53041984
Správa majetku mesta Trnava, p. o.
Ulica Spartakovská 7239/1B, Trnava, 91701, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania stravovacími poukážkami
stravné poukážky, hromadné stravovanie
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Stravná poukážka musí byť v papierovej forme s príslušnými ochrannými prvkami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 4,80 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok 1./rok | EUR | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa poukážky, nominálnu hodnotu, dátum platnosti poukážky, ochranné prvky proti zneužitiu. |
Názov |
Celková cena za predmet zákazky je tvorená súčtom hodnoty stravných poukážok (nominálna hodnota stravnej poukážky x počet stravných poukážok) a výškou provízie v eurách. |
Výška provízie je vyjadrená percentom z objednanej hodnoty stravných poukážok (nominálna hodnota stravnej poukážky x počet stravných poukážok). Percento provízie je nemenné počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
V celkovej cene za stravné poukážky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: vydania, blokácie a dodávky na miesto určenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie poplatky a provízie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote trvania zmluvy zmeniť nominálnu hodnotu stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Predpokladané množstvo stravných poukážok nie je záväzné. V lehote trvania zmluvy bude skutočne odobrané množstvo stravných poukážok špecifikované čiastkovými objednávkami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok najneskôr do 24 hodín po zadaní objednávky. |
Právo vystaviť faktúru vznikne dodávateľovi po dodaní stravných poukážok na adresu objednávateľa podľa obdržanej čiastkovej objednávky. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi: |
- aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa, alebo link, kde je možné aktuálne informácie zistiť. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty. |
- výšku a rozpis výpočtu provízie, |
Dodávateľ do troch pracovných dní oznámi objednávateľovi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to od 1.9.2022 do 31.12.2023 |
Spartakovská 7239/1B, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
6 000,00 ks
28 800,00
23 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2022 10:30
30.08.2022 14:00
30.08.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2022 12:49 - Vstupná ponuka | 28 800,00 | € | Cena bez DPH |
23.08.2022 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 799,97 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: