• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2022 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2022 15:10

Detail zákazky Z20229294

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2022 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2022 15:10

Základné údaje

Z20229294

OF-260138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6814529

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36008338

CHRIEN, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup mrazenej zeleniny a mrazených zeleninových zmesí.

mrazená zelenina, zeleninové zmesi

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup mrazenej zeleniny a mrazených zeleninových zmesí.
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru v zmrazenom stave počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) do troch kuchýň Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa objednávky doručenej Objednávateľom v požadovanom druhu tovaru, požadovanom balení, množstve tovaru a čase dodania tovaru.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brokolica očistená kilo 150
Fazuľa, struky pokrájané kilo 125
Hrach vylúpaný kilo 100
Hrach s mrkvou nkrájanou na kocky kilo 60
Karfiol očistený kilo 180
Kaleráb nakrájaný na kocky kilo 95
Kel rezaný kilo 150
Kel ružičkový kilo 40
Kukurica vylúpaná kilo 25
Lečo mrazené (rajčiny, paprika, cibuľa) kilo 45
Malé, mladé mrkvičky v celku kilo 20
Mrkva nakrájaná na kocky kilo 60
Pór nakrájaný na kolieska kilo 80
Šampiňóny nakrájané kilo 40
Špenát mletý kilo 110
Tekvica strúhaná kilo 90
Zeler nakrájaný na kocky kilo 50
Zeleninová zmes Polievková (karfiol ružičkový, rezaná zelená fazuľa, mrkva, kaleráb, ružičkový kel, petržlen, pór) kilo 325
Zeleninová zmes Pod sviečkovú (mrkva, petržlen, celer) kilo 110
Zeleninová zmes Mochovská (mrkva, zeler, kareláb, ružičkový kel, karfiol, rezaná fazuľa, brokolica) kilo 260
Zeleninová zmes Francúzka (mrkva, pór, zeler, petržlen) kilo 190
Zeleninová zmes Čínska (bambusové výhonky, čínska huba, pór, kapusta, mrkva, cibuľa a zelená paprika) kilo 50
Zeleninová zmes Mexická (cukrová kukurica, zelený hrášok, červená paprika) kilo 30
Zeleninová zmes s kukuricou (mrkva, cukrová kukurica, zelený hrášok) kilo 40
Zeleniková zmes Bretanská (brokolica, karfiol, mrkva,pór) kilo 40
Zeleninová zmes Kráľovská (karfiol, brokolica, mladá mrkva) kilo 50
Zeleninová zmes Kúpeľná (červená a žltá krájaná mrkva, brokolica, malá mrkva, malá kukurica, karfopl) kilo 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mrazená zelenina má byť dodávaná v maximálne 2,5 kg baleniach. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar v zmrazenom stave, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy troch kuchýň Objednávateľa na základe emailových objednávok. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa vystavenej objednávky v ktorej Objednávateľ uvedie: druh tovaru, požadované balenie tovaru, množstvo tovaru a čas dodania tovaru. Tieto požiadavky v objednávke musia byť pri dodaní tovaru dodržané. Dodávateľ nemôže zamieňať alebo nedodať požadovaný druh tovaru v požadovanom množstve a balení, prípadne nedodržať čas doručenia tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa množstvo počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobratia alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobratie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5  kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kg bez DPH a s DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovarov bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to, aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kilogramov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na tovare, nedodanie požadovaného druhu tovaru, množstva tovaru a nedodanie tovaru v požadovanom čase a balení, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru okamžite. Zároveň Objednávateľ v prípade tretej reklamácie, má právo odstúpenia od zmluvy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa vystavenej objednávky v ktorej Objednávateľ uvedie: druhu tovaru, požadované balenie tovaru ,množstvo tovaru a čas dodania tovaru. Tieto požiadavky v objednávke musia byť pri dodaní tovaru dodržané a nie je možné, aby Dodávateľ zamieňal alebo nedodal požadovaný druh tovaru v danom množstve a balení, prípadne nedodržal čas doručenia tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže Dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru, v čase na ktorom sa dohodli zmluvné strany v objednávke a to vo výške 20,00 € za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom sa zmluvná pokuta nezapočíta do náhrady škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kuchyne Vl.Clementisa 51, Mozartova 10, Hospodárska 62, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.09.2022 06:00 — 01.09.2023 15:00

2 565,00 kilo

4 000,00

4 000,00

Plnenie zákazky je uvedené v technických vlastnostiach a osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.08.2022 13:58

25.08.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2022 13:21 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena bez DPH
24.08.2022 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS