00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
31318762
FCC Slovensko, s.r.o.
Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK
Odber, odvoz a zhodnotenie / likvidácia odpadu
Odber, odvoz, zhodnotenie , likvidácia odpadu
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie ostatné odpady ( ďalej len "OO") vyprodukovaných objednávateľom a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie OO pre účely tejto zmluvy pozostáva z odobratia OO dodávateľom služby z miesta uskladnenia OO , naloženia OO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia OO. |
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného OO. |
Druhy odpadov sú označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO s miestom plnenia Bratislava - Petržalka |
Množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie sú uvedené v tejto zmluve. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava kontajnerov odvoz 1 týždenne / 2 kontajnery | vývoz | 104 | ||
Prenájom kontajnerov DVOCH KUSOV kontajnerov | mesiac | 24 | ||
20 03 07 Objemný odpad - zhodnotenie | tona | 300 | ||
20 03 07 Objemný odpad skládkovanie | tona | 100 | ||
Zákonný popl. pre odpad k.č. 20 03 07 | tona | 100 | ||
20 03 08 Drobný stavebný odpad - zhodnotenie | tona | 400 | ||
20 03 08 Drobný stavebný odpad skládkovanie | tona | 100 | ||
Zákonný popl. pre odpad k.č. 20 03 08 | tona | 100 | ||
20 03 03 Odpad z čistenia ulíc | tona | 820 | ||
Zákonný popl. pre odpad k.č. 20 03 03 | tona | 820 | ||
17 06 04 Izolačné materiály (sadrokartón, nobasil, sklen.vata | tona | 30 | ||
Zákonný popl. pre odpad k.č. 170604 | tona | 30 | ||
Vzdialenosť od MČ Bratislava - Petržalka | km | 35 |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky: |
a) náklady súvisiace s likvidáciou/zhodnocovaním odpadu, |
b) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle Zákona 17/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedené v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto dohody. |
1.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy. |
1.4 Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. |
1.5. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. do dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty 24 mesiacov , podľa toho, čo nastane skôr. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody: |
2.1. Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
2.2. Poskytovateľ je povinný mať predpísané povolenia na zber, odvoz a nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, zodpovedajúce predmetu rámcovej dohody. |
2.3. Prevzatím odpadu prechádza na poskytovateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a poskytovateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platnej legislatívy. |
2.4. Poskytovateľ je povinný predložiť zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislava na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovanie, alebo zneškodňovanie komunálneho odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta SR Bratislavy |
2.5. Poskytovateľ predloží k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy. |
2.6. Poskytovateľ je povinný vykonávať všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
2.7. Poskytovateľ je povinný bezodkladne po uzatvorení rámcovej dohody preukázať Zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislavou na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovania alebo zneškodňovania komunálneho odpadu, drobných stavebných odpadov a biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta v zmysle § 81 ods. 13 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
2.8. Poskytovateľ je povinný bezodkladne po uzatvorení rámcovej dohody preukázať doklad o prevádzkovaní vlastného zariadenia na zhodnocovanie , uskladnenie zneškodnenie uvedených odpadov, alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
3. Objednávky: |
3.1. Komunikácia medzi Poskytovateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Poskytovateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia. |
4. Fakturácia: |
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Poskytovateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu. |
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení kalendárneho masiaca, v ktotrobola služba vykonaná. Prílohou faktúry musí byť „Protokol o odbere odpadu“, ktorý bude obsahovať dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Poskytovateľa. |
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom. |
4.4. Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
5. Čas a miesto plnenia: |
5.1 Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou odpadu) a ekologických dopadov (zvýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť skládky do 35 km od z MČ Bratislava-Petržalka pre cestu tam a 35 km pre cestu späť (35km+35 km). |
6. Záverečné ustanovenia |
6.1. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu,vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z.z. |
6.2. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
6.3. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Poskytovateľ je povinný k ponuke priložiť Prílohu č. 1 – Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk a identifikačné údaje uchádzača |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondreja Štefanka 6, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
05.09.2022 08:37 — 31.12.2024 00:00
2 928,00 vývoz/mesiac/tona/zákonný poplatok
215 200,00
215 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2022 08:34
30.08.2022 10:00
30.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2022 06:12 - Vstupná ponuka | 215 196,00 | € | Cena s DPH |
30.08.2022 06:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 215 196,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: