308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
31331131
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s.
Plynárenská 6, Bratislava, 82109, SVK
Kancelársky materiál
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskeho materiálu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný kancelársky materiál využívaný na administratívnu činnosť. |
Zoznam požadovaného kancelárskeho materiálu je rozpísaný v prílohe. |
Názov |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. |
Požadujeme dodať originálny tovar, alebo ekvivalent.: dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom. |
Objednávateľ požaduje , aby dodávateľ predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek do 3 pracovných dní bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis položiek predmetu zákazky s uvedením ceny a sadzby DPH .Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Objednávateľ prezrie tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom . Ak dodávateľ nedodá bezchybný tovar uvedené sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, objednávateľ si vyhradzuje právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Lehota splatnosti faktúr je 21 dni odo dňa doručenia. |
Za omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu je objednávateľ oprávnený žiadať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z hodnoty predmetu zákazky za každý deň z omeškania. |
Za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny má dodávateľ nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05% z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.09.2022 08:54 — 07.09.2023 08:55
86,00 položky
9 000,00
7 500,00
86 položiek kancelárskeho materiálu, ktoré budú súčasťou zmluvy ,objednávané podľa potrieb objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2022 09:04
31.08.2022 08:36
31.08.2022 08:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2022 11:26 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
31.08.2022 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 239,29 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: