• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2022 08:36
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2022 09:40

Detail zákazky Z20229315

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2022 08:36
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2022 09:40

Základné údaje

Z20229315

OF-260114

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6828885

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

31331131

Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s.

Vajnorská 100/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky materiál

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup kancelárskeho materiálu.
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál  využívaný na administratívnu činnosť.
Zoznam požadovaného kancelárskeho materiálu je rozpísaný v prílohe.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Požadujeme dodať originálny tovar, alebo ekvivalent.: dodanie  ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Objednávateľ požaduje , aby dodávateľ  predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek do 3 pracovných dní bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje  predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis položiek predmetu zákazky s uvedením ceny a  sadzby DPH .Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Objednávateľ  prezrie tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ  neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom  objednávateľom . Ak dodávateľ nedodá bezchybný tovar uvedené  sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, objednávateľ si vyhradzuje právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Lehota splatnosti faktúr je 21 dni odo dňa doručenia.
Za omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu je objednávateľ oprávnený žiadať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z hodnoty predmetu zákazky za každý deň z omeškania.
Za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny má dodávateľ nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05% z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.09.2022 08:54 — 07.09.2023 08:55

86,00 položky

9 000,00

7 500,00

86 položiek kancelárskeho materiálu, ktoré budú súčasťou zmluvy ,objednávané podľa potrieb objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2022 09:04

31.08.2022 08:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2022 08:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 20
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2022 11:26 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
31.08.2022 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 239,29 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS