• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 12:10

Detail zákazky Z20229298

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 12:10

Základné údaje

Z20229298

OF-260194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6823839

Objednávateľ

00596841

"PLATAN",Zariadenie sociálnych služieb Lontov

Lontov 48, Lontov, 93575, SVK

Dodávateľ

48294454

Limas s.r.o.

Obchodná ul. 1667, Krupina , 96301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, baranina, saláma, párky, klobása, špekačky, slanina, tlačenka, jaternice, oškvarky, pečeňový syr, bravčová masť

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15115200-9 - Baranie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Nákup a dodávka čerstvého mäsa a mäsových výrobkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové plece bez kosti kg 500
Bravčové karé s kosťou kg 400
Bravčová krkovička s kosťou kg 150
Bravčové stehno bez kosti kg 200
Bravčová krkovička údená kg 100
Bravčový bôčik kg 125
Údené bravčové koleno zadné kg 30
Bravčové rolky údené kg 5
Bravčová pečeň kg 50
Bravčové srdce kg 10
Bravčová masť kg 250
Surové bravčové paprčky kg 10
Surová bravčová koža kg 10
Hovädzie mäso na roštenku kg 25
Baranina kg 30
Saláma papriková alebo ekvivalent kg 25
Saláma liptovská alebo ekvivalent kg 100
Saláma inovecká alebo ekvivalent kg 25
Saláma hydinová šunka kg 50
Saláma šunková kg 100
Saláma debrecínska šunka alebo ekvivalent kg 25
Saláma parizer alebo ekvivalent kg 100
Saláma mozaiková alebo ekvivalent kg 50
Saláma malokarpatská alebo ekvivalent kg 75
Saláma turistická alebo ekvivalent kg 25
Saláma kápiová alebo ekvivalent kg 30
Saláma holandská so syrom alebo ekvivalent kg 50
Párky obyčajné kg 75
Párky spišské alebo ekvivalent kg 25
Párky bratislavské alebo ekvivalent kg 75
Klobása údená na pečenie (neštipľavá) kg 150
Špekačky kg 50
Slanina oravská alebo ekvivalent kg 50
Slanina údená kg 40
Slanina gazdovská alebo ekvivalent kg 25
Paprikový lalok kg 50
Tlačenka kg 50
Jaternice kg 75
Oškvarky celé alebo mleté kg 30
Pečeňový syr kg 50
Gril klobása so syrom kg 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a manipulačných výkonov na miesto plnenia prepravnými prostriedkami dodávateľa a spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Predmet Rámcovej dohody bude obstarávaný na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania vysúťaženej ceny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa Rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania Rámcovej dohody.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok.
Objednávanie bude prebiehať podľa potreby, v pracovné dni. V objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo. Objednávať sa bude telefonicky alebo e - mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne 3x týždenne.
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou, objednávateľa o tom informovať.
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia pre celé zmluvné obdobie, zmluvná cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru na miesto plnenia. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ bude dodaný tovar fakturovať za každú dodávku zvlášť. Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva na základe objednávky a dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 21 dní.
Dodané mäsové výrobky a vedľajšie jatočné produkty musia mať v čase dodania objednávateľovi lehotu spotreby min. 3 dni.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia doby spotreby v čase dodania tovaru.
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s Nariadením EP a Rady EÚ č. 1169/2011, Vyhláškou MPRV SR č. 243/2015 Z. z. a Zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách.
Mäsové výrobky musia spĺňať známky najvyššej kvality podľa výnosu MP SR a MZ SR z 18. augusta 2005 č. 1895/2004 - 100, piata hlava, tretia časť PK.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č. 433/2012 MPRV SR.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi zodpovednú osobu za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií a predloží podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodanie čerstvé, chladené v prepravkách, svalstvo bez trhlín, mäso musí byť bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute. Na chladnom a čerstvom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí.
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lontov č. 48, Lontov, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

3 300,00 kg

17 506,04

15 158,00

Nepožadujeme.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.08.2022 09:04

30.08.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 136
 43
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2022 18:10 - Vstupná ponuka 16 900,00 € Cena s DPH
24.08.2022 22:59 - Najvýhodnejšia ponuka 16 899,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS