• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2022 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 11:28
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 12:20

Detail zákazky Z20229281

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2022 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 11:28
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 12:20

Základné údaje

Z20229281

OF-260084

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6823795

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31361552

ANASOFT APR s.r.o.

Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie licencií a podpory od výrobcu pre už existujúci DLP Software Forcepoint na 12 mesiacov.

Informačná bezpečnosť

  • 48100000-9 - Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie licencií a podpory od výrobcu pre už existujúci DLP Software Forcepoint na 12 mesiacov.
Funkcia
Predĺženie licencií a podpory od výrobcu pre už existujúci DLP Software Forcepoint na 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie Forcepoint DLP Suite (IP Protection) pre 160 používateľov ks 160
Podpora výrobcu typu Essential Support pre produkt Forcepoint DLP Suite (IP Protection) podpora na 12 mesiacov ks 1
Licencie Forcepoint Email Security pre 160 používateľov ks 160
Podpora výrobcu typu Essentail Support pre produkt Forcepoint Email Security podpora na 12 mesiacov ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
CENA
1. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy cenový rozpis stanovenia celkovej zmluvnej ceny zákazky na 12 mesiacov v eur bez DPH.
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
6. Objednávateľ požaduje dodať licencie najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
7. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná na základe faktúry vystavenej a doručenej dodávateľom.
8. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia.
9. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti
10. Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.09.2022 00:01 — 01.09.2023 23:59

1,00 súbor položiek zákazky

16 000,00

16 000,00

nepožaduje sa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2022 14:36

30.08.2022 11:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2022 11:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2022 11:02 - Vstupná ponuka 16 000,00 € Cena bez DPH
24.08.2022 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 15 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS