35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
31361552
ANASOFT APR s.r.o.
Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK
Predĺženie licencií a podpory od výrobcu pre už existujúci DLP Software Forcepoint na 12 mesiacov.
Informačná bezpečnosť
Tovar, Služba
1. Predĺženie licencií a podpory od výrobcu pre už existujúci DLP Software Forcepoint na 12 mesiacov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie licencií a podpory od výrobcu pre už existujúci DLP Software Forcepoint na 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie Forcepoint DLP Suite (IP Protection) pre 160 používateľov | ks | 160 | ||
Podpora výrobcu typu Essential Support pre produkt Forcepoint DLP Suite (IP Protection) podpora na 12 mesiacov | ks | 1 | ||
Licencie Forcepoint Email Security pre 160 používateľov | ks | 160 | ||
Podpora výrobcu typu Essentail Support pre produkt Forcepoint Email Security podpora na 12 mesiacov | ks | 1 |
Názov |
CENA |
1. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy cenový rozpis stanovenia celkovej zmluvnej ceny zákazky na 12 mesiacov v eur bez DPH. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
6. Objednávateľ požaduje dodať licencie najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
7. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná na základe faktúry vystavenej a doručenej dodávateľom. |
8. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
9. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti |
10. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.09.2022 00:01 — 01.09.2023 23:59
1,00 súbor položiek zákazky
16 000,00
16 000,00
nepožaduje sa
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2022 14:36
30.08.2022 11:28
30.08.2022 11:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2022 11:02 - Vstupná ponuka | 16 000,00 | € | Cena bez DPH |
24.08.2022 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: