• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2022 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2022 11:05

Detail zákazky Z20229272

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2022 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2022 11:05

Základné údaje

Z20229272

OF-260158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6873275

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka jednorazových ochranných rukavíc

ochranné rukavice

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodávka jednorazových ochranných rukavíc
Funkcia
Jednorazové ochranné rukavice pre zdravotný personál, parametre stanovené základnou európskou normou na ochranné rukavice EN420 2003
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jemné ochranné rukavice z nitrilu bez prímesí, veľkosť S, hrúbka 0,12 mm, dĺžka 24-27 cm, rolovaný okraj, nepúdrované, tepelná odolnosť min. do 50 stupňov celzia, stupeň úchopovej schopnosti 5, v bal. po 100 ks, jednotlivo vyberateľné, spĺňajúce normy: : ASTM, EN455-1 až EN 455-4, EN 374-1 Typ B ,EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, smernica 93/42 EHS o zdravotných pomôckach, Nariadenie EU 2016/425 OOPP Kat, III. bal. 800
Jemné ochranné rukavice z nitrilu bez prímesí, veľkosť M, hrúbka 0,12 mm, dĺžka 24-27 cm, rolovaný okraj, nepúdrované, tepelná odolnosť min. do 50 stupňov celzia, stupeň úchopovej schopnosti 5, v bal. po 100 ks, jednotlivo vyberateľné, spĺňajúce normy: : ASTM, EN455-1 až EN 455-4, EN 374-1 Typ B ,EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, smernica 93/42 EHS o zdravotných pomôckach, Nariadenie EU 2016/425 OOPP Kat, III. bal 7000
Jemné ochranné rukavice z nitrilu bez prímesí, veľkosť L, hrúbka 0,12 mm, dĺžka 24-27 cm, rolovaný okraj, nepúdrované, tepelná odolnosť min. do 50 stupňov celzia, stupeň úchopovej schopnosti 5, v bal. po 100 ks, jednotlivo vyberateľné, spĺňajúce normy: : ASTM, EN455-1 až EN 455-4, EN 374-1 Typ B ,EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, smernica 93/42 EHS o zdravotných pomôckach, Nariadenie EU 2016/425 OOPP Kat, III. bal 2000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy rozpis jednotlivých položiek a k nim príslušné ceny bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu jednotlivých položiek a celkovú cenu spolu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Lehota splatnosti faktúr do 30 dní od dátumu vystavenia faktúry.
Dodanie rukavíc bude realizované v období september 2022 až december 2022, podľa aktuálnej potreby na základe čiastkových objednávok. Termín dodania do 1-3 dní od zaslania objednávky. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia  a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08.00 h do 14.00 h.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo v závislosti od aktuálny potrieb pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku podľa priebežnej objednávky, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 h pred termínom dodania telefonicky a mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

19.09.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

9 800,00 ks

25 153,33

25 153,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

v súlade s technickými vlastnosťami uvedených v popise tovaru

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.08.2022 09:53

13.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 33
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2022 10:46 - Vstupná ponuka 25 153,00 € Cena bez DPH
25.08.2022 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka 20 960,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS