30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35771917
Unicorn Business Systems SK s. r. o.
Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 85101, SVK
Rozšírenie počtu používateľských licencií DMS nástroja
licencie
Tovar, Služba
|
1. Rozšírenie počtu používateľských licencií DMS nástroja
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom dodávky sú nové, doposiaľ nepoužívané plne funkčné zariadenia vrátene komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| IBM FileNet Content Manager Authorized User Value Unit License + SW Subscription & Support 12 Months | ks | 296 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Licencie autorizovaných používateľov typu AUVU v pocte 296 ks "IBM FileNet Content Manager Authorized User Value Unit License", alebo ekvivalent, ktoré budú kompatibilné s existujúcim DMS systémom IBM FileNet Content Manager, ktorý objednávateľ používa. | |
| Vlastnosti: | Riešenie musí poskytovať možnosť licencovania autorizovaných používateľov typu AUVU v pocte 296ks "IBM FileNet Content Manager Authorized User Value Unit License". |
| Podpora: | softvér musí zahŕňať upgrade a aktuálne opravné balíky (fix, patch) na obdobie 12 mesiacov |
| Požiadavky na ponuku: | Ponuka obsahuje cenu za SW licenciu 296 autorizovaných používateľov typu AUVU software produktu . |
| Názov |
| 1. Cena |
| Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za ním ponúkanú službu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre položku č. 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) bez DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) s DPH. Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a |
| tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. Celková cena (cena celkom), ceny spolu, ako aj jednotkové ceny v Cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
| Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory, ktorá je predmetom zmluvy, bude akceptačný protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| 2. Mimoriadne nízka ponuka |
| V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
| Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| 3. Predmet plnenia: |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením technických parametrov, podrobnej konfigurácie a opisom splnenia jednotlivých požadovaných technických kritérií predmetu Zmluvy. |
| V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa. |
| Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
| Lehota na dodanie predmetu zákazky uvedeného v bode 1. bude max. do 8 týždňov od účinnosti zmluvy. |
| Lehota na inštaláciu dodaného technického vybavenia je max. do 2 týždňov od ich dodania. |
| Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 14 dní odo dňa obdŕžania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia) |
| Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. |
| Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
| 4. Fakturácia |
| Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia. |
| Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku dátového úložiska s licenčným softvérovým vybavením podľa článku bodu 1. podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený preberací protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
| Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za inštaláciu technického vybavenia, podpísaním akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol o vykonaní inštalácie bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
| Cena za poskytovanie servisnej podpory v trvaní 36 mesiacov podľa bodu 4. bude fakturovaná jednorazovo. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom podpísania akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie podľa bodu 3. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený výkaz poskytovaných služieb bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
| Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
| Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
| Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
| 5. Osobitné ustanovenia: |
| Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, |
| podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
| V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, |
| vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
| V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
| Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
| Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
| Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
| Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 5000,- EUR bez DPH jednorazovo. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
| V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Slovenská republika
16.09.2022 09:00 — 16.09.2023 09:00
1,00 cena celkom
252 554,40
252 554,40
Vlastný návrh plnenia zákazky sa nepovoľuje. Plnenie na základe opisného formulára.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2022 12:37
13.09.2022 09:00
13.09.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.08.2022 14:48 - Vstupná ponuka | 252 554,40 | € | Cena s DPH |
| 13.09.2022 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 251 499,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: