• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 14:15

Detail zákazky Z20229343

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 14:15

Základné údaje

Z20229343

OF-259849

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6831928

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodanie výpočtovej techniky, komunikačnej techniky a súvisiaceho príslušenstva

výpočtová technika, IKT, počítačová zostava, kancelárska technika

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pod položkou č.1 sa rozumejú všetky položky (tovary) uvedené v technických vlastnostiach
Funkcia
výpočtová a komunikační technika pre potreby zamestnancov a náhradné diely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
notebook   Acer TravelMate P4 alebo lepší ekvivalent ks 25
notebook Umax VisionBook 14WQ LTE alebo lepší ekvivalent ks 15
kábel USB A - B ( pre pripojenie tlačiarne) ks 35
taška na notebook Acer 14"  čierna alebo  lepší ekvivalent ks 40
myš drôtová optická ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. notebook notebook Acer TravelMate P4 min.Intel Core i5 11135G7 Tiger Lake, 14" VA matný 1920 × 1080, min. RAM 8GB DDR4, Intel Iris Xe, min. SSD 512GB, podsvietená klávesnica SK, webkamera, USB 3.2 Gen ,USB-C, integrovaný modul LTE
1. notebook  notebook Acer TravelMate P4 - pokračovanie RJ45, WIFi 6, čítačka otlačkov prstov, predinštalovaný OS Win 10 Pro Sk 64 bit, nový, licencia bez časového obmedzenia, vrátane bezpečnostných záplat, nie repasovaný ani refurbished
2. notebook Umax VisionBook 14WQ LTE min.Qualcomm Kryo 468, 14,1 " VA matný 1920 × 1080, min. RAM 4GB LPDDR4, min. SSD 128GB, klávesnica SK, webkamera, USB 3.2 Gen , USB-C,  integrovaný modul LTE,
2. notebook Umax VisionBook 14WQ LTE- pokračovanie WiFi 5, predinštalovaný OS Win 11 Pro Sk 64 bit, nový, licencia bez časového obmedzenia, vrátane bezpečnostných záplat, nie repasovaný ani refurbished
3. kábel USB A - B ( pre pripojenie tlačiarne) tienený, dĺžka min. 3 m
4. taška na notebook Acer 14" čierna
5. myš drôtová optická drôtová, optická, min. 1000DPI, 3 tlačidlá, tiché, symetrická, veľkosť M, USB, dĺžka kábla 1.8m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS  elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/ opis tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list so potvrdený objednávateľom.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Dodávateľ je povinný dodať nové zariadenia ( hardvér, softvér) v pôvodnom obale, nie repasované ani refurbished.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 300 €za každé aj opakované takéto porušenie tejto zmluvy a 15% z celkovej ceny zákazky pri odstúpení od zmluvy.
Záručná doba je 24 mesiacov
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ.
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave.
V prípade, ak Objednávateľ odstúpi od zmluvy z dôvodov podľa čl. XVIII. bod 18. 2 písm. a), b), c), d), e), f) g) i),j), k), l), p), q) , t), u), w) VZP má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý takýto dôvod odstúpenia objednávateľa od zmluvy.“
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.09.2022 13:50 — 23.09.2022 13:53

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

29 140,20

24 283,50

Bližšie inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v predmete opisu bod 1.3 Osobité požiadavky na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2022 09:10

02.09.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 853
 80
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2022 10:11 - Vstupná ponuka 29 139,60 € Cena s DPH
02.09.2022 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 28 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS