• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20229252

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20229252

OF-260101

ukončená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladivo R134a

Chladivo R134a, Nádoba na chladivo R134a

  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladivo R134a spolu s tlakovou nádobou (fľašou)
Funkcia
na prevádzku klimatizačnej jednotky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť chladiva R134a kg 156
Tlaková nádoba 12 kg (na zakúpenie) KS 13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Ružomberok.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek a technických vlastností sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Tlaková nádoba ostane vo vlastníctve objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

29.08.2022 08:07 — 02.09.2022 08:08

1,00 ks

3 817,01

3 180,84

súbor položiek OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2022 08:10

24.08.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2022 09:23 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 3 814,92 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 6

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS