37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
47170026
AxaltaPaint Service, s.r.o.
Hlinkova, 681/21, Bytča, 01401, SVK
Farba, balotina a riedidlo na vodorovné dopravné značenie
farba na vozovky, náterové látky, balotina, riedidlo
Tovar, Služba
1. Farba biela na vodorovné dopravné značenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Farba biela na vodorovné dopravné značenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Typ: akrylátová rozpúšťadlová farba, farebný odtieň biely, LINER HS príp. ekvivalent Merná hmotnosť: 1,55 – 1,65 g.cm-3, Obsah sušiny: 70 – 80 %, Viskozita: 78 – 88 KU | kg | 70 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vizuálne požiadavky: | |
- VDZ musí byť viditeľné vo dne aj v noci. Viditeľnosť materiálov používaných na výrobu VDZ a aplikovaných VDZ vo dne udáva koeficient jasu pri difúznom osvetlení Qd alebo koeficient jasu β a chromatickosť. Viditeľnosť materiálov používaných na výrobu VDZ a aplikovaných VDZ v noci je daná koeficientom vratného odrazu RL. | |
- materiál na realizáciu VDZ musí mať hodnoty koeficientu jasu β, hodnoty koeficientu jasu pri difúznom osvetlení Qd (reflexia za denného svetla, ale aj pri osvetlení PK), hodnoty koeficientu vratného odrazu RL (retroreflexia VDZ pri osvetlení prednými svetlami vozidla) a hodnoty protišmykovej odolnosti S podľa STN EN 1436. | |
2. Materiál na realizáciu VDZ musí zodpovedať: | |
- STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, | |
- STN EN 1436 Materiály na dopravné značenie pozemných komunikácií. Požiadavky na vodorovné dopravné značky a skúšobné metódy. | |
počas celej funkčnej životnosti v zmysle STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách | |
Trvanlivosť farby min. 90% po 12 mesiacoch | |
Balenie: plechovka, resp. iná pevná uzavretá nádoba o hmotnosti max. 35 kg |
2. Balotina - reflexná úprava
|
|
---|---|
Funkcia |
Balotina na dodatočný posyp akrylátových, rozpúštadlových náterových látok na VDZ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balotina Mikrokulki 100-600 H príp. ekvivalent | kg | 38 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- doporučená podľa výrobcu farby | |
- použitie: | zabezpečenie reflexnosti náteru |
- farba: | biela |
- zrnitosť: | 100 – 600 mikrometrov |
- doporučené množstvo dávkovania: | max. 300 g/m2 |
- balenie: | vrecia, resp. pevne uzavreté balenie o hmotnosti 25 kg |
- trvanlivosť: | min. 12 mesiacov |
3. Riedidlo
|
|
---|---|
Funkcia |
Riedidlo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toluénové riedidlo | l | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- trvanlivosť: | min 12 mesiacov |
- balenie: | pevne uzavreté nádoby o objeme max. 20 litrov |
Názov |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je uzatvorenie Rámcovej dohody. |
Cena zahŕňa aj náklady na dopravu do miesta plnenia, pričom miestami plnenia sú jednotlivé strediská objednávateľa v lokalitách Trnava, Senica a Dunajská Streda, t. j. stredisko Trnava, Bulharská 39; stredisko Senica, Hurbanova 516; stredisko Dunajská Streda, Bratislavská 10. Konkrétne miesto plnenia bude uvedené v jednotlivých čiastkových objednávkach tovarov. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru. Ponukové jednotkové ceny uvedené v rozpise budú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto rámcovej dohody. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia, vrátane naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 6 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, uvedeného v článku IV. Zmluvná cena, Celková cena predmetu Zmluvy, v závislosti od toho, ktorá z týchto právnych skutočností nastane skôr. |
Objednávateľ požaduje predložiť karty bezpečnostných údajov na farbu a balotinu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť technické listy na farbu a balotinu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje preložiť vyhlásenie o parametroch resp. certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov v znení neskorších predpisov na príslušné farby a balotinu, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
V čase uzavretia rámcovej dohody objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie Čestného vyhlásenia o subdodávkach. |
V prípade zmeny subdodávateľa počas trvania rámcovej dohody je dodávateľ povinný objednávateľovi najneskôr deň, ktorý predchádza dňu pred zmenou subdodávateľa, predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel plnenia, ktoré má dodávateľ v úmysle zadať subdodávateľovi, konkrétnu časť plnenia, ktorú má subdodávateľ vykonať, identifikačné údaje navrhovaného subdodávateľa vrátane údajov o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. |
Predmetom rámcovej dohody bude záväzok dodávateľa počas účinnosti rámcovej dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe čiastkových objednávok predmet plnenia, ktorým je dodávanie tovarov – farba na vodorovné dopravné značenie, balotina, toluénové riedidlo s dodaním na miesta plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, a záväzok objednávateľa za dodaný tovar zaplatiť dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode vystavovať čiastkové objednávky, ktorých predmetom bude dodanie tovarov špecifikovaných a ocenených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu plnenia v kvalite vyhovujúcej STN, STN EN a právnym predpisom platným v SR. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie celého predpokladaného množstva tovaru, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento neobjedná všetky predpokladané množstvá tovaru v zmysle tejto rámcovej dohody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej čiastkovej objednávky dodávateľovi. V prípade e-mailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania e-mailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody. |
Požadovaný dátum spotreby dodávaného tovaru je minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania (doba expirácie). |
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ nie je platiteľ DPH, je iba osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní do dňa exspirácie uvedeného na obale tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj reklamácia formou elektronickej pošty (e-mail). |
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr do 2 pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa (resp. určených stredísk) tiež na vlastné náklady. |
Objednávateľ nesmie uzatvoriť rámcovú dohodu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
V zmysle Čl. IV. Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy OPET-u, ak v Momente uzavretia dohody nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ZRPVS, dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; |
ostatné podmienky pre účinnosť dohody podľa týchto Všeobecných zmluvných podmienok tým nie sú dotknuté. |
Podľa Čl. XVIII Ukončenie zmluvy OPET-u, bod 18.2 písm. w) objednávateľ je oprávnený od dohody odstúpiť, ak v Momente jej uzavretia nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia dohody. |
stredisko Trnava, Bulharská 39; stredisko Senica, Železničná ul. 356/134; stredisko Dunajská Streda, Bratislavská 10, Trnavský, Slovenská republika
6
1,00 komplet
180 516,00
180 516,00
Objednávateľ požaduje predložiť dokument preukazujúci splnenie technických požiadaviek na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2022 09:20
31.08.2022 10:00
31.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2022 11:00 - Vstupná ponuka | 180 516,00 | € | Cena s DPH |
30.08.2022 21:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 180 510,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: