• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2022 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 09:50

Detail zákazky Z20229327

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2022 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2022 09:50

Základné údaje

Z20229327

OF-259486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6831936

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51324440

CENTRALCHEM, s.r.o.

Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie pre laboratóriá

chemikálie pre laboratória - kyselina octová ľadová, toluén, acetón, etylalkohol, izopropylalkohol, izooktán, n-heptán, hydroxid sodný, uhličitan draselný bezvodý, chlorečnan sodný, chloroform, pufer, cyklohexan, hydranal, elektrolyt, silikónový olej, peroxid vodíka

  • 24327000-2 - Rôzne organické chemikálie
  • 24315000-5 - Rôzne anorganické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie pre laboratóriá
Funkcia
Chemikálie potrebné pri hlavnej činnosti Úseku kontroly kvality - laboratórne rozbory a skúšky PHM.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyselina octová ľadová p.a.1l, 1000 ml, CAS číslo 64-19-7 ks 5
Toluén p.a., 1 l/1000 ml, CAS číslo 108-88-3 ks 30
Toluén č., 1 l/1000 ml, CAS číslo 108-88-3 (čistý) ks 30
Acetón p.a., 1 l/1000 ml, CAS číslo 67-64-1 ks 30
Acetón č, 1 l/1000 ml, CAS číslo 67-64-1 (čistý) ks 30
Etylalkohol 96%, nedenaturovaný p.a., l/1000 ml, CAS číslo 64-17-5 ks 25
Izopropylalkohol p.a., 1 l/ 1000 ml, CAS číslo 67-63-0 ks 5
Izopropylalkohol č., 1 l/ 1000 ml, CAS číslo 67-63-0 (čistý) ks 5
Izooktán (2.,2.,4 - TrimetyIpentán č. 1 l/ 1000 ml, CAS číslo 540-84-1 (čistý) ks 5
n-heptán p.a., 1 l/ 1000 ml, CAS číslo 108-88-3 ks 15
n-heptán č., 1 l/ 1000 ml, CAS číslo 108-88-3 (čistý) ks 5
Hydroxid sodný č. 1 kg/ 1000 g, CAS číslo 1310-73-2 (čistý) ks 2
Uhličitan draselný bezvodý p.a., 1 kg/ 1000 g, CAS číslo 584-08-73 ks 3
Chlorečitan sodný 99%, 100 g, CAS číslo 7775-09-9 ks 3
Chloroform p.a., 1l / 1000 ml, CAS číslo 67-66-3 ks 2
Pufer pH 4 priame použitie, farebný, 500 ml ks 1
Pufer pH 7 priame použitie, farebný, 500 ml ks 1
Pufer pH 10 priame použitie, farebný, 500 ml ks 1
Pufer DuraCal pH 11 Hamilton, 500 ml ks 1
Cyklohexán p.a., 1 l/ 1000 ml, CAS číslo 110-82-7 ks 3
Hydranal - Coulomat AG, 1 l/ 1000 ml ks 3
Hydranal - Chloroform, 1 l/ 1000 ml ks 2
Elektrolyt LiCl 1M/EtOH, 6x30 ml ks 1
Silikónový olej M 50, 1 l/ 1000 ml ks 10
Peroxid vodíka, 35 %, p.a., 1kg / 1000 g, CAS číslo 7722-84-1 ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ žiada dodať spolu s tovarom návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, atest kvality a karty bezpečnostných údajov (KBÚ).
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy,  a jej súčasťou  musí byť potvrdený dodací list.  Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Na tovar poskytne dodávateľ zákonnú záruku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári/zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

05.09.2022 08:00 — 30.09.2022 13:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

3 834,84

3 195,70

Obstarávateľ žiada do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2022 08:51

02.09.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2022 10:08 - Vstupná ponuka 3 834,84 € Cena s DPH
26.08.2022 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 3 834,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS