• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2022 11:15

Detail zákazky Z20229365

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2022 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2022 11:15

Základné údaje

Z20229365

OF-260164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6846157

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové a nástenné kalendáre

stolový kalendár, nástenný kalendár, kalendár

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový kalendár Slovensko 2023
Funkcia
organizovanie času, stretnutí, činností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
formát mm 297x138
rozsah listov- 30listov + 1 list obálka ks 30+1
náklad ks 10 000
balenie- á 20 ks do krabice ks á 20 ks do krabice
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obrázkový kalendár Slovensko
väzba variošpirála, biela, presah pozadia 30 mm
vnútro reprint, 4+4, rozsah 28 listov, 90 g/m2 natier. papier Garda matt
obálka reprint, 4+4, 115g/m2, natieraný lesklý papier, obyčajný strojový lak
lepenka 4+0, 400g/m2 Hansaboard GD2, s potlačou loga a nápisu
 2. Nástenný kalendár 2023
Funkcia
upomienkový predmet rôznym domácim a zahraničným partnerom v rámci pracovných stretnutí a rokovaní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
formát mm A3
rozsah listov ks 14
náklad ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastná grafika tematika kynológie
gramáž 170gNM
farebnosť 4/0
podložka podložka s presahom 5 cm, 500g lepenka bielo/biela, potlač 4/0
väzba biela vario špirála s háčikom na zavesenie, v hlave o dĺžke 297 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava.
Cenu za príslušný tovar podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do dvoch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné na vyhotovenie kalendára- grafické podklady.
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy.
Dodávateľ je povinný v lehote do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť aktualizovaný (položkový) rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH
Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky- technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek ako  aj nepredloženie vlastného návrhu plnenia zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo  odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Cenu za príslušný tovar a služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti  30 dní odo dňa ich doručenia.
Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.09.2022 10:00 — 15.11.2022 10:00

10 300,00 ks

19 909,20

16 591,00

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenia všetkých technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2022 13:02

07.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 85
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2022 12:44 - Vstupná ponuka 19 908,00 € Cena s DPH
07.09.2022 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 19 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS