047 03

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod

Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK

Dodávateľ

31670873

UNIKOL spol. s r.o.

Tehelná 53/1142, Vranov nad Toplou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 3 kusov univerzálnych prepravníkov (prívesov)

Univerzálny prepravník

  • 34223000-6 - Prívesy a návesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3 ks univerzálny prepravník na prepravu strojov a zariadení.
Funkcia
3 kusy dvojnápravového nákladného vozíka na prepravu kosacej techniky a rôzneho materiálu s celkovou hmotnosťou do 3,5 t, alebo lepší ekvivalent.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Najväčšia prípustná hmotnosť tona 3,5
Konštruovaný na rýchlosť km/h 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória vozidla O2
Druh prívesu nákladný špeciálny áno
Výbava na jazdu po komunikáciách áno
 2. Podvozok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka nákladného prívesu mm 5 500 5 650
Šírka nákladného prívesu mm 2 000 2 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosný rebrinový rám zadná časť zošíkmená áno
Náprava tandemová s nosnosťou do 3,5 t áno
Umiestnenie kolies pod ložnou plochou áno
Podvozok celopozinkovaný áno
Nájazdová brzda s cúvacou automechanikou áno
 3. Rozmery ložnej plochy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka ložnej plochy mm 4 000
Šírka ložnej plochy mm 2 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plochy- po stranách pozinkovaný perforovaný plech, stredná časť bez výplne, bez bočníc áno
Bočnice nie
Nájazdové lyžiny mechanicky ovládané, umiestnenie pod ložnou plochou áno
 4. Ostatná výbava
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zakladacie kliny min. 2 kusy
Oporné koliesko s držiakom 1 kus
Rezervné koliesko 1 kus
Mechanický naviják s držiakom 1 kus
Predný doraz min. 2 kusy
Upevňovacie popruhy vrátane ôk na prívesnom vozíku min. 4 kusy
Elektroinštalácia 13 pólová áno
LED osvetlenie v zmysle vyhlášky áno
Návod na obsluhu a používanie v slovenskom alebo českom jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Kúpnej zmluvy (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi 3 ks univerzálnych prepravníkov (ďalej len ako "Tovar") a previesť na neho vlastnícke právo k Tovaru a na strane druhej záväzok Objednávateľa zaplatiť za dodanie Tovaru Dodávateľovi kúpnu cenu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý Tovar, v súlade s Objednávateľom zadanou technickou špecifikáciou, vrátane dopravy na miesta plnenia, ktorými sa na účely Zmluvy rozumejú sídla organizačných útvarov Objednávateľa v Lučenci, Rimavskej Sobote a Zvolene.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zašle e-mailom kontaktným osobám Objednávateľa obchodnú značku a typ ponúknutého Tovaru, jeho presnú technickú špecifikáciu, resp. prospekt. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (e-mailom), či predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých technických parametrov požadovaných Objednávateľom.
Ak doručená technická špecifikácia Tovaru nie je v súlade s požiadavkami Objednávateľa, Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude v súlade s požiadavkami Objednávateľa. Ak ani táto špecifikácia Tovaru nebude zodpovedať zadaným parametrom, vyhradzuje si Objednávateľ právo Tovar neodobrať a od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ musí byť autorizovaným predajcom pre danú značku stroja pre územie SR s preukázateľným platným certifikátom, ktorého kópiu doručí Objednávateľovi spolu s predloženou technickou špecifikáciou.
Dodávateľovi sa umožňuje predložiť ponuku s ekvivalentnými riešením s porovnateľnými, respektíve kvalitatívne lepšími parametrami, ako boli technické parametre zadané Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Tovar na určené miesta plnenia do 1 mesiaca odo dňa uzavretia Zmluvy, pričom presný deň a čas dodania Tovaru je Dodávateľ povinný oznámiť (e-mail) Objednávateľovi, resp. ním povereným osobám najneskôr 3 pracovné dni vopred. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Súčasťou dodania Tovaru je kompletná sprievodná dokumentácia potrebná na prevádzku, vrátane technického preukazu, príručka na používanie Tovaru v slovenskom jazyku, vyhlásenie o zhode, návod na opravy a údržbu v slovenskom jazyku, katalóg náhradných dielov.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa poskytnutie záručného servisu a zabezpečiť vydanie Osvedčenia o evidencii vozidla (prívesov).
Pover. zástupca Objednávateľa pri dodaní Tovar skontroluje čo do druhu, kvality a kompletnosti odovzdávanej dokumentácie. V prípade ak pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru v dodacom liste. V prípade nesúladu Tovaru s požadovanými techn. parametrami, vád, poškodení,známok opotrebovania má Objednávateľ právo Tovar neprevziať. Reklamované nedostatky Tovaru, alebo odovzdávanej dokumentácie je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou Tovaru alebo jeho časti, alebo doplnením dokumentácie do 3 prac. dní odo dňa reklamácie.
Dodávateľ poskytne záruku na Tovar minimálne v trvaní 24 mesiacov od prevzatia Tovaru, resp. od uvedenia Tovaru do prevádzky. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručný servis zabezpečený výlučne autorizovaným servisným strediskom výrobcu, vrátane uvedenia do prevádzky a vykonania záručných prehliadok podľa servisných podmienok., ktorý je Objednávateľ oprávnený, nie však povinný využiť. V takom prípade Dodávateľ zabezpečí dodávku originálnych náhradných dielov a príslušenstva a ostatných dodávaných komponentov základnej a doplnkovej výbavy.
Dodávateľ zaručuje, že Tovar bude mať počas záručnej doby vlastnosti dohodnuté zmluvnými stranami v tejto Zmluve alebo uvedené v iných dokumentoch vzťahujúcich sa na Tovar, bude v súlade so všetkými záväznými právnymi predpismi a technickými normami vzťahujúcimi sa na Tovar a bude spôsobilý na použitie na obvyklý účel. Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Dodávateľ povinnosť bezodplatne odstrániť vady Tovaru.
Objednávateľ uplatní vady u Dodávateľa písomne.Zmluvné strany sa výslovne dohodli na vylúčení pôsobnosti ustanovenia § 428 OBZ na Zmluvu,Objednávateľ je oprávnený uplatniť skryté vady u Dodávateľa kedykoľvek počas záručnej doby,najneskôr však do 30 kal. dní odo dňa,kedy bola vada zistená.Voľbu nároku z vád Tovaru Objednávateľ oznámi Dodávateľovi v zaslanom uplatnení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto uplatnení.Zmluvné strany sa dohodli,že uplatnený nárok z vád môže Objednávateľ meniť až do doby vybavenia reklamácie.Zmluvné strany sa dohodli, že stanovenie § 436 ods. 2 OBZ sa neuplatňuje
Dodávateľ je povinný odstrániť riadne uplatnené vady na vlastné náklady, bezodkladne najneskôr do 15 dní od ich uplatnenia, ak sa Zmluvné strany vzhľadom na charakter vady písomne nedohodnú inak. Porušenie povinnosti Dodávateľa odstrániť vady v lehote podľa tohto bodu Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa odstrániť vady v určenej lehote podľa tohto bodu, má Objednávateľ právo uplatňovať si voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z kúpnej ceny, a to za každý, aj začatý deň trvania porušenia tejto povinnosti.
Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade výskytu takých vád Tovaru v záručnej dobe, ktoré nebude možné technicky odstrániť, resp. opraviť, resp. ekonomicky nebude účelné ich odstrániť, resp. opraviť, resp. nebude možné ich odstrániť a opraviť z akýchkoľvek iných dôvodov a ktoré budú vyžadovať dodanie novej, resp. výmenu ktorejkoľvek časti Tovaru za novú, momentom dodania tejto novej časti, resp. výmenou ktorejkoľvek časti Tovaru začne na túto dodanú, resp. vymenenú časť Tovaru plynúť nová záručná doba.
Nárok na zaplatenie kúpnej ceny vzniká Dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry Objednávateľovi. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť dodací list, podpísaný oboma zmluvnými stranami. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. a/alebo dodací list,je Objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť na prepracovanie.Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením riadne opravenej faktúry
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa.  Objednávateľ na plnenie podľa Zmluvy neposkytne preddavok ani zálohu.
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Dodávateľa v súlade so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektron. fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v.ÚL 133,06,05,2014), ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle Zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektron. fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z tohto zákona táto povinnosť vyplýva.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať do Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta.
Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v súlade s požadovanými technickými parametrami, v mieste plnenia a určenom čase v súlade so Zmluvou, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v lehote podľa bodu 7 tejto Zmluvy, má Objednávateľ právo uplatňovať si voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z kúpnej ceny, a to za každý, aj začatý deň trvania porušenia tejto povinnosti.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť písomným odstúpením od Zmluvy, v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvnej povinnosti Dodávateľom.
Akékoľvek korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa nasledujúcich bodov sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa tohto a nasledujúceho bodu a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe, spoločnosti/podniku, zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banskobystrický, Slovenská republika

08.09.2022 00:00 — 08.10.2022 00:00

3,00 kus

14 619,00

14 619,00

Tovar podľa požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.08.2022 10:52

05.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2022 18:41 - Vstupná ponuka 14 610,00 € Cena bez DPH
04.09.2022 18:41 - Najvýhodnejšia ponuka 14 610,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS