• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2022 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2022 13:40

Detail zákazky Z20229279

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2022 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2022 13:40

Základné údaje

Z20229279

OF-259422

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6889220

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

46841075

GASTROBAL s.r.o.

Nová 519/1, Gerlachov, 05942, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby do dávkovačov TORK

papierové utierky, toaletný papier, tekuté mydlo, podložky na lôžka

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby do dávkovačov TORK
Funkcia
Zabezpečenie náplní do zásobníkov TORK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tork Premium tekuté mydlo extra hygienické ks 420
Tork Premium tekuté mydlo jemné ks 420
Tork Advanced toaletný papier - Mini Jumbo ks 2 340
Tork Advanced podložky na lôžka ks 540
Tork Advanced papierové utierky v kotúči ks 2 502
Tork Premium utierky Interfold Soft H2 balenie 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tork Premium tekuté mydlo extra hygienické katal. č. 420810, 1l  = 1 000 dávok
Tork Premium tekuté mydlo jemné katal. č. 421501, 1l  = 1 000 dávok
Tork Advanced toaletný papier - Mini Jumbo katal. č.120231, počet vrstiev: 2; rozmery: 9,4 x 18,8 cm; dĺžka kotúča:170 m; počet útržkov: 850
Tork Advanced podložky na lôžka katal. č.124259; počet vrstiev: 2; rozmery: 59 x 13,2 cm;  dĺžka kotúča: 50 m; počet útržkov: 132
Tork Advanced papierové utierky v kotúči katal. č. 290067; počet vrstiev: 2; rozmery: 21x19 cm;  dĺžka kotúča: 150 m; počet útržkov: 600
Tork Premium utierky Interfold Soft H2 katal. č.100289; počet vrstiev: 2; rozmery: 13 x 8,5 x 21,2 cm - 150 útržkov v balíčku; veľkosť útržku 21,2 x 25,5 cm -  21 balíčkov v balení
Originálne balenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky bude dodaný priebežne, v pracovných dňoch od 07:00 hod do 13:00 hod, podľa požiadavky obstarávateľa, ktorá bude zadávaná e-mailom alebo telefonicky. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu.  Faktúra musí obsahovať rozpis položiek,  jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Požaduje sa predložiť položkovitý rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa pri preberaní tovaru zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácie zadanej kupujúcim, kupujúci si vyhradzuje právo tento tovar neprevziať.
Požadujeme originálne balenia.
Podmienkou dodávania predmetných výrobkov je dodanie presne vyšpecifikovaných výrobkov vrátane opravy dávkovačov používaných u odberateľa. Túto podmienku požadujeme zahrnúť do ceny dodávaných výrobkov.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto kúpnej zmluvy (KZ) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto KZ a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto KZ, sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie (po preukázaní tejto skutočnosti) dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto KZ a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď  doručená druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby resp. zhotoviteľ diela  (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

32 686,06

32 686,06

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v zmysle technických , osobitých vlastností Opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.08.2022 12:51

19.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 170
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2022 13:41 - Vstupná ponuka 32 685,00 € Cena bez DPH
13.09.2022 21:22 - Najvýhodnejšia ponuka 32 679,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS